កាន់តែលម្អិតប្រាប់ខ្ទេច ទាំងគុណសម្បត្តិ និងគុណវិបត្តិរវាងម៉ាស៊ីនសាំង និងម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត
- 2018-10-03 23:04:00
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
កាន់តែលម្អិតប្រាប់ខ្ទេច ទាំងគុណសម្បត្តិ និងគុណវិបត្តិរវាងម៉ាស៊ីនសាំង និងម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត
ចន្លោះមិនឃើញ
សព្វថ្ងៃ រថយន្តប្រើប្រាស់សាំងមានចំនួនប្រើប្រាស់ច្រើនលើលលប់សម្រាប់ការងារប្រចាំថ្ងៃ។ ប៉ុន្តែបើនិយាយពីវិស័យដឹកជញ្ជូនវិញ រថយន្តភាគច្រើន ជាប្រភេទម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូតទៅវិញ។
ម៉ាស៊ីនសាំង គឺជាម៉ាស៊ីនដែលពេញនិយមបំផុតក្នុងពិភពលោក ដោយវាដំណើរការដោយការដុតសាំងនៅក្នុងស៊ីឡាំងរបស់ម៉ាស៊ីនរថយន្ តដើម្បីបង្កើតជាថាមពលសម្រាប់អូសកង់ទៅមុខ និងបើកម៉ាស៊ីនត្រជាក់ជាដើម។ បើនិយាយឲ្យលម្អិតក្នុងន័យបច្ចេកទេសវិញ ស៊ីឡាំងនៅក្នុងម៉ាស៊ីនរថយន្តទ្រទ្រង់ចំហេះ បង្កើតឡើងដោយល្បាយរបស់សាំង និងខ្យល់ពីខាងក្រៅ បូករួមនិងក្បាលប៊ូស៊ី ដែលទទួលអគ្គិសនីពីអាគុយ នឹងបង្កើតផ្កាភ្លើង សម្រាប់បង្កើតចំហេះក្នុងស៊ីឡាំងនេះឡើង។
និយាយពីម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូតវិញ ស្រដៀងទៅនឹងម៉ាស៊ីនសាំងដែរ តែខុសគ្នាត្រង់ថាម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូតមិនត្រូវការក្បាលប៊ូស៊ី ដើម្បីបញ្ឆេះឡើយ។ វិធីសម្រាប់បង្កើតចំហេះនៅក្នុងម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត គឺវាប៊ឺតខ្យល់យកមកពីខាងក្រៅមកបង្ហាប់ឲ្យណែនខ្លាំង ហើយកើនសីតុណ្ហភាពខ្ពស់ខ្លាំង។ ក្រោយមកវាក៏បាញ់ម៉ាស៊ូតចូលក្នុងខ្យល់នោះ ហើយចំហេះក៏កើតឡើងតែម្ដង។
គុណសម្បត្តិ និងគុណវបត្តិរបស់ម៉ាស៊ីនទាំងពីរប្រភេទ៖
១. ម៉ាស៊ីនសាំង
គុណសម្បត្តិ
គុណវិបត្តិ
២. ម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត
គុណសម្បត្តិ
គុណវិបត្តិ
ចុចអាន៖