ថៅកែ​ត្រី សាលម៉ុន ដែល​មាន​ចំណូល​១លាន​កន្លះ​ក្នុង​១ឆ្នាំ​ថា បុគ្គលិក​ល្អ​ជួយ​អាជីវកម្ម​ថ្កើង

  • 2016-01-05 13:00:05
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

លោក ម៉ៅ វុត្ថា នាយក​សាខា​ក្រុមហ៊ុន​នាំចូល ត្រីសាលម៉ុន បាន​បង្ហើប​ប្រាប់​ពី​ជំហ៊ាន​ជោគជ័យ​មួយ​ថា ការ​ជ្រើសរើស​បាន​បុគ្គលិក​ល្អ (អត្តចរិត​ល្អ) គឺ​ជា​ភ័ព្វ​សំណាង​របស់​ក្រុមហ៊ុន ព្រោះ​អត្តចរិត​ល្អ​របស់​បុគ្គលិក​​ជាផ្នែក​មួយ​ធ្វើ​ឲ្យ​អាជីវកម្ម​ជោគជ័យ។

 

ផ្ដើម​ពី​ចំណូល​ ៣០ ម៉ឺន​ដុល្លារ ក្នុង​១​ឆ្នាំ នៅ​ឆ្នាំ​២០១២ រហូត​ដល់​ ១ លាន​កន្លះ​ដុល្លារ​សហរដ្ឋ​អាមេរិក​នៅ​ឆ្នាំ ២០១៥​នេះ ដែល​ជា​ចំណូល​បាន​មក​ពី​ការ​លក់​ត្រី​សាលម៉ុន ម្ចាស់​ភោជនីយដ្ឋាន​ Samon House ដែល​ទើប​បើក​ហាង​ថ្មី​មួយ​ទៀត​ បាន​និយាយ​ថា អ្វី​ដែល​ជោគជ័យ​សព្វថ្ងៃ​នេះ​ដោយ​សារ​តែ​​លោក​រើស​បាន​បុគ្គលិក​ល្អ។

 

 

បុគ្គលិក​​ល្អ

 

បុគ្គលិក​ដែល​លោក​ចង់​បាន​គឺ​មាន​ពីរ​ប្រភេទ ទី១, បុគ្គលិក​មាន​ភាព​ស្មោះត្រង់ ទី២, បុគ្គលិក​យល់​ថា ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​ជា​របស់​ខ្លួន។ ដូច្នេះ​ទាំង​អស់​នេះ​គឺជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​អត្តចរិត​របស់​បុគ្គលិក ហើយ​បើ​មាន​បុគ្គលិក​មាន​អត្តចរិត​ល្អ​គឺ​សេវាកម្ម​ផ្ដល់​ដល់​អតិថិជន​នឹង​ល្អ​តាម​នោះ​ដែរ។ វុត្ថា​ និយាយ។

 

បុគ្គលិក​មិន​គួរ​យក​ធ្វើ​ការ

 

លោក​ ម៉ៅ វត្ថា ដែល​បាន​ចាប់​ផ្ដើម​លក់​ត្រី​សាល​ម៉ុន​ដំបូង​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១២ បាន​និយាយ​ថា ជា​បទ​ពិសោធន៍​បុគ្គលិក​៥ ​យ៉ាង គឺ​មិន​គួរ​យក​មក​ធ្វើ​ការ​នោះ​ទេ។ ៥ យ៉ាង​នោះ​រួមមាន៖

 

ទី១, គ្មាន​ភាព​ស្មោះ​ត្រង់ ទី២, ធ្វើ​ការ​ចុង​ដៃ​ចុង​ជើង ទី៣, បុគ្គលិក​ធ្វើ​ការ​តាម​ប្រាក់​ខែ​ ខ្វះ​ឆន្ទៈ​ ទី៤, បុគ្គលិក​ធ្វើ​ការ​តែ​មុខ​ថៅកែ ឬ មេ ហើយ​លួច​សម្រាក​ក្រោយ​ខ្នង ទី៥, បុគ្គលិក​ធ្វើ​ការ​ពីរ​-បី កន្លែង (ប៉ុន្តែ​អាស្រ័យ​មើល​ទេព​កោសល្យ​បុគ្គលិក​ប្រសិន​បើ​បុគ្គលិក​ធ្វើ​បាន​គ្រប់​ផែន​ការ​ទោះ​ពីរ-បី​កន្លែង​ក៏​មិន​ថ្វី​ដែរ)

 

បុគ្គលិក​ប៉ុន្មាន​ជំពូក​ខាង​លើ​នេះ គឺ​​លោក​ វុត្ថា បាន​បញ្ជាក់​ថា កាល​ពី​បើក​រក​ស៊ី​ដំបូង​ធ្លាប់​ជួប​ច្រើន​ តែ​លោក​បាន​កែ​លម្អ​បន្ដិច​ម្ដង​ៗ ប៉ុន្ដែ បុគ្គលិក​មិន​ព្រម​កែ​គឺ​សម្រេច​ចិត្ត​បញ្ឈប់​ពី​ការងារ។ "កាល​ខ្ញុំ​បើក​រក​ស៊ី​ដំបូង​មាន​បុគ្គលិក​អត្តចរិត​មិន​ល្អ គឺ​គាត់​មិន​មាន​ចរិត​សុភាពរាបសារ​ ពេល​ភ្ញៀវ​កំពុង​និយាយ​គាត់​លួច​ស្ដាប់ លួច​ដៀង​ភ្នែក​មើល​ភ្ញៀវ ធ្វើ​បែប​នេះ​នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​ភ្ញៀវ​មិន​សប្បាយ​ចិត្ត​ទេ ខ្ញុំ​បាន​ណែនាំ​ពួកគាត់​អំពី​រឿង​នេះ"។

 

លោក​ ម៉ៅ វុត្ថា បាន​សង្កត់​ធ្ងន់​ថា រាល់​អាជីវកម្ម​ជោគជ័យ​ គឺ​មិន​អាច​កាត់​ផ្ដាច់​ពី​​ការ​ខិត​ខំ​របស់​បុគ្គលិក ដូច្នេះ ប្រសិន​បើ​បុគ្គលិក​មាន​អត្តចរិត​មិន​ល្អ​នឹង​ជះឥទ្ធិពល​មិន​ល្អ​ដល់​អតិថិជន តែ​បើ​សិន​ជា​បុគ្គលិក​ដែល​មាន​អត្តចរិត​ល្អ បូករួម​​នឹង​ ផលិត​ល្អ និង សេវា​កម្ម​ល្អ​ទៀត​ នោះ​ជំហាន​ជោគជ័យ​ដើរ​ទៅ​មុខ​ជា​លំដាប់៕

 

អត្ថបទ៖ ប៊ិន ប៊ុណ្ណា

អត្ថបទថ្មី