៥ ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ ធនាគារ CIMB មានកំណើនប្រកបដោយស្ថិរភាព
- 2018-12-14 07:06:49
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
៥ ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ ធនាគារ CIMB មានកំណើនប្រកបដោយស្ថិរភាព
ចន្លោះមិនឃើញ
ថ្មីៗនេះ ធនាគារ ស៊ីអាយអិមប៊ី ភីអិលស៊ី (CIMB) បានប្រារព្ធពិធីថ្លែងអំណរគុណ ដល់អតិថិជនធនាគារ នៅភោជនីយដ្ឋាន Topaz ដោយក្នុងនោះក៏បានបង្កើតនូវកម្មវិធីរីករាយ ដើម្បីផ្សារភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន។
កម្មវិធីជួបជុំប្រចាំឆ្នាំនេះ មានការអញ្ជើញចូលរួមពីភ្ញៀវកិត្តិយស រួមមានអតិថិជន Preferred ប្រមាណ ១០០នាក់ ក្រោមអធិបតីភាពប្រធាននាយកប្រតិបត្តិ (CEO) និងគណៈគ្រប់គ្រងមួយចំនួនរបស់ធនាគារ CIMB ផងដែរ។
ឆ្លៀតក្នុងឱកាសនេះដែរ លោក ប៊ុន យីន ប្រធាននាយកប្រតិបត្តិរបស់ធនាគារ CIMB បានបញ្ជាក់ពីរបាយការណ៍រីកចម្រើនរបស់ធនាគារ CIMB ដោយសង្ខេបថា ចាប់តាំងពីបើកដំណើរការក្នុងប្រទេសកម្ពុជាមក ធនាគារ CIMB បានរក្សានូវកំណើនប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មយ៉ាងល្អប្រសើរ ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។
ជាក់ស្តែង ក្នុងរយៈពេល ៥ ឆ្នាំចុងក្រោយ ចន្លោះពីឆ្នាំ ២០១៤ ដល់ឆ្នាំ ២០១៨ នេះ ធនាគារ CIMB មានកំណើនលើទ្រព្យសកម្មជាមធ្យម ២៨% ក្នុងមួយឆ្នាំ កំណើនឥណទានជាមធ្យម ៣២% ក្នុងមួយឆ្នាំ កំណើនប្រាក់បញ្ញើជាមធ្យម ២៩% ក្នុងមួយឆ្នាំ និងកំណើនប្រាក់ចំណេញជាមធ្យម ៧៤% ក្នុងមួយឆ្នាំ។ តាមរយៈលទ្ធផលទាំងអស់នេះ បានបង្ហាញថា ធនាគារ CIMB មានកំណើនគួរជាទីមោទនៈ ប្រកបដោយស្ថេរភាព និងសុភវិនិច្ឆ័យ។
លោក ប៊ុន យីន បានអៈអាងថា សមិទ្ធិផលរបស់ធនាគារ CIMB គឺកើតចេញពីការគាំទ្ររបស់អតិថិជន ដែលមិនអាចប្រកែកបាន។ ដូច្នេះហើយធនាគារ CIMB នឹងបន្តខិតខំយកចិត្តទុកដាក់កែលម្អជានិច្ចនូវគុណភាពសេវាកម្មបម្រើអតិថិជន និងនាំយកផលិតផលធនាគារ ឲ្យកាន់តែប្រសើរឡើងផងដែរ។
ថ្ងៃអនាគត ធនាគារ CIMB នឹងផ្តោតសំខាន់លើការកែលម្អនូវបច្ចេកវិទ្យា លើរចនាសម្ព័ន្ធដូចដែលធនាគារតែងតែឮគេរំលឹកអំពីបដិវត្តន៏បច្ចេកវិទ្យាលើកទី៤។ ធនាគារ CIMB ជឿជាក់ថា បច្ចេកវិទ្យានឹងផ្លាស់ប្តូរអតិថិជន អំពីរបៀបផ្តល់សេវាកម្ម និងផលិតផលថ្មីរបស់ធនាគារ ជូនដល់អតិថិជន។ ដូច្នេះ ធនាគារនឹងខិតខំប្រែក្លាយខ្លួនឯង ទៅតាមបច្ចេកវិទ្យាថ្មី លើសាខាទាំង១៣របស់ធនាគារ៕