ទឹកប្រាក់យ៉ាងសម្បើម ដាក់ឲ្យប្រកួត Influencer ក្នុងកម្មវិធី CAMBODIAN NET IDOLឆ្នាំនេះ
- 2019-12-12 03:20:41
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ទឹកប្រាក់យ៉ាងសម្បើម ដាក់ឲ្យប្រកួត Influencer ក្នុងកម្មវិធី CAMBODIAN NET IDOLឆ្នាំនេះ
ចន្លោះមិនឃើញ
ទឹកប្រាក់ខ្ទង់ជាង ១០០លានរៀល ស្មើនឹងជាង ៣ម៉ឺនដុល្លារអាមេរិក ត្រូវបានប្រកាសដាក់ក្នុងការប្រកួត Influencer (បុគ្គលល្បីឈ្មោះនៅលើបណ្ដាញសង្គម) ក្នុងកម្មវិធី Cambodian Net iDol ឆ្នាំនេះ ក្រោយពីកម្មវិធីដូចគ្នានេះ បានទទួលជោគជ័យយ៉ាងសម្បើមកាលពីឆ្នាំទី១។ នេះបើតាមប្រកាសរបស់ Cake Experiential Communications ក្រុមហ៊ុនអ្នកផ្ដើមគំនិតរបស់ព្រឹត្តិការណ៍នេះ។
កាលពីឆ្នាំទី១ CAMBODIAN NET IDOL ឬ CNI បានទទួលអ្នកចូលទស្សនាលើការចាក់ផ្សាយរបស់ខ្លួនចំនួនជាង ៧លាននាក់ ដែលបង្ហាញពីការចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងទៅលើបណ្ដា Influencer ក្នុងស្រុក ហើយនេះជាមូលហេតុដែលកម្មវិធី ឈានមកដល់ដំណើរការកម្មវិធីរបស់ខ្លួននៅឆ្នាំទី២នេះ ដែលតាមផែនការប្រមូលផ្ដុំក្រុម Influencer មកនៅកន្លែងតែមួយ។
លោក Andy Ong ជា Chief Experience Officer បានឲ្យដឹងថា លោកបានមើលឃើញថា Influencer ក្នុងស្រុកស្ថិតនៅក្នុងស្ថានភាពទើបចាប់ផ្ដើម ដូច្នេះហើយ ធៀបនឹងប្រទេសក្នុងតំបន់ Influencer កម្ពុជា ត្រូវការឱកាសដើម្បីដុះខាត់សមត្ថភាពបន្ថែម ក៏ដូចជាឱកាសបង្ហាញខ្លួនបង្កើនប្រជាប្រិយភាពក្នុងស្រទាប់សាធារណជន។ ហេតុផលនេះហើយ ទើបលោកផ្ដួចផ្ដើមឲ្យមាន CNI នេះឡើង ដើម្បីជួយជំរុញ ក៏ដូចជាធ្វើឲ្យទីផ្សារ Influencer ក្នុងស្រុកកាន់តែមានភាពល្អប្រសើរ ហើយឱកាសក៏ច្រើន។
លោកបន្តថា នៅពេលណា Influencer ម្នាក់ ឬពីរនាក់ចាប់ផ្ដើមល្បីឈ្មោះ ឱកាសរីកចម្រើនខាងផ្នែកសេដ្ឋកិច្ចរបស់ពួកគេក៏កាន់តែច្រើន ព្រោះលោកជឿថា ទៅមុខការផ្សព្វផ្សាយពីពាណិជ្ជសញ្ញា ឬពាណិជ្ជនាមតាមរយៈក្រុម Influencer នឹងកាន់តែមានប្រជាប្រិយភាព និងមានប្រសិទ្ធភាពជាង។ “មានក្រុមហ៊ុន ក៏ដូចជាផលិតផលច្រើនណាស់ ដែលរង់ចាំពួកគេឲ្យជួយផ្សព្វផ្សាយ អីចឹងពេលពួកគេល្បីឈ្មោះ ក្រុមហ៊ុនទាំងនោះនឹងមករកពួកគេឲ្យជួយផ្សព្វផ្សាយ ហើយវិធីនេះ មានប្រសិទ្ធភាពជាងផងធៀបនឹងការផ្សព្វផ្សាយតាមរបៀបដូចសព្វថ្ងៃ"។ Andy បន្ថែម។
ជាមួយនឹងឆន្ទៈមោះមុតនេះ CNI ឆ្នាំទី២នេះ សម្រេចពីគម្រោងផ្លូវការនៅម្សិលមិញនេះ ដោយគ្រោងស្វែងរកម្ចាស់ជយលាភីចំនួន៣នាក់ គឺជយលាភីលេខ១ដល់លេខ៣ ជាមួយប្រាក់រង្វាន់យ៉ាងច្រើន។ តាមកម្មវិធី ជយលាភីលេខ១ ទទួលបានទឹកប្រាក់សុទ្ធចំនួន ២ម៉ឺនដុល្លារអាមេរិក លេខ២ ទទួលបាន ១ម៉ឺនដុល្លារអាមេរិក និងលេខ៣ ទទួលបាន ៥ពាន់ដុល្លារអាមេរិក។ទាំងនេះមិនទាន់បូកបញ្ចូលកិច្ចសន្យាការងារ និងរង្វាន់បន្ថែមជាច្រើនទៀត។
កម្មវិធី CAMBODIAN NET IDOL ទី២នេះ ទទួលបានអ្នកឧបត្ថម្ភជាច្រើនក្នុងនោះ Yes 018 ក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណិតល្បឿនលឿន គឺជាម្ចាស់ឧបត្ថម្ភធំ។ លោក Jeck Tan ជា Chief Commercial Officer របស់ក្រុមហ៊ុនបានលើកឡើងថា Cambodian Net iDol ឬ CNI នេះ មានគុណសម្បត្តិគួរត្រូវបានលើកទឹកចិត្ត ដោយសារកម្មវិធីគឺមានចេតនា ស្វែងរក និងបណ្ដុះបណ្ដាលយុវជនដែលមានទេពកោសល្យ និងជំរុញទំនើបកម្មនៃប្រព័ន្ធឌីជីថលរបស់កម្ពុជា។
ដូច្នេះហើយ នេះគឺជាមូលហេតុដែល Yes 018 ប្រកាសចាប់ដៃគូជាមួយ Cake រៀបចំព្រឹត្តិការណ៍នេះឡើង និងគាំទ្រកម្មវិធីដោយបច្ចេកវិទ្យាអ៊ីនធឺណិតល្បឿនលឿនរបស់ខ្លួន ហើយនោះគឺជាអ្វីដែល Influencer ទាំងឡាយចង់បាន។
សម្រាប់លក្ខខណ្ឌសម្រាប់ការចូលរួមប្រកួតក្នុងកម្មវិធី CAMBODIAN NET IDOL រដូវកាលទី២នេះ បេក្ខជនទាំងឡាយ តម្រូវឲ្យបំពេញលក្ខខណ្ឌដូចតទៅ៖ ទី១ Tag @CambodianNetIdol និង @Yes KH ក្នុងវីដេអូ ១នាទីលើហ្វេសប៊ុក និងប្រាប់ពីអ្វីគ្រប់យ៉ាងពីលោកអ្នកដែលជាតម្រូវការកម្មវិធី។ ទី២.បង្ហាញពីទេពកោសល្យ និងជំនាញរបស់អ្នក និងប្រាប់កម្មវិធីពីមូលហេតុដែលប្រិយមិត្តចង់ក្លាយជា Cambodian Net idol បន្ទាប់។
ទី៣. ដាក់ Hashtag #CambodianNetIdol នៅក្នុងវីដេអូរបស់ប្រិយមិត្ត ហើយកុំភ្លេចប្រាប់ឈ្មោះរបស់ប្រិយមិត្តនៅក្នុង Instagram និង Youtube ប្រសិនបើមាន។ ប្រសិនបើប្រិយមិត្តចាប់អារម្មណ៍ កុំឲ្យរំលង កម្មវិធីបើកទទួលពាក្យចូលរួមប្រកួតពី Influencer ក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ចាប់ផ្ដើមពីថ្ងៃប្រកាសបើកកម្មវិធីនេះតទៅរហូតដល់ថ្ងៃទី ៣១ ធ្នូ ២០១៩។ កម្មវិធីនេះមានការចូលរួមជាគណៈកម្មការដោយបុគ្គលល្បីឈ្មោះ៣រូបគឺ កញ្ញា សុភ័ក្ត្រ កុសុមៈ តារាចម្រៀង Nikki និងលោក ជ័យ សម្បត្តិ ម្ចាស់ STUDIO 4៕