Subaru ផ្តោត​ទីផ្សារ​ជា​អាណិកជន និង​ជនបរទេស​

  • 2016-08-30 16:24:48
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ក្រុមហ៊ុន​រថយន្ត Subaru ​​លក់​រថយន្ត​ច្រើន​​​​ជា​អាណិកជន​និង​ជន​បរទេស ខណៈ​ដែល​ម៉ាក​យីហោ​រថយន្ត​​មាន​មូលដ្ឋាន​ផលិត​នៅ​ជប៉ុន​នេះ ហាក់​មិន​សូវ​ទទួល​បាន​ការ​គាំទ្រ​​ពី​អតិថិជន​ក្នុង​ស្រុក។

 

 

លោក ហុង វណ្ណថេត ប្រធាន​ផ្នែក​លក់​និង​ប្រតិបត្តិ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Motorimage ដែល​នាំ​ចូល​រថយន្ត Subaru នៅ​ទីផ្សារ​កម្ពុជា​បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា អតិថិជន​ក្នុង​ស្រុក​ភាគច្រើន​នៅ​មិន​ទាន់​ស្គាល់​ម៉ាក​រថយន្ត Subaru ប៉ុន្តែ​អាណិកជន​មក​ពី​ក្រៅ​ប្រទេស ឬ​ជន​បរទេស​ដែល​រស់នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជាដឹង​ពីចំណុច​ខ្លាំង​​​រថយន្ត​នេះ លើ​​​កម្លាំង​​ម៉ាស៊ីន​និង​​​​ប្រព័ន្ធ​​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់​។

 

លោក​ថា Subaru មាន​ការ​ទទួល​ស្គាល់​ជុំវិញ​ពិភពលោក​លើ​កម្លាំង​ម៉ាស៊ីន​ខ្លាំង​ និង​​ប្រព័ន្ធ​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់​សម្រាប់​ការ​បើកបរ។

 

ទោះបី Subaru ជា​រថយន្ត​លំដាប់​កំពូល​មួយ​របស់​ពិភពលោក ចំណែក​ទីផ្សារ​រថយន្ត​របស់​ជប៉ុន​នេះ​​​​នៅ​តួចបើ​ធៀប​គូ​ប្រកួតប្រជេង ខណៈ​ដែល​ទីផ្សារ​ក៏​​ជោរជន់​ម៉ាក​រថយន្ត​ផ្សេងៗ​កាន់​តែ​ច្រើន។

 

លោក ហុង វណ្ណថេត បញ្ជាក់​ថា ក្នុង​មួយ​ខែ​ក្រុមហ៊ុន​អាច​លក់​រថយន្ត​បាន ១ ទៅ ២ គ្រឿង ប៉ុន្តែ​នៅ​ពេល​ខាង​មុខ លោក​រំពឹង​ថា​ការ​លក់​អាច​មាន​ការ​កើន​ឡើង នៅ​ពេល​ពលរដ្ឋ​បាន​ស្វែងយល់​និង​ដឹង​ពី​គុណភាព​​រថយន្ត Subaru សម្រាប់​ការ​ជ្រើសរើស​យក​ទៅ​ប្រើប្រាស់៕

 

ចុចអាន៖ រថយន្ត​ SUV របស់​ Lamborghini ​មាន​តម្លៃ​ចាប់​ពី​ ២០ ម៉ឺន​ដុល្លារ

 

អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា

អត្ថបទថ្មី