​៤ស្នៀត ទង្វើរបស់មេ ធ្វើឲ្យ​បុគ្គលិក​ធ្វើការ​មិនស្ដាយកម្លាំង

  • 2017-12-07 01:54:34
  • ចំនួនមតិ

ចន្លោះមិនឃើញ

​​នៅក្នុង​រង្វង់​ការងារ​ ថ្នាក់​លើ និង​អ្នក​អនុវត្ត ឬ​ហៅ​ខ្លី​ថា មេ​ ​និង​កូនចៅ​ គេចមិន​ផុត​ឡើយ​ពីការ​អាក់​អន់​ស្រពន់​ចិត្ត ឬ​ការ​ថ្នាំង​ថ្នាក់​ណា​មួយ ដែល​ភាគ​ច្រើន​តែង​កើត​ចេញ​ពី​កាយ​វិការ ​និង​ពាក្យ​សម្ដី​​នេះ​ឯង។ ​ប៉ុន្តែ​ក្នុងនាម​ជា​មេដឹក​នាំ​​ ក៏​មិន​ត្រូវ​ទៅ​ចង់​ឈ្នះ​ចាញ់​អ្វីដែរ​ ​ផ្ទុយ​ទៅវិញ​គួររៀន​ពីស្នៀតរក្សា​បុគ្គលិក​ល្អៗ​ទាំងបួន​ដូច​ខាង​ក្រោម​នេះ ​ប្រាកដ​ណាស់​ថា​​បុគ្គលិក​នឹងធ្វើការ​ជាមួយ​អ្នក​រហូត​ លុះត្រា​ក្រុមហ៊ុន​លែង​ដំណើរ​ការ​។

លោក ​ស៊ាង លាប​ គ្រូបង្វឹក​ចិត្តសាស្ត្រ​ខាងផ្នែក​ដឹកនាំ​នៃ​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​មួយ ​ប្រាប់វិធីរក​​ តម្រូវ​ការ​មូលដ្ឋាន​នៃ​ផ្លូវចិត្ត​មានសំខាន់​៤ របស់​បុគ្គលិក​ ដូចជា៖

​ការផ្ដល់​តម្លៃ​

​មនុស្ស​ម្នាក់ៗ​ត្រូវការ​ទទួល​អារម្មណ៍​ថាខ្លួនឯង​មានតម្លៃ​។ ប្រសិន​បើកាល​ណា​មេក្រុម ឬមេដឹកនាំ​​ប្រព្រឹត្ត​មក​លើ​កូនចៅ​ប្រកបដោយ​ទង្វើមាន​តម្លៃនោះ​ ​ដូច​ជា​តែងតែ​ចាត់​ទុក​បុគ្គលិក​ជាបុគ្គល​សំខាន់ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​ដូច​គ្រួសារ​ និង​ជឿជាក់​ពេល​ប្រគល់​ការងារ​ឲ្យធ្វើ​ ហើយ​មាន​ស្នាម​ញញឹម​រវាង​គ្នានិងគ្នា​ជានិច្ច​។

​ការយល់​ចិត្ត​

ការ​ផ្ដល់​គំនិត​ពេល​ទាល់​ច្រក​ ឬជួយ​យក​អាសារ​ក្នុងពេល​សំខាន់​ណា​មួយ ​ជា​ពេល​ដែល​ បុគ្គលិក​នឹងចង​ចាំទង្វើ​នោះ​មួយ​ជីវិត។ ឧទាហរណ៍​គ្រួសាររបស់បុគ្គលិកកំពុងមានទុក្ខ ឬបាត់បង់​សមាជិក​គ្រួសារ​ ​ខណៈការងារ​ក៏ត្រូវ​បន្ទាន់​ដែរ​។ ប៉ុន្តែ​នេះជា​វេលា​មួយ​ដែល​មេត្រូវចេញ​​មុខជួយ​ បើទោះជា​តិចក្ដី ឲ្យតែមានចិត្ត​ចង់ជួយ​ គឺគួរតែជួយ​ឲ្យអស់លទ្ធភាព។ លោកថា៖ «កូនចៅធ្វើរបាយការណ៍ឲ្យតែមិនល្អ ថ្នាក់លើមិនគួរស្ដីបន្តោសទេ គួរតែបង្វឹក ឬណែនាំរបៀបធ្វើឲ្យល្អវិញ»។

​ការ​ផ្ដល់ក្ដី​បារម្ភ​

​ចំណុច​នេះ​ក៏ជាកត្តា​សំខាន់មួយ​សម្រាប់​បុគ្គលិក​ត្រូវការក្ដី​បារម្ភពី​មេកើយ​។ ​ការងារ​មួយ​ចំនួន​ខ្លះ​ត្រូវ​ឆ្លង​កាត់​គ្រោះថ្នាក់​ ​ដូច​ជា​ខាង​ ​ផ្នែកហិរញ្ញ​វត្ថុ​នៅតាម​ហាង​ ​អ្នកយក​ព័ត៌មាន​ ​និង​អ្នកដឹក​ជញ្ជូន​...។ល។ ​ក្រៅពី​ផ្ដល់​ការធានារ៉ាប់​រងជីវិតឲ្យ​ ពួកគេ​ក៏ត្រូវការ​សួរនាំ​បន្ថែម​ពីសុខទុក្ខ​របស់​គេ​យ៉ាង​ដែរ ហើយចង់​បាន​អ្វីផ្សេង​ទៀត​ ដើម្បី​ការងារ​ទៅមុខរីកចម្រើន​ដោយ​​រលូន​។

​អារម្មណ៍​សុវត្ថិភាព​

​នៅចំណុច​ចុងក្រោយ​នេះវិញ ​ក៏ស្រដៀង​គ្នានឹង​ចំណុចទី៣​ ដែរ ​គ្រាន់តែ​ចំណុច​នេះ ​ថ្នាក់​ដឹកនាំ​ត្រូវ​គិត​សំខាន់​ពីសុវត្ថិភាព​ទាំងបុគ្គលិក​ និងការងារចម្បង។​​ «ជួនណាមនុស្សយើងខ្វះអារម្មណ៍សុវត្ថិភាព គាត់លាក់ គាត់មិនហ៊ានបញ្ជេញអារម្មណ៍ បើទោះបីការងារនោះលំបាកឲ្យគាត់ធ្វើ ក៏គាត់ថាចេះដែរ» លោក ​ស៊ាង លាប​ បន្ថែម៕


អត្ថបទ៖ ស៊ិន សាវ៉េត