វិស័យឌីជីថលបរទេស សហការជាមួយក្រុមហ៊ុនខ្មែរ កែប្រែទីផ្សារម៉ាកយីហោក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិ
- 2017-07-17 09:37:39
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
វិស័យឌីជីថលបរទេស សហការជាមួយក្រុមហ៊ុនខ្មែរ កែប្រែទីផ្សារម៉ាកយីហោក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិ
ចន្លោះមិនឃើញ
កាលពីព្រឹកមិញក្នុងឱកាសសន្និសីទកាសែត ស្ដីពីកិច្ចព្រមព្រៀងសហការរវាង MSA ជាមួយនឹង VLT បានសម្រេចកិច្ចព្រមព្រៀងធ្វើការជាមួយគ្នារយៈពេល៣ឆ្នាំ ដើម្បីនាំមកនូវដំណោះស្រាយពេញលេញផ្នែកទីផ្សារឌីជីថល ជូនដល់ម៉ាកយីហោក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិ សំដៅចូលរួមជំរុញការអភិវឌ្ឍនៅកម្ពុជា។
សម្រាប់ការសម្រេចចិត្តវិនិយោគជាមួយ MSA នេះ ភាគីខាង VLT លោក Adrain Lim បានឲ្យដឹងថា មុននឹងឈានមកដល់ការសហការគ្នានេះ លោកធ្លាប់បានធ្វើការជាមួយ MSA យូរឆ្នាំដែរហើយ។ ជាពិសេសដោយសារតែឃើញដំណើរការងារ លក្ខខណ្ឌនិង ការរៀបចំបុគ្គលិក របស់ក្រុមហ៊ុនមួយនេះល្អទើបខាងលោកសម្រេចចិត្តចាប់ដៃគូជាមួយគ្នា។
អគ្គនាយកប្រតិបតិ្ត VLT ខាងលើបានបន្ថែមទៀតថា៖ " យើងមានក្តីសោមនស្សដែលបាននៅទីនេះជាមួយ MSA។ វិស័យឌីជីថលនៅប្រទេសកម្ពុជា នៅក្មេងខ្ចី និង កំពុងមានតម្រូវការក្នុងការរីកចម្រើនយ៉ាងខ្លាំង យើងរីករាយនឹងចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់យើងក្នុងការបង្កើតយុទ្ធសាស្រ្ត និងខ្លឹមសារនៃសារដ៏មានអត្ថន័យជាមួយដៃគូរបស់យើង ដើម្បីភាពជោគជ៧យនៃម៉ាកយីហោ ដែលគាត់ធ្វើការជាមួយ"។
ជួបជាមួយលោក កៅ ភិរុណ អគ្គនាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុនផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម MSA បានឲ្យដឹងថា ឌីជីថលគឺជាស្នូលនៃការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទាំងឡាយ ដែលធ្វើដើម្បីបម្រើអតិថិជន។ មនុស្សម្នាបានទទួលស្គាល់ និងបានប្រើប្រាស់វាយ៉ាងរលូន ហើយវាក៏ជាវិធីសាស្ត្រ ដែលអ្នកត្រូវតែគិតដល់។
មិនតែប៉ុណ្ណោះ ភាពជាដៃគូនេះសំដៅដល់ការអភិវឌ្ឍ ការផ្សព្វផ្សាយក្នុងវិស័យឌីជីថល ក៏ដូចជាប្រសិទ្ធភាពនៃការបញ្ជ្រាបពីអាជីវកម្ម និងម៉ាកយីហោទៅកាន់សាធារណជន ដូច្នេះហើយទើបលោក កៅ ភិរុន សម្រេចនាំយកគំនិតយោបល់របស់អ្នកមានបទពិសោធន៍ចាស់ទុំ ចូលមកក្នុងវិស័យឌីជីថលដ៏ក្មេងខ្ចីនៅ កម្ពុជានេះ។
កន្លងមក MSA ធ្លាប់បានកសាងទំនុកចិត្ត និងសម្ព័ន្ធភាពជាយូរមកហើយក្នុងការជួយបង្កើត និងដំណើរការលើទីផ្សារលើម៉ាកយីហោជាច្រើនដូចជា Yeo's , AIA, EVA Air, Rohto-Mentholatum, Wrigley's, Dumex, Sanofi, Revlon ជាដើម។ យ៉ាងណាមិញលោក កៅ ភិរុណ អះអាងថាភាពជាដៃគូថ្មីនេះ លោកចង់ឲ្យ MSA បានពង្រឹងសមត្ថភាពបន្ថែមទៀតលើជំនាញរបស់ខ្លួន ក្នុងផ្នែកសេវាកម្មផ្សព្វផ្សាយនិងទីផ្សារ ស្របពលដែលខ្លួនបានឈរជើងដោយជោគជ័យរយៈពេលជាង ១៦ឆ្នាំមកហើយនេះ៕