ដឹង App ដាក់ឲ្យទាញយកហ្រ្វីៗ គេរកលុយយ៉ាងដូចម្តេច?
- 2018-06-28 07:40:25
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ដឹង App ដាក់ឲ្យទាញយកហ្រ្វីៗ គេរកលុយយ៉ាងដូចម្តេច?
ចន្លោះមិនឃើញ
កម្មវិធី-ហ្គេម (App) ជាច្រើនបានដាក់ឲ្យទាញយកឥតគិតថ្លៃលើ Google Play Store ឬ App Store សម្រាប់ស្មាតហ្វូន។ ផ្អែកតាមរបាយការណ៍ពី Statista ក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ប្រភេទ Free Apps មានការចុច Download ប្រមាណ ២៥០ ពាន់លានដង ខណៈ Paid Apps មានត្រឹម ១៥ ពាន់លាន ប៉ុន្តែចំណូលរបស់ App ឥតគិតថ្លៃ ខ្លះរកបានខ្ទង់លានដុល្លារ តើនោះមកពីមូលហេតុអ្វី?
១.In-App Purchases:
ជាយុទ្ធសាស្រ្តដ៏ពេញនិយមមួយដែលរាប់ពាន់ App កំពុងដំណើរការលើ Google Play Store និង Apple App Store។ វិធីនេះអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់ចំណាយលុយទិញរបស់អ្វីមួយនៅខាងក្នុង Appផ្ទាល់ ហើយបែកចែកជា ៣ ប្រភេទ:
Consumable: ជាសេវាកម្មឬផលិតផលដែលអ្នកប្រើប្រាស់អាចប្រើបានតែមួយលើក ជាឧទាហរណ៍ប្រភេទលុយក្នុងហ្គេមឬពិន្ទុ។
Non-consumable: ជាមុខងារអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកប្រើចំណាយលុយក្នុងមួយរយៈខ្លី ជាឧទាហរណ៍ការបន្ថែមបើកឲ្យប្រើមុខងារលើសពីការកំណត់ឬបិទមិនឲ្យឃើញផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
Subscriptions: បើកឲ្យទិញ Subscriptions ដែលអាចដោះចោលនូវមាតិកាឬមុខងារសម្រាប់ប្រើក្នុងរយៈពេលមួយ អាចក្នុងរយៈពេល ១ ខែឬ ១ ឆ្នាំទៅតាមទំហំនៃការចំណាយ។
២.In-App Ads:
អ្នកអភិវឌ្ឍកម្មវិធី-ហ្គេមអាចរកចំណូលមួយបែបទៀតតាមរយៈផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដែលមានប៉ុន្មានប្រភេទដូចខាងក្រោម:
បែបបទនៃការបង្ហាញផ្ទាំងពាណិជ្ជកម្មក៏មានដូចខាងក្រោម:
៣.Freemium:
ងាយស្រួលយល់ប្រសិនអ្នករើសយក Free Version អាចប្រើប្រាស់តាមរយៈការកំណត់របស់ Developer ប៉ុន្តែបើរើសយក Freemium អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវចំណាយលុយក្នុងការទិញ App ដើម្បីអាចប្រើមុខងារកាន់តែច្រើន ជាឧទាហរណ៍រវាងកម្មវិធី MX Player និង MX Player Pro។
៤.Sponsorship:
ការស្វែងរកម្ចាស់ឧបត្ថម្ភមកសហការជាមួយ Developer អាចរកចំណូលបាន ២ បែប តាមរយៈការចែកចំណូលជាមួយម្ចាស់ឧបត្ថម្ភ និងមួយទៀតតម្រូវឲ្យស្ថាប័នឬក្រុមហ៊ុននោះបង់សេវាប្រចាំខែឬឆ្នាំ។
៥.Email Marketing:
ចំនួនភ្ជាប់ Email របស់អ្នកប្រើមកកាន់ App កាន់តែច្រើន ចំណូលកាន់តែក្រាស់។ ចំណុចនេះប្រសិនអ្នកឲ្យភ្ជាប់ជាមួយ Facebook នោះប្រហែល Emails របស់អ្នកនឹងត្រូវបានភ្ជាប់ទៅកាន់ Developer ដោយស្វ័យប្រវត្តិ ហើយរាល់ការផ្សព្វផ្សាយណាមួយ អ្នកនឹងបានឃើញតាមរយៈសារខាងក្នុងអ៊ីមែល៕