iOne ​និយាយ​ពី​រយៈ​ពេល 10 ឆ្នាំ​ ​​ការ​ឈរ​ជើង​នាំ​ផលិតផល Apple មក​​​កាន់​ទីផ្សារ​ប្រទេស​កម្ពុជា

  • 2015-06-09 15:53:30
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

រយៈ​ពេល ១០ ឆ្នាំ​ហើយ​ដែល​ក្រុមហ៊ុន iOne បាន​ឈរ​ជើង​​យ៉ាង​រឹងមាំ​​ក្នុង​ការ​នាំផលិតផល Apple ​​​​​លក់​ជា​ផ្លូវការ​លើ​ទីផ្សារ​ប្រទេស​កម្ពុជា។ សប្ដាហ៍​មុន ក្រុមហ៊ុន iOne បាន​រៀបចំ​ខួប ១០ ឆ្នាំ​ដើម្បី​អបអរសាទរ​​ការ​សម្រេច​បាន​ជោគជ័យ​ ក្នុង​នាម​ក្រុមហ៊ុន​ឈាន​មុខ​​មួយ​​​សម្រាប់​ការ​នាំ​​ផលិតផល​បច្ចេកវិទ្យា​​ទំនើបៗ​​​បម្រើ​ទីផ្សារ​អ្នកប្រើប្រាស់​ក្នុង​ស្រុក​។

 

 

Sabay បាន​ជួប​សម្ភាសន៍​ពិសេស​ជាមួយ​កញ្ញា​កៅ ដាម៉ៃទីម៉ា ​អនុ​ប្រធាន​គ្រប់គ្រង​ផ្នែក​​ទីផ្សារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន iOne ដើម្បី​​សាកសួរ​ពី​ដំណើរ​វិវត្ត​​រយៈ​ពេល ១០ ឆ្នាំ​​របស់​ក្រុមហ៊ុន ជាមួយ​ការ​សម្រេច​បាន​លទ្ធផល​និង​គោលដៅ​ក្នុង​ពេល​អនាគត​។

 

Sabay៖ តើ​រយៈ​ពេល​ ១០ ឆ្នាំ​នេះ iOne បាន​សម្រេច​លទ្ធផល​យ៉ាងណា​ក្នុង​នាម​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ទទួល​បាន​សិទ្ធិ​លក់​ផលិតផល Apple ក្នុង​ទីផ្សារ​ប្រទេស​កម្ពុជា?

កៅ ដាម៉ៃទីម៉ា៖ យើង​អាច​និយាយ​បាន​ថា អតិថិជន​បាន​ស្គាល់​យើង​យ៉ាង​ច្បាស់​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ដំបូង​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា ដែល​ទទួល​បាន​សិទ្ធិ​ក្នុង​ការ​នាំ​ម៉ាក​ផលិតផល​ដ៏​ល្បី​ឈ្មោះ​របស់​ពិភពលោក Apple មក​កាន់​ទីផ្សារ​ប្រទេស​កម្ពុជា។ ក្នុង​នាម​ក្រុមហ៊ុន​ស្រប​ច្បាប់ ក្រុមហ៊ុន​តែងតែ​នាំ​ផលិតផល Apple ថ្មីៗ​ប្រកប​ដោយ​គុណភាព​ខ្ពស់​ជា​ច្រើន​ប្រភេទ​ ដើម្បី​បម្រើ​ទីផ្សារ​អ្នក​ប្រើប្រាស់។ ​ក្នុង​រយៈ​ពេល​ ១០ ​ឆ្នាំនេះ​ដោយសារ​តែ​ទទួល​បាន​ការ​គាំទ្រ​ឥត​ឈប់ឈរ​ពី​អតិថិជន ក្រុមហ៊ុន​បាន​ពង្រីក​បន្ថែម​សាខា​ជា​បន្ត​បន្ទាប់​ដែល​គិត​មក​ទល់​ពេល​នេះ​យើង​​បាន​ពង្រីក​ទីតាំងលក់​បាន​ ៥ សាខា​​បន្ថែម​ទៀត​នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​និង​ខេត្ត​សៀមរាប។

 

Sabay៖ អ្វី​ជា​គន្លឹះ​សំខាន់​សម្រាប់​ការ​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​និង​ការ​គាំទ្រ​ពី​អតិថិជន?

កៅ ដាម៉ៃទីម៉ា៖ យើង​យកចិត្តទុកដាក់​ខ្លាំង​ក្នុង​ការ​ផ្តល់​​សេវាកម្ម​ដ៏​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​ដល់​អតិថិជន បន្ថែម​ពី​ការ​នាំ​ផលិតផល​ដ៏​ល្អ​ប្រកប​ដោយ​គុណភាព​ខ្ពស់ រួម​ទាំង​ការ​ផ្តល់​តម្លៃ​ដ៏​សមស្រប​ដើម្បី​ឲ្យ​អតិថិជន​មាន​ទំនុកចិត្ត​លើ​ការ​ទិញ​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល​​របស់​យើង​។

 

Sabay៖ ថ្មីៗ​នេះ iOne ក៏​ទើប​តែ​ទទួល​សិទ្ធិ​ក្នុង​ការ​នាំ​ទូរសព្ទ iPhone ពី Apple តើ​នេះ​អាច​ចាត់​ទុក​ថា​ជោគជ័យ​បន្ថែម​ទៀត​ដែរ​ឬ​ទេ? កៅ ដាម៉ៃទីម៉ា៖ ការ​ពិត​ហើយ​ នេះ​ជា​ជោគជ័យ​បន្ថែម​ទៀត​របស់ iOne ដែល​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ក្នុង​ស្រុក​ដ៏​មាន​កេរ្តិ៍ឈ្មោះ​ដែល​ក្រុមហ៊ុន Apple បាន​ផ្តល់​ទំនុក​ចិត្ត​លើ​ការ​ផ្តល់​សិទ្ធិ​ក្នុង​ការ​នាំ​យីហោ​ទូរសព្ទ​ដ៏​ល្បី​ឈ្មោះ iPhone សម្រាប់​បម្រើ​ទីផ្សារ​ប្រទេស​កម្ពុជា ដែល​នេះ​ធ្វើឲ្យ iOne ជា​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​មាន​លក់​គ្រប់​ផលិតផល​ពី Apple ដែល​អតិថិជន​អាច​ស្វែង​រក​គ្រប់​តម្រូវការ។ ការ​ទទួល​បាន​សិទ្ធិ​នេះ​ក៏​ដោយ​សារ​ក្រុមហ៊ុន​មាន​លក្ខណៈសម្បត្តិ​គ្រប់គ្រាន់​អាច​បំពេញ​តាម​លក្ខខណ្ឌ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Apple ទាំង​ការ​រចនា​ហាង​ ការ​ផ្តល់​សេវាកម្ម​ដល់​អតិថិជន​ ជាពិសេស​​តម្លៃ​ដែល​គោរព​តាម​ស្តង់ដា​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​អតិថិជន​អាច​ទុកចិត្ត​ក្នុង​ការ​ទិញ​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ពី​ក្រុមហ៊ុន។

 

Sabay៖ តើ​នរណា​ជា​ទីផ្សារ​ជា​គោលដៅ​ដែល​ទិញ​ផលិតផល​ពី iOne?

កៅ ដាម៉ៃទីម៉ា៖ ទីផ្សារ​គោលដៅ​របស់ iOne គឺ​អតិថិជន​ដែល​ស្រលាញ់​ផលិតផល Apple។ អតិថិជន​ដែល​ស្រលាញ់​ផលិតផល Apple ពួកគេ​គិត​រួច​ទៅ​ហើយ​ថា iOne ជា​គោលដៅ​ដែល​ពួកគេ​អាច​ស្វែង​រក​ផលិតផល​ប្រកប​ដោយ​គុណភាព​ខ្ពស់​ពី Apple។

 

Sabay៖ តើ​កញ្ញា​មើល​ឃើញ​ឥរិយាបថ​ទិញ​ផលិតផល​ប្រើប្រាស់​របស់​ពលរដ្ឋ​កម្ពុជា​បច្ចុប្បន្ន​យ៉ាង​ម៉េច​ដែរ?

កៅ ដាម៉ៃទីម៉ា៖ អ្វី​ដែល​អតិថិជន​កម្ពុជា​ផ្តោត​ការ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​លើ​ការ​ជ្រើសរើស​ផលិតផល​គឺ​ភាព​ទុកចិត្ត និង​ភាព​សុទ្ធ​លើ​ផលិតផល។ ពួកគេ​ចង់​បាន​ផលិតផល​ដែល​មាន​ការ​ធានា​ត្រឹមត្រូវ ដែល​នឹង​មិន​ធ្វើ​ឲ្យ​ពួកគេ​មាន​ការ​ព្រួយ​បារម្ភ​ពី​ការ​ប្រើប្រាស់។

 

Sabay៖ តើ​អ្វី​ជា​គូ​ប្រកួតប្រជែង​របស់ iOne សម្រាប់​ការ​លក់​ផលិតផល Apple? កៅ ដាម៉ៃទីម៉ា៖ បច្ចុប្បន្ន​មាន​ផលិតផល Apple មួយ​ចំនួន​​ដែល​លក់​ពី​ប្រភព​ខាងក្រៅ​ដែល​​​គ្មាន​ការ​ទទួល​ស្គាល់​ពី Apple ជា​គូ​ប្រកួតប្រជែង​ផលិតផល​របស់​យើង។ យ៉ាង​ណា​អតិថិជន​ដែល​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល Apple ពួកគេ​​សុទ្ធ​តែ​មាន​ការ​​ស្វែង​យល់​ច្រើន​​ក្នុង​ការ​ជ្រើសរើស​ផលិតផល​ដ៏​ល្អ ​ដែល​មាន​ការ​ធានា​ត្រឹមត្រូវ​​សម្រាប់​​ការ​ប្រើប្រាស់។

 

Sabay៖ ថ្ងៃ​អនាគត iOne មាន​គោលដៅ​អ្វី​បន្ថែម​ទៀត​សម្រាប់​ការ​ពង្រីក​អាជីវកម្ម​ការ​លក់​ផលិតផល Apple សម្រាប់​ទីផ្សារ​ប្រទេស​កម្ពុជា? កៅ ដាម៉ៃទីម៉ា៖ យើង​នឹង​ប្រឹងប្រែង​នាំ​ផលិតផល​ថ្មីៗ​ជំនាន់​ក្រោយ​របស់ Apple ដើម្បី​បំពេញ​តម្រូវការ​ដល់​អតិថិជន។ ជាមួយ​គ្នា​នេះ​យើង​ក៏​មិន​ភ្លេច​ក្នុង​ការ​ការ​ផ្តល់​សេវាកម្ម​កាន់​តែ​ល្អ​ប្រសើរ​ថែម​ទៀត ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​អតិថិជន​មាន​ភាព​ពេញ​ចិត្ត​​និង​​ជឿជាក់​ក្នុង​ការ​ជ្រើសរើស​ផលិតផល​របស់​ក្រុមហ៊ុន។

 

 

អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា