ចង់ដឹង Ford Ranger ខុសពីរថយន្ត Pickup ដទៃដូចម្ដេចអត់?
- 2016-08-27 00:32:26
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ចង់ដឹង Ford Ranger ខុសពីរថយន្ត Pickup ដទៃដូចម្ដេចអត់?
ចន្លោះមិនឃើញ
រថយន្ត Ford Ranger Pickup (ភីកអាប់) ត្រូវគេពេញនិយមនៅកម្ពុជា ព្រោះតែកម្ពុជាមានស្ថានភាពផ្លូវនៅមានការលំបាកច្រើន ជាហេតុដែលនាំឲ្យមានតម្រូវការរថយន្តដែលមានភាពធន់ និងរឹងមាំសម្រាប់ការបើកបរលើផ្លូវលំបាក។ ម្យ៉ាងទៀត រថយន្តប្រភេទនេះស៊ីប្រេងតិច សន្សំសំចៃខ្ពស់ ផ្ដល់សុវត្ថិភាពខ្ពស់ ថែមទាំងជួយកាត់បន្ថយការប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថានបានច្រើន ខុសពីរថយន្តភីកអាប់ដទៃទៀត។
ដើម្បីយល់កាន់តែច្បាស់ Ford នឹងបង្ហាញបច្ចេកវិទ្យាសំខាន់ៗមួយចំនួនដែលធ្វើឲ្យ Ford Ranger ជាជម្រើសទី១របស់អតិថិជន និងចំណុចខុសប្លែកពីរថយន្តភីកអាប់ដទៃ៖
• ប្រព័ន្ធផ្ដល់ដំណឹងនៅពេលបើកបរចេញពីគន្លង និងឧបករណ៍ផ្ដល់ដំណឹងពេលចេញពីគន្លង (Lane Keeping Alert and Lane Keeping Aid) ជាប្រព័ន្ធមួយដែលអាចផ្ដល់ជូនអ្នកបើកបរសម្រាប់ការពារ ចំពោះការចាកចេញពីគន្លងផ្លូវរបស់ខ្លួនដោយចៃដន្យនៅពេលកំពុងបើកបរក្នុងល្បឿនលឿន។
• ប្រព័ន្ធបន្ថយល្បឿន និងរក្សាគំលាតសុវត្ថិភាពដោយស្វ័យប្រវត្តិ (Adaptive Cruise Control) បានផ្ដល់នូវភាពរំញោច ដើម្បីកំណត់ទៅលើល្បឿន ក៏ដូចជាចម្ងាយចំពោះរថយន្តដែលបើកនៅពីខាងមុខ ដែលបង្កើតឡើងគោលបំណងធ្វើយ៉ាងណាបញ្ចៀសអ្នកបើកបរឲ្យចៀសផុតពីការបើកបរលើសល្បឿនដែលបានកំណត់។
• ប្រព័ន្ធផ្ដល់សញ្ញាគ្រោះថ្នាក់ដែលអាចកើតមាននៅខាងមុខ (Forward Collision Alert) ឧបករណ៍នេះមានទំនាក់ទំនងផ្សារភ្ជាប់ទៅនឹងប្រព័ន្ធកំណត់ល្បឿនរថយន្ត ដែលអាចផ្ដល់ឲ្យអ្នកបើកបរអាចធ្វើការពិនិត្យពីចន្លោះសុវត្ថិភាពនៃរថយន្តរបស់គាត់នៅក្នុងចម្ងាយសុវត្ថិភាពមួយ។
• ប្រព័ន្ធជំនួយចូលចតផ្នែកខាងមុខ និងកាមេរ៉ាសុវត្ថិភាពផ្នែកខាងក្រោយនៃរថយន្ត (Front and Rear Park Assist) ការប្រើប្រាស់នូវប្រព័ន្ធរំញោចសម្រាប់ការពារនូវឧបសគ្គផ្សេងៗ ព្រមទាំងផ្ដល់ជូនអ្នកបើកបរនូវការផ្ដល់ដំណឹងនៅពេលដែលរថយន្តបានជួបឧបសគ្គផ្សេងៗ ដូចជា ពេលកំពុងចូលចតជាដើម។ កាមេរ៉ាផ្នែកខាងក្រោយនៃរថយន្តបានផ្ដល់រូបភាពច្បាស់ រេទៅតាមចង្កូត ដែលអាចផ្ដល់ភាពទុកចិត្តខ្ពស់សម្រាប់អ្នកបើកបរនៅពេលចូលចត។
• ប្រព័ន្ធទប់លំនឹងរថយន្តពេលបើកបរក្នុងផ្លូវកោង និងរអិល (Electronic Stability Program) ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធទប់លំនឹងរបស់រថយន្ត Ford Ranger អាចធ្វើការទប់លំនឹងរបស់រថយន្តនៅពេលដែលរថយន្តចង់ឈានទៅរកការក្រឡាប់បាន។
• ជាមួយនឹងបច្ចេកវិទ្យាផ្សេងទៀតដែលមាននៅលើរថយន្ត Ford Ranger ស៊េរីថ្មីនោះគឺ ប្រព័ន្ធទប់លំនឹងពេលឡើងចំណោត និងចុះចំណោត អាចជួយឲ្យអ្នកបើកបរមានទំនុកចិត្តក្នុងការបើករថយន្តឡើងចំណោត និងកាត់បន្ថយនូវស្ថានភាពរអិលមិនឲ្យរថយន្តរអិលទៅមុខលឿនពេកនៅពេលដែលចុះពីចំណោត។
• ប្រព័ន្ធជំនួយក្នុងការចាប់ហ្វ្រាំងបន្ទាន់ (Emergency Brake Assist) ដែលផ្ដល់នូវសំពាធខ្ពស់សម្រាប់ប្រព័ន្ធហ្វ្រាំងរបស់រថយន្តក្នុងការបង្កើនកម្លាំងរបស់ហ្វ្រាំងឲ្យមានប្រសិទ្ធភាពជាងមុននៅពេលអ្នកបើកបរចាប់ហ្វ្រាំងនៅក្នុងករណីបន្ទាន់។
• ប្រព័ន្ធទប់ទម្ងន់របស់រថយន្តនេះវិញ ក៏មានសមត្ថភាពខ្ពស់ផងដែរពោលគឺអូស ឬសណ្ដោងបានរហូតដល់ ៣ ៥០០ គីឡូក្រាម ជាមួយនឹងទំហំនៃផ្នែកខាងក្រោយនៃរថយន្តអាចផ្ទុកទម្ងន់បានរហូតដល់ ១ ១៧៥ គីឡូក្រាមផងដែរ។ ប្រភេទរថយន្តដែលមាននូវលក្ខណៈបែបនេះ ក៏កម្រមានចំពោះស៊េរីរថយន្តភីកអាប់ណាស់ ពោលគឺមានតែចំពោះប្រភេទរថយន្ត Ranger នេះតែប៉ុណ្ណោះ។
• ការរចនាស្រស់ស្អាតទាំងផ្នែកខាងក្រៅ និងផ្នែកខាងក្នុងរថយន្ត ដែលចង្កៀងផ្នែកខាងមុខមានប្រព័ន្ធបិទបើកភ្លើងដោយស្វ័យប្រវត្តិ រួមជាមួយការរចនាដ៏ទាក់ទាញជាមួយនឹងចង្កៀងគជ់។ ផ្នែកខាងក្នុង ត្រូវបានរចនាឡើងយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ ជាពិសេសតាប្លូស្បែកយ៉ាងស្រស់ស្អាត។
• អាចបើកបរកាត់ទឹកជ្រៅ ពោលគឺជម្រៅ ៨០០ មិល្លីម៉ែត្រ ជាមួយនឹងកម្ពស់ឡានដែលផុតពីដីកម្ពស់ ២៣០មិល្លីម៉ែត្រដែលបានរចនាឡើងយ៉ាងសក្ដិសមជាមួយនឹងគ្រប់ស្ថានភាពផ្លូវ។
• ប្រព័ន្ធសម្រាប់សាកថ្មឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិកផ្សេងៗរបស់រថយន្តនេះគឺមានសមត្ថភាពរហូតដល់ ២៣០វ៉ុល ដែលអាចផ្ដល់ថាមពលសម្រាប់សាកថ្មទៅលើឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិកផ្សេងៗ ដូចជា កុំព្យូទ័រយួរដៃជាដើម។
ដើម្បីឲ្យកាន់តែយល់ច្បាស់ សូមទស្សនាវីដេអូ៖
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទង 012 333 975 (ភ្នំពេញ) ឬ 063 766 661 (សៀមរាប) ឬ ចូលផេកហ្វេសប៊ុក www.facebook.com/RMAFordCambodia ៕
អត្ថបទ៖ ពាណិជ្ជកម្ម