មកស្គាល់មុខងារ Facebook Metrics សម្រាប់ងាយស្រួលគ្រប់គ្រង Facebook page
- 2017-09-15 01:59:52
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
មកស្គាល់មុខងារ Facebook Metrics សម្រាប់ងាយស្រួលគ្រប់គ្រង Facebook page
ចន្លោះមិនឃើញ
ប្រិយមិត្តមួយចំនួនប្រហែលគិតថា Facebook គ្រាន់ជាបណ្ដាញសង្គមដែលសម្រាប់ប្រើប្រាស់ក្នុងការទំនាក់ទំនងដោយការ Chat, Comment ឬសារជាសំឡេង និងការហៅចេញចូលក្នុងទម្រង់វីដេអូនោះ។ ប៉ុន្តែ បណ្ដាញសង្គមនេះ ក៏នៅមានមុខងារដ៏ស្មុគស្មាញមួយចំនួនសម្រាប់សម្រួលការងារផ្សព្វផ្សាយរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ហើយ Sabay ក៏សូមបង្ហាញពីមុខងារ Facebook Metrics។
**Page Level Metrics**
Engagement Rate (%) = People Engaged / People Reached
People Reached: ចំនួនមនុស្សដែលបានឃើញសកម្មភាពអំពី Page អ្នក ហើយការ Reach រួមមាន៖
Impressions: ចំនួនរយៈពេលសរុបដែលសកម្មភាពទាក់ទងនឹង Page អ្នកបានឃើញដោយមនុស្សលើ Facebook ហើយ Impression រួមមាន៖
Post Level Metrics
Post Reach: ចំនួនមនុស្សដែលបានឃើញនូវ Facebook Post អ្នក ហើយ Post Reach រួមមាន៖
% Fans Reached by Post: ភាគរយនៃ Fans របស់ Page អ្នក ដែលបានឃើញនូវ Post របស់អ្នក។
% Fans Reached (%) = Post Reach/Page Fans
Post Virality (%) = Stories Created on Post/Post Impressions
Post Engagement Rate (%) = Post Engagement Engagement/Post Reach
Post Engagement Score: ពិន្ទុដែលបានរៀបចំសម្រាប់ Post អ្នក ដោយអាស្រ័យលើ Custom weighted parameters ក្នុងការ Engageដែលបានកំណត់ដោយអ្នក។ W, X, Y និង Z ជា Custom weighted parameters ដែលបានកំណត់ដោយអ្នកប្រើប្រាស់ Crowdbabble។
Post Engagement Score = (W * Likes) + (X * Comments) + (Y * Shares) + (Z * Clicks)
Fan Posts: Post ដែលបាន Publish ជាសាធារណៈលើ Facebook Page អ្នកផ្ទាល់ ដោយ អ្នកប្រើប្រាស់ Facebook។
Post Consumption: interaction ជាមួយនឹង Post ដោយអ្នកប្រើប្រាស់ Facebook ហើយ Interaction ដែលអាចទៅរួចរួមមាន៖
Link Clicks
Photo Views
Video Plays
Clicks ផ្សេងទៀត
Fans
Customer Service
ទទួលបានព័ត៌មានថ្មីៗ គន្លឹះមានប្រយោជន៍រួមទាំងចំណេះដឹងផ្សេងៗពីបច្ចេកវិទ្យា កុំភ្លេចចុច Like Page Sabay News Technology...
ចុចអានបន្ត ៖