Huawei ដាក់ផែនការវាយយកទីផ្សារទូរសព្ទឲ្យបាន ៤០ ភាគរយឆ្នាំ ២០១៨
- 2017-10-13 09:19:05
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
Huawei ដាក់ផែនការវាយយកទីផ្សារទូរសព្ទឲ្យបាន ៤០ ភាគរយឆ្នាំ ២០១៨
ចន្លោះមិនឃើញ
គិតត្រឹមពាក់កណ្ដាលឆ្នាំ ២០១៧ នេះ បរិមាណលក់ចេញគិតជាឯកតា (Unit) របស់ Huawei ឈរចំណាត់ថ្នាក់លេខពីរនៅទីផ្សារកម្ពុជា ក្នុងពេលទូរសព្ទកំពុងសាងកេរ្តិ៍ឈ្មោះល្បីលើការបំពាក់មុខងារកាមេរ៉ាដ៏ទំនើប បានកំណត់គោលដៅនឹងពង្រីកចំណែកទីផ្សារបន្ថែមឲ្យបាន ៤០ ភាគរយនៅឆ្នាំ ២០១៨។
លោកឯម យុទ្ធូ អ្នកគ្រប់គ្រងជាន់ខ្ពស់របស់ក្រុមហ៊ុន Huawei ប្រចាំប្រទេសកម្ពុជាបានឲ្យដឹងថា ដោយមើលសន្ទុះលក់ចេញយ៉ាងគំហុកក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ក្រុមហ៊ុនរំពឹងអាចសម្រេចគោលដៅពង្រីកចំណែកទីផ្សារឲ្យបាន ៤០ ភាគរយក្នុងឆ្នាំ ២០១៨។
ដោយលើកពីរបាយការណ៍ GFK អ្នកគ្រប់គ្រងទូរសព្ទដ៏ធំមកពីចិននេះបានឲ្យដឹងថា៖ "បើនិយាយពីចំនួនឯកតាលក់ចេញសរុបគឺយើងឈរនៅលេខពីរបាន ៣៣ ភាគរយ តែចំណូលវិញយើងឈរនៅលេខ ៣ តែគម្លាតបន្តិចបន្តួចប៉ុណ្ណោះពីគូប្រកួតប្រជែង"។
នាយកគ្រប់គ្រងម៉ាកទូរសព្ទដែលមូលដ្ឋានមកពីទីក្រុង Shenzhen បានលើកឡើងពីយុទ្ធសាស្រ្តក្នុងការជំរុញម៉ាកយីហោទូរសព្ទ Huawei ដោយការពង្រីកបណ្ដាញលក់ជាង ៨០០ កន្លែងទូទាំងប្រទេស រួមទាំងប្រើយុទ្ធសាស្ត្រផ្សព្វផ្សាយដល់អ្នកគាំទ្រ។
បើតាមអ្នកគ្រប់គ្រងរូបនេះ ក្រុមហ៊ុន Huawei បានវិនិយោគយ៉ាងច្រើន ក្នុងការសាងកេរ្តិ៍ឈ្មោះទូរសព្ទរបស់ខ្លួនដើម្បីអាចប្រជែងទូរសព្ទម៉ាកដទៃទៀត ដែលលោកចង់សម្តៅលើក្រុមហ៊ុនធំពីរគឺ Samsung និង Apple។
ទោះបីមានការប្រកួតប្រជែងខ្លាំង និងសម្ពាធតម្លៃពីសំណាក់ក្រុមហ៊ុនផលិតទូរសព្ទផ្សេងទៀត នេះបង្ហាញការសម្រេចជោគជ័យកើតចេញពីមហិច្ឆតាខ្ពស់។ លោកថា ក្រុមហ៊ុននឹងបន្តចេញលក់ ដែលផ្តោតលើទូរសព្ទដែលប្រកបដោយបច្ចេកវិទ្យាខ្ពស់ ដោយផ្តល់តម្លៃដែលពលរដ្ឋអាចទទួលយកបាន។
លោកបានលើពីទូរសព្ទ Nova 2i ដែលក្រុមហ៊ុននឹងចេញលក់នៅពេលខាងមុខ ដែលផលិតឡើងដើម្បីប្រកួតប្រជែងជាមួយទីផ្សារទូរសព្ទមួយទឹករបស់ Apple ដែលទូរសព្ទនេះមានបំពាក់កាមេរ៉ាភ្លោះមុខក្រោយដំបូងបង្អស់របស់ក្រុមហ៊ុន Huawei និងសមត្ថភាពខ្លាំង៕