ចាប សោមច័ន្ទរិទ្ធ បង្ហាញគន្លឹះផលិតស្ប៉តធុញទ្រាន់ ឱ្យក្លាយជាវីដេអូគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍

  • 2019-01-11 09:22:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 4

ចន្លោះមិនឃើញ

វីដេអូពាណិជ្ជកម្មដែលមានការពេញនិយម ថែមទាំងមានការបញ្ចូលពីយីហោពាណិជ្ជកម្ម អាជីវកម្ម មាន២ ប្រភេទ គឺ មួយនិយាយត្រង់ពីផលិត និងសេវាកម្មនោះតែម្តង។

វីដេអូពាណិជ្ជកម្មមួយទៀតដែលហាក់ពិបាក និងស៊ីលុយបន្តិចនោះ គឺការផលិតស្ប៉តដែលបង្កប់អត្ថន័យសាច់រឿងទាក់ចិត្ត និងលាយជាមួយនឹងផលិតផល ដោយមិនបង្ហាញផលិតផលត្រង់ តែទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ច្រើន។ នេះបើតាមការពន្យល់ពី យុវផលិតករផលិតស្ប៉តពាណិជ្ជកម្ម និងភាពយន្ត ចាប សោមច័ន្ទរិទ្ធ។

លោក ចាប សោមច័ន្ទរិទ្ធ បន្តថារូបលោកបានផលិតវីដេអូស្ប៉តមួយចំនួនក្នុងរយៈពេលប្រឡូកក្នុងវិស័យនេះជាង ៥ ឆ្នាំ​ក្រោយរៀនផ្នែក Software និង Engineering បាន២ឆ្នាំ។ លោកសង្កេតឃើញពីផលវិជ្ជមាន និងភាពជោគជ័យនៃការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដែលមានឥទ្ធិពលទាក់ចិត្តក្រុមគោលដៅបាន គឺការផលិតវីដេអូមានអត្ថន័យទាក់ទងនឹងជីវិត ហើយតភ្ជាប់នឹងផលិតផល ឬសេវាកម្មនោះ ជាជាងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលជះត្រង់ពីផលិតផល ឬសេវាកម្មនោះតែម្តង។

ប៉ុន្តែការផលិតស្ប៉តដែលមានការទស្សនាជក់ចិត្ត គឺមិនមែនជារឿងងាយនោះឡើយ។ វាត្រូវការការរៀបចំសាច់រឿង ការសំយោគអត្ថន័យសាច់រឿង និងបញ្ហារបស់ជីវិតមនុស្សក្នុងសង្គមមកភ្ជាប់ ឬសេចក្តីសុខ វិធីសាស្រ្តនានា មកបង្ហាញក្នុងសាច់រឿងខ្លីមួយ ដោយប្រើប្រាស់ពេលវេលា និងធនធានច្រើនគួរសម ដែលនេះវាជារឿងដ៏សែនពិបាករបស់ក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនដែល​ចង់ចំណាយតិច តែចង់បានផលចំណេញច្រើន៕

ចង់ស្គាល់ ផលិតករវ័យក្មេង ចាប សោមច័ន្ទរិទ្ធ កាន់តែច្បាស់សូមទស្សនាវីដេអូខាងក្រោម៖


អត្ថបទ៖ Sunny