អគ្គិសនីកម្ពុជា ស្នើអ្នកប្រើប្រាស់កុំរិះគន់ ដោយបង្ហោះតាមFB
- 2016-06-08 22:25:37
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
អគ្គិសនីកម្ពុជា ស្នើអ្នកប្រើប្រាស់កុំរិះគន់ ដោយបង្ហោះតាមFB
ចន្លោះមិនឃើញ
អគ្គិសនីកម្ពុជាស្នើអ្នកប្រើប្រាស់ថាមពលអគ្គិសនីទាំងអស់ កុំយកដំណោះស្រាយ ដោយសរសេររិះគន់បញ្ហានានា នៅពេលជួបវិបត្តិអគ្គិសនីលើបណ្ដាញសង្គម ព្រោះការធ្វើបែបនេះមិនមែនជាដំណោះស្រាយនោះឡើយ។ កន្លងមកមានអ្នកប្រើប្រាស់មួយចំនួននៅពេលជួបបញ្ហា ដូចជា ប្រើភ្លើងអស់តិច តែវិក្កយបត្រចេញមកអស់ច្រើន ក៏សរសេរបង្ហោះតាមFB តែម្ដង។
ការរិះគន់ពីអ្នកប្រើប្រាស់ថាមពលគ្គីសនីកម្ពុជាកន្លងមក (រូបភាព៖ Page អគ្គីសនីកម្ពុជា)
ដូច្នេះហើយ អគ្គិសនីកម្ពុជាស្នើពីការរិះគន់តាមបណ្ដាញសង្គម Facebook ជំនួសមកវិញដោយមកបណ្ដាសាខាអគ្គីសនីផ្ទាល់ ឬទំនាក់ទំនងតាមលេខទូរសព្ទ ឬតាមទំព័របណ្ដាញសង្គម Facebook ផ្លូវការ នៅពេលមានចម្ងល់ពាក់ព័ន្ធនឹងការប្រើប្រាស់ថាមពលអគ្គិសនី ដែលនេះទើបជានីតិវិធីនៃការដោះស្រាយល្អប្រសើរ។
ចំពោះការលើកឡើងនេះ ប្រជាជនជាច្រើនមានការគាំទ្រ ខ្លះទៀតមិនគាំទ្រដែរ។ ពួកគេយល់ថាការបង្ហោះកន្លងមកនេះវាអាចគ្រាន់ជាប៉ាន់ស្មានដោយពុំបានថ្លឹងថ្លែងច្បាស់លាស់ ពីអ្នកជំនាញបច្ចេកទេស។ តែ ខ្លះទៀតយល់ថា កុំតែដោយសារបង្ហោះ FB ម្ល៉េះមិនដឹងអគ្គីសនីលួចបន្លំ ចេះតែកត់ដាក់ក្នុងក្រដាសភ្លើងតាមចិត្តមិនខាន។
ទោះយ៉ាងណា នាពេលនេះអគ្គិសនីកម្ពុជាសូមសាធារណជនអញ្ជើញមកបណ្ដា សាខានៅ រាជធានីភ្នំពេញ ឬអគ្គិសនីខេត្តចំណុះឲ្យអគ្គិសនីកម្ពុជា ដោយផ្ទាល់។ ឬទំនាក់ទំនង តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទនៅ លើវិក្កយបត្រ ឬទំព័របណ្ដាញសង្គម Facebook ផ្លូវការរបស់ "អគ្គិសនីកម្ពុជា-EDC" ឬទំនាក់ទំនង ទីស្នាក់ការកណ្ដាលអគ្គិសនីកម្ពុជាតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ 023 722 525 ទាំងនេះជានីតិវិធីនៃ ការដោះ ស្រាយ៕
អត្ថបទ៖ លឹម សុនា