កូនខ្មែរមួយក្រុមបង្កើតវីដេអូគំនូរជីវចលគុណភាពស្តង់ដារ រហូតដល់កាណាដាសុំទិញ
- 2018-03-21 09:18:24
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
កូនខ្មែរមួយក្រុមបង្កើតវីដេអូគំនូរជីវចលគុណភាពស្តង់ដារ រហូតដល់កាណាដាសុំទិញ
ចន្លោះមិនឃើញ
សិល្ប ជាក្រុមបង្កើតវីដេអូគំនូរជីវចល ឬ Animation និងបង្កើត Game លេងកម្សាន្តនៅលើទូរសព្ទដៃ។ បើតាមប្រធានក្រុម សិល្ប លោក យក់ ស៊ីវ៉ាល់រី ប្រាប់ Sabay ថា សិល្បជាក្រុមថ្មីមួយសហការគ្នាក្រុម Sabay Osja ជាក្រុមហ៊ុនខ្មែរផលិតហ្គេមដ៏ល្បីដំបូងគេនៅកម្ពុជា ដែលមានគុណភាពស្តង់ដារ ។
លោកថា បច្ចុប្បន្នក្រុមលោកកំពុងបង្កើតស្នាដៃវីដេអូ គំនូរជីវចលថ្មីមួយមានចំណងជើងថា «យក្សតូច» ឬ «Little Yak»។ផលិតករ Animation យក់ ស៊ីវ៉ាល់រី ប្រាប់ថា «យក្សតូច» ជាស៊េរីវីដេអូ Animation ខ្លីៗ បែបកំប្លែង ដែលលោកត្រៀមផលិតរវាង ១០ វគ្គខ្លីៗ ក្នុងរដូវកាលទី១នេះ។
ជាស៊េរីវីដេអូកំប្លែងខ្លីៗ ប្រមាណ មួយនាទី ឬច្រើនជាងនេះបន្តិច តាមសាច់រឿង និងគម្រោងផលិត Animation និង Game Series ថ្មីៗមួយចំនួនទៀត។
ក្នុងការផលិតវីដេអូ Animation ខ្លីៗ នេះ ចំណាយពេលច្រើនលើសពីការស្រមៃរបស់ប្រិយមិត្ត។ បើតាមផលិតករក្រុម សិល្ប ប្រាប់ ក្រុមការងារត្រូវផ្តើមពីសរសេររឿងដំបូង ហើយគូរវាចេញជាគំនូរ រួចហើយតម្លើងលើ ឌីជីថល ហើយ Animate ជាចលនា។ ក្រោយមកទៀត ក្រុមការងារម្នាក់ជំនាញខាងភ្លេង និងតែងភ្លេង ហើយផលិតជាសម្លេង Effect នានាចូលក្នុងវីដេអូ ដើម្បីធ្វើឱ្យតួអង្គក្នុងគំនូរមានជីវិតក្នុង Animation ដែលសម្តែងជាសាច់រឿង គួរឱ្យចង់ទស្សនា។ បើគិតទៅ វីដេអូ មួយនាទីនេះ ចំណាយពេលមិនតិចជាង ២០ ថ្ងៃទេ មុនក្លាយផលិតផលគំនូរជីវចលសម្រេចមួយៗ។
ផលិតគំនូរជីវចល ជាការងារច្នៃប្រឌិត ពេញដោយក្តីស្រលាញ់ តែ សិល្ប មិនទាន់រកចំណូលអ្វីពីការងារនេះទេ។ លោក យក់ ស៊ីវ៉ាល់រី បញ្ជាក់ជំហរថា ភាពយន្តគំនូរជីវចលខ្លីនេះ ជាស្នាដៃមោទនភាពមួយ ដែលជំរុញការគាំទ្រវិស័យនេះឱ្យកាន់តែរីកចម្រើន និងសង្ឃឹមខ្ពស់លើភាពជោគជ័យនៅពេលអនាគត។ ជាក់ស្តែង ក្រោយចេញ វីដេអូ វគ្គមួយកាលម្សិលមិញភ្លាម ក្រុម សិល្ប ទទួលបានការទំនាក់ទំនងការងារពីប្រទេសកាណាដា ហើយខាង សិល្ប ក៏កំពុងពិចារណាលើតម្លៃ ព្រមជាមួយនឹងកុងត្រាផលិតដែរ។ ក្រៅពីការផលិត វីដេអូ Animation សិល្ប ក៏មានគម្រោងផលិតមួយចំនួនទៀត ដែលធ្លាប់សម្រេចបាន និងកំពុងបន្ត ដូចជា ហ្គេម អង្គរវត្ត វីដេអូពាណិជ្ជកម្មនានា ជា Animation។
សព្វថ្ងៃក្រុមតូចនេះអាចរកចំណូលប្រមាណពី ៥ ០០០ ដុល្លារ រហូតដល់ ២ ម៉ឺនដុល្លារប៉ុណ្ណោះក្នុងមួយខែ ដែលលោកចាប់ទុកថាជាចំនួនមិនទាន់ស្ថិតស្ថេរ ហេតុតែការធ្វើគំនូរជីវចល ត្រូវប្រើប្រាស់ពេលវេលា និងការវិនិយោគច្រើន។ តែផលិតកររូបនេះ គិតថាភាពពេញនិយមរបស់គំនូរជីវចល មិនទាន់ជាតម្រូវការចាំបាច់នៅឡើយ ព្រោះវាពិតជាត្រូវការចំណាយដើមទុនច្រើនមែន ហើយមិនរំពឹងលើភាពជោគជ័យខ្លាំងនោះដែរ តែវាអាចជោគជ័យក្នុងរយៈពេល ៣ ឬ ៤ឆ្នាំខាងមុខនេះ៕