Huawei ដាក់ផែនការ​វាយ​យក​​ទីផ្សារទូរសព្ទ​​ឲ្យ​បាន​ ៤០ ភាគ​រយ​ឆ្នាំ ២០១៨

  • 2017-10-13 09:19:05
  • ចំនួនមតិ

ចន្លោះមិនឃើញ

គិត​ត្រឹម​ពាក់​កណ្ដាល​ឆ្នាំ ២០១៧ នេះ ចំនួនលក់​ចេញ​សរុប​​គិត​ជា​ឯកតា (Unit) ទូរសព្ទ​​ Huawei ឈរ​ចំណាត់​ថ្នាក់​លេខ​ពីរ​នៅ​ទីផ្សារ​កម្ពុជា ក្នុង​ពេល​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​ទូរសព្ទ​ដ៏​ធំ​​នេះ កំណត់​គោលដៅ​នឹង​វាយ​យក​ចំណែក​ទីផ្សារ​​ឲ្យ​បាន ៤០ ភាគរយ​នៅ​ឆ្នាំ ២០១៨។

លោក​ឯម យុទ្ធូ អ្នក​គ្រប់គ្រង​ជាន់​ខ្ពស់​របស់​ក្រុមហ៊ុន Huawei​ ប្រចាំ​ប្រទេស​កម្ពុជា​ឲ្យ​ដឹង​ថា ដោយ​មើល​​ឃើញ​សន្ទុះ​លក់​​យ៉ាង​គំហុក​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១៧ ក្រុមហ៊ុន​រំពឹង​អាច​សម្រេច​គោលដៅ​​បង្កើន​​ចំណែក​ទីផ្សារ​បាន ៤០ ភាគរយ​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១៨។

លោក​ឯម យុទ្ធូ បានលើក​​របាយការណ៍របស់​​ GFK ដែលបង្ហាញ​ថា នៅ​ទីផ្សារ​កម្ពុជា Huawei បាន​ដណ្តើម​ចំណែកទីផ្សារ​​ ៣៣ ភាគរយ គិត​ជា​ (Unit) ហើយ​ចំណូល​វិញ​​ឈរ​នៅ​លេខ ៣ គម្លាត​បន្តិច​បន្តួច​ប៉ុណ្ណោះ​ពី​​​គូ​ប្រកួតប្រជែង។

នាយក​គ្រប់គ្រងម៉ាក​​ទូរសព្ទ​ដែល​​កំពុង​សាង​កេរ្តិ៍​ឈ្មោះ​ល្បីល្បាញ ​លើ​ការប្រើប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា​កាមេរ៉ាបាន​ឲ្យ​ដឹង​បន្ថែម​ថា ក្រុមហ៊ុន​បាន​ពង្រីក​ម៉ាក​យីហោ​ទូរសព្ទ​ Huawei ដោយបាន​​​បង្កើត​​បណ្ដាញ​លក់​ជាង ៨០០ កន្លែង​ទូទាំង​ប្រទេស រួម​ទាំងការ​ជំរុញ​ការ​ផ្សព្វផ្សាយដល់​​អ្នក​គាំទ្រ​។

បើ​តាមលោក យុទ្ធូ ក្រុមហ៊ុន​ Huawei បាន​​​វិនិយោគ​យ៉ាង​ច្រើន ក្នុងការ​សាង​កេរ្តិ៍ឈ្មោះ​ទូរសព្ទ​របស់ខ្លួន​​ដើម្បី​អាច​​ប្រជែង​​ទូរសព្ទ​ម៉ាក​​កំពូលៗ​ ដែល​​​លោក​ចង់​សម្តៅ​លើ​ក្រុមហ៊ុន​ធំ​ពីរ​គឺ​ Samsung និង Apple។

ទោះ​បី​មាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ខ្លាំង និង​សម្ពាធ​តម្លៃ​ពី​សំណាក់​ក្រុម​ហ៊ុន​ផលិត​ទូរសព្ទ​ផ្សេង​ទៀត នេះ​បង្ហាញ​ការ​​សម្រេច​ជោគជ័យ​កើត​ចេញពី​មហិច្ឆតា​ខ្ពស់​។ លោក​​​ថា ក្រុមហ៊ុន​នឹង​បន្ត​​ចេញ​លក់​ ​​ផ្តោត​លើ​ទូរសព្ទ​​ដែល​ប្រកប​ដោយ​បច្ចេកវិទ្យា​ខ្ពស់ ដោយ​ផ្តល់​តម្លៃ​ដែលពលរដ្ឋ​អាច​ទទួលយកបាន​។

លោក​បាននិយាយ​ពី​ទូរសព្ទ Nova 2i ដែលក្រុមហ៊ុននឹង​ចេញលក់នៅពេលខាង​មុខ​​​ ដែល​ផលិត​ឡើង​ដើម្បី​ប្រកួត​ប្រជែង​ជាមួយ​​ទូរសព្ទ​មួយ​ទឹករបស់ Apple ដែល​ពាស​ពេញ​ទីផ្សារ​។

លោក​ថា Nova 2i ​បំពាក់​កាមេរ៉ា​ភ្លោះ​មុខក្រោយ​ដំបូងបង្អស់ជា​បច្ចេកវិទ្យា​ផ្ទាល់​របស់​ Huawei ជាមួយ​ការ​​រចនាអេក្រង់​ធំ ពេញភ្នែក និង​សមត្ថ​ភាព​ខ្លាំង៕

Nova-2i

អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា