MV កូរ៉េទាំង ១០បទ ​មាន​ចំនួន​ទស្សនា​ច្រើន​ជាង​គេ​ គិត​ត្រឹម​ពាក់កណ្ដាល​ឆ្នាំ​ ២០១៧

  • 2017-07-14 10:09:40
  • ចំនួនមតិ

ចន្លោះមិនឃើញ

កាល​ពី​ម្សិលមិញ​ YouTube បាន​បង្ហាញ​កំពូល​វីដេអូ​បទ​ចម្រៀង​ K-Pop ១០​បទ​ ដែល​មាន​អ្នក​ចូល​ទស្សនា​ច្រើន​ជាង​គេ​ក្នុង​រយៈ​ពេល​ជាង​កន្លះ​ឆ្នាំ​ ២០១៧​ មានន័យ​ថា​ គិត​ចាប់​ពី​ថ្ងៃ​ទី​ ២៤​ ខែ​វិច្ឆិកា​ ឆ្នាំ​ ២០១៦​ ដល់​ថ្ងៃ​ទី​ ២៥ ខែ​មិថុនា​ ឆ្នាំ​ ២០១៧៕

ទស្សនា​ទាំង​អស់​គ្នា​ តើ​បទ​ល្បីៗ​សំណព្វចិត្ត​របស់​ប្រិយមិត្ត​ណាខ្លះ​បាន​ជាប់​នៅ​កំពូល​ វីដេអូ​ចម្រៀង​ទាំង១០៖

១.  បទ “Knock Knock” របស់​ក្រុម​ចម្រៀង​ TWICE - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ១២២ ០១២ ៣៣៥ ដង

២. បទ “Not Today” របស់​ក្រុម​ចម្រៀង BTS - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ១១៥ ៦៤៤ ៧០៩ ដង

៣. បទ “Fxxk it” របស់​ក្រុម​ចម្រៀង BIGBANG - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ១០២ ២៦៩ ៨២៥ ដង

៤. បទ “Spring Day” របស់​ក្រុម​ចម្រៀង BTS - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ៩៧ ៨១៩ ០១៩ ដង

៥. បទ “Stay With Me” របស់​តារា​ចម្រៀង​ Chanyeol និង​ Punch - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ៨០ ០៦៤ ៧៨២ ដង

៦. បទ “Signal” របស់​ក្រុម​ចម្រៀង TWICE - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ៧៥ ៩៧៣ ៤១៥ ដង

៧. បទ “Last Dance” របស់​ក្រុម​ចម្រៀង BIGBANG - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ៥៥ ៩៦៧ ៤៦៥ ដង

៨. បទ “New Face” របស់​តារា​ចម្រៀង​ PSY - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ៥៩ ១០៩ ៩២២ ដង

៩.  បទ “I Luv It” របស់​តារា​ចម្រៀង​ PSY - មាន​ចំនួន​ទស្សនា ៥០ ៧១៤ ៣២៥ ដង

១០. បទ “Never Ever” របស់​ក្រុម​ចម្រៀង GOT7 – មាន​ចំនួន​ទស្សនា ៤៨ ៩៧៤ ៤៨៦ ដង

ចុចអាន៖


ប្រភព៖ ilovekstars ប្រែ​សម្រួល៖ យី សុធារី