សៀវភៅអេឡិចត្រូនិក សម្រាប់កុមារកំពុងត្រូវការអ្នកមានស្នាដៃតែងនិពន្ធ
- 2017-07-04 03:25:47
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
សៀវភៅអេឡិចត្រូនិក សម្រាប់កុមារកំពុងត្រូវការអ្នកមានស្នាដៃតែងនិពន្ធ
ចន្លោះមិនឃើញ
"E-book Hackathon" ជាកម្មវិធីផលិតសៀវភៅអេឡិចត្រូនិក កំពុងស្វែងរកអ្នកដែលមានទេពកោសល្យតែងនិពន្ធសម្រាប់ក្មេងៗយកទៅសិក្សា ក្រោមប្រធានបទ៖ "ស្ទែមសម្រាប់កុមារ"។
"E-book Hackathon" គឺជាកម្មវិធីដែលប្រមូលផ្ដុំដោយអ្នកជំនាញឲ្យធ្វើការជាក្រុម ក្នុងរយៈពេលខ្លី ដើម្បីបង្កើតបានជាសមិទ្ធផលរួមមួយ)។ ក្នុងអំឡុងពេលនៃកម្មវិធីដែលមានរយៈពេល ២ ថ្ងៃ អ្នកនិពន្ធនឹងធ្វើការជាក្រុមជាមួយវិចិត្រករនិងអ្នករចនាសៀវភៅដើម្បីបង្កើតជាសៀវភៅដែលទាក់ទាញ និងមានរូបភាពស្រស់ស្អាត។ លើសពីនេះ អ្នកចូលរួមនឹងមានឱកាសធ្វើការជាមួយនឹងនិពន្ធនាយកតាមរយៈសិក្ខាសាលារយៈពេល ១ថ្ងៃនៅ កម្មវិធីតោះអាន ផ្ទាល់តែម្ដង។
ដើម្បីចូលរួមអ្នកត្រូវដាក់ពាក្យសុំ និងផ្ញើសាច់រឿងក្រោមប្រធានបទ "ស្ទែមសម្រាប់កុមារ" មកកាន់ក្រុមការងារតោះអាន។ សាច់រឿងត្រូវមានតួអង្គ ដែលស្រមៃចង់បានការងារផ្នែកស្ទែម (STEM) ដែលមានដូចជាផ្នែកវិទ្យាសាស្រ្ត បច្ចេកវិទ្យា វិស្វកម្ម និង គណិតវិទ្យា។
កាលបរិឆ្ឆេទឈប់ទទួលពាក្យ
បេក្ខជនដែលមានបំណងដាក់ពាក្យអាចដាក់ពាក្យពីថ្ងៃនេះ រហូតដល់ត្រឹម ថ្ងៃទី១៨ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០១៧ ទើបផុតកំណត់។
លក្ខខណ្ឌនៃការដាក់ពាក្យ៖
អត្ថប្រយោជន៍ទទួលបាន៖
តម្រូវការសាច់រឿង៖
#១) សាច់រឿងដែលផ្ញើរមកកាន់គម្រោង តោះអាន! ត្រូវមានលក្ខណៈដូចខាងក្រោម៖
#២) តោះអាន! កំពុងស្វែងរកសាច់រឿងសម្រាប់កុមារដែលស្ថិតក្រោមប្រធានបទ “ស្ទែមសម្រាប់កុមារ”។ សាច់រឿងក្រោមប្រធានបទនេះត្រូវបង្ហាញអំពីប្រធានបទស្ទែម (វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា វិស្វកម្ម និង គណិតវិទ្យា) សម្រាប់កុមារថ្នាក់ទី៣។
សាច់រឿងនេះអាចបង្ហាញអំពីគំនិតទាក់ទងនឹងមុខវិជ្ជាស្ទែម ឫ និយាយអំពីតួអង្គដែលមានការស្រមើស្រមៃ ចង់បានការងារផ្នែកស្ទែម ដែលមានដូចជាអ្នកវិទ្យាសាស្ត្រ អ្នកសរសេរកម្មវិធី ស្ថាបត្យករ គីមីវិទូ ពេទ្យ ឫ ឱសថការី។
សាច់រឿងដែលក្រុមការងារ តោះអាន! ចង់បានមានលក្ខណៈដូចខាងក្រោម៖
#ឧទាហរណ៍៖
១. គីមីវិទូវ័យក្មេងម្នាក់ បង្កើតបានជាគ្រឿងផ្សំ ដែលជួយភូមិរបស់គេ ឲ្យដាំដំណាំលូតលាស់បានល្អ។
២. ស្ថាបត្យករវ័យក្មេងបានជួយធ្វើជម្រកសម្រាប់សត្វស្វាមួយក្រុម។
៣. ឧទាហរណ៍នៃរឿងដែលបានបោះពុម្ពពីមុន មានដូចជា ស្កាយផតនៅភ្នំពេញ។
តួអង្គចម្បង គឺក្មេងស្រីម្នាក់ដែលបង្កើតម៉ាស៊ីនសម្រាប់ជួយនាងក្នុងការធ្វើកិច្ចការផ្ទះ ហើយនាងបានក្លាយជាវិស្វករនៅពេលនាងធំពេញវ័យ។ (សូមចំណាំថាកម្រិតអំណានក្នុងរឿង ស្កាយផតភ្នំពេញ មានកម្រិតខ្ពស់ជាងតម្រូវការសម្រាប់កម្មវិធី Hackathonនេះ) សាច់រឿងត្រូវមានការច្នៃប្រឌិតខ្ពស់និងគួរឲ្យទាក់ទាញសម្រាប់កុមារថ្នាក់ទី៣។
គម្រោងនេះមានគោលបំណងចែកចាយសៀវភៅទៅកាន់សាធារណៈជន ដើម្បីលើកកម្ពស់វប្បធម៌នៃការអាននៅប្រទេសកម្ពុជា។ សៀវភៅអេឡិចត្រូនិកដែលបានបង្កើតឡើង នឹងត្រូវបានទៅកាន់សាធារណៈជន ហើយសៀវភៅអេឡិចត្រូនិកទាំងអស់នេះ ក៏នឹងអាចយកទៅបោះពុម្ភជាសៀវភៅបានផងដែរ។
គោលដៅចម្បងនៃការបង្កើតសៀវភៅនេះ គឺការជម្រុញឲ្យមានការប្រើប្រាស់ និងចែកចាយសៀវភៅឱ្យបានទូលំទូលាយ ទៅដល់កុមារគ្រប់រូប ជាពិសេសកុមារដែលជួបប្រទះភាពខ្វះខាត។
សម្រាប់ព័ត៌មានដែលទាក់ទងនឹងអាជីពការងារផ្នែកស្ទែម សូមចូលមើលសៀវភៅ អាជីពការងារផ្នែកស្ទែមនាពេលអនាគត នៅទីនេះ៕