ចំណេះដឹងថ្មី! លោក គួច សុខលី ប្រាប់គន្លឹះសំខាន់ៗពីក្រោយការគ្រប់គ្រងម៉ាកយីហោហាងអាហារល្បីៗនៅកម្ពុជា​ ជាង២០ឆ្នាំ និងឆ្លងកាត់ក្នុងដំណាក់កាលកូវីដ១៩

  • 2022-03-14 03:11:10
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

លោក គួច សុខលី គឺ​ជា​អ្នក​រកសុី​ផ្នែក​វិស័យ​ម្ហូប​អាហារ​ដែល​នៅ​ពី​ក្រោយ​ភាព​ល្បី​ល្បាញ​នូវ​ម៉ាក​យីហោហាងអាហារ​ផ្ទាល​ខ្លួនល្បីៗជាច្រើនដូចជា BBWorld និង Pizza World អំឡុង​ឆ្នាំ ១៩៩៨ ដែល​បាន​ចាប់ដៃគូនឹងលោក ជី សិលា ជាសហស្ថាបនិក អស់​រយ: ពេល​ជាង 20ឆ្នាំ​មក​ហើយ។​​

មុន​ពេល​បង្កើត​ម៉ាកយីហោ​ហាង​អាហារ​ល្បី​ៗ​នៅ​កម្ពុជាជា​ច្រើន​ដល់​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​នេះ លោក គួច សុខលី ​ធ្លាប់មានបទពិសោធន៍ជាង ២០ ឆ្នាំលើអាជីវកម្មសេវាកម្មអាហារ មានហាងសរុបចំនួន ៣០ បុគ្គលិកបម្រើការជាង ៦០០ នាក់​ស្ថិតក្រោម​ម៉ាកយីហោជាតិនិងអន្តរជាតិចំនួន ៥។ ក្នុង​នោះ​លោក​គឺ​ជាស្ថាបនិកហាងកាហ្វេ T&C ជាម៉ាកយីហោហាងកាហ្វេក្នុងស្រុក ដែលបង្កើតឡើងខ្លួនឯង និងនាំចូលម៉ាកយីហោហាងអាហារអន្តរជាតិល្បីៗចំនួន ៤ ដូចជា TOUS les JOURS, Domino’s Pizza, Lotteria និងThe Asian Kitchen មកបើកដំណើរការនៅកម្ពុជា។

ចង់​ដឹង​ថា​លោក គួច សុខលី មាន​បទពិសោធន៍​ និង​គន្លឹះ​អ្វី​ខ្លះ​ក្នុង​ការ​គ្រប់​គ្រង់​ម៉ាក​យីហោ​ហាង​អា​ហារ​ជា​ច្រើន​ឆ្នាំ​​របស់​​លោក ពិសេស​​ក្នុង​ដំណាក់​កាល​ជំងឺ​កូវីដ​នេះ​​ដូច​ម្ដេច​ខ្លះ? នៅ​ក្នុង​កម្មវិធី Starting Up សប្ដាហ៍​ថ្មី​នេះ​លោក​អ្នក​នឹង​បង្ហាញ​គន្លឹះ​​ពី​ការ​ចាប់​ផ្ដើម​បើ​អាជីវកម្ម​រក​សុី ​និង​ការ​សហការ​ជា​មួយ​ដៃគូដ៏​ល្អ​គឺ​លោក ជី សិលា និង​ការ​គ្រប់​គ្រង​បុគ្គលិក ស្ថេរភាព​ក្រុម​ហ៊ុន​យ៉ាង​ណា​សូម​តាម​ដាន​ទស្សនា​កិច្ច​សម្ភាសន៍​វីដេអូ​ខាង​ក្រោម៖

អត្ថបទ៖ ម៉េងងី

អត្ថបទថ្មី