Sabay ជាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយផ្ដាច់មុខលើគម្រោង «កម្ពុជាឋានសួគ៌លើដី» ៦ឆ្នាំ
- 2024-02-07 10:01:55
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
Sabay ជាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយផ្ដាច់មុខលើគម្រោង «កម្ពុជាឋានសួគ៌លើដី» ៦ឆ្នាំ
ចន្លោះមិនឃើញ
ក្រុមហ៊ុន Sabay បានចុះអនុស្សារណៈនៃការយោគយល់គ្នា (MoU) លើគម្រោង «កម្ពុជាឋានសួគ៌លើដី Cambodia Heaven on Earth» ជាមួយសិល្បករខ្មែរដ៏ល្បី២រូប ដែលជាស្ថាបនិកនៃគម្រោងនេះ គឺ កញ្ញា មាន សូនីតា និងលោក ម៉ុង ម៉ានិត នាព្រឹកថ្ងៃទី៧ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២៤ នៅរោងភាពយន្ត Major Cineplex។
តាមរយៈកិច្ចព្រមព្រៀងនេះ Sabay គឺជាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយផ្តាច់មុខលើគម្រោង «កម្ពុជាឋានសួគ៌លើដី» រយៈពេល ៦ឆ្នាំ ដែលនឹងជំរុញការផ្សព្វផ្សាយតំបន់ទេសចរណ៍ក្នុងស្រុក វប្បធម៌ ប្រពៃណី ទំនៀមទម្លាប់ និងជីវភាពស់នៅរបស់ប្រជាជនតាមតំបន់ ឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយ។
លោក ជី សិលា នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Sabay បានថ្លែងក្នុងពិធីចុះហត្ថលេខានេះថា រូបលោកគឺជាអ្នកចូលចិត្តដើរលេងកម្សាន្តច្រើនកន្លែងនៅក្នុងប្រទេស និងមានកន្លែងទេសភាពស្អាតៗជាច្រើនដ៏មានសក្តានុពលទាក់ទាញទេសចរ ប៉ុន្តែយើងនៅមានភាពខ្វះខាតក្នុងការផ្សព្វផ្សាយពីតំបន់ទេសចរណ៍ទាំងនោះ។
លោកចង់ឱ្យមានការផ្សព្វផ្សាយច្រើនជាងនេះបន្ថែមទៀត ដើម្បីជំរុញទេសចរ ខណៈដែលបច្ចុប្បន្ន មានអ្នកធ្វើវីដេអូ Vlog ជាច្រើនបង្ហាញពីតំបន់ទេសចរណ៍យ៉ាងណាក្តី ប៉ុន្តែលោកបានលើកទឹកចិត្តឱ្យការធ្វើមាតិកាវីដេអូអំពីទេសចរណ៍កាន់តែស៊ីជម្រៅ ពោលគឺផ្តោតទៅលើ វប្បធម៌ ទំនៀមទម្លាប់ ក្រៀមភាសា ចំណីអាហារ និងជីវភាពរស់នៅជាក់ស្តែងរបស់ប្រជាជននៅតំបន់នោះ។
ជាមួយគ្នានេះ លោកបានបង្ហាញចំណាប់អារម្មណ៍លើឈ្មោះ «ឋានសួគ៌លើដី» របស់គម្រោងនេះ ដោយលោកចង់ឱ្យមានការប្រើប្រាស់ឈ្មោះបែបនេះឱ្យបានច្រើន ដែលជាការឱ្យតម្លៃនូវតំបន់ទេសចរណ៍ដ៏ស្រស់ស្អាតក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។
ចំណែកតារាសម្តែង និងជាតារាម៉ូឌែលដ៏លេចធ្លោ កញ្ញា មាន សូនីតា បានលើកឡើងថា គម្រោង «កម្ពុជាឋានសួគ៌លើដី» ត្រូវបានចាប់ផ្តើមធ្វើឡើងនៅក្នុងឆ្នាំ២០២៣ ដោយបានជ្រើសរើសយកខេត្តសៀមរាបជាគោលដៅមុនគេ ហើយក៏គ្រោងធ្វើនៅតាមបណ្តាខេត្តនានាទាំងអស់នៅទូទាំងប្រទេស។
កញ្ញា បានមើលឃើញពីភាពវិជ្ជមានជាច្រើន បន្ទាប់ពីបានចេញវីដេអូផ្សព្វផ្សាយពីគម្រោងនេះ ដោយទទួលបានការគាំទ្រ និងការចែករំលែកយ៉ាងច្រើន ប៉ុន្តែវានៅមានកម្រិតនៅឡើយ។ ដូច្នេះ ការចុះ MoU ជាមួយ Sabay នៅថ្ងៃនេះ គឺនឹងជួយពង្រីកការផ្សព្វផ្សាយបន្ថែមទៀតដល់ប្រជាជន ឱ្យទទួលយកចំណីអារម្មណ៍ថ្មី។
គោលបំណងរបស់កញ្ញា មាន សូនីតា គឺចង់ឱ្យមានការបំផុសគំនិតដើម្បីជំរុញចរាចរទេសចររបស់យើង ឱ្យកាន់តែច្រើនជាងនេះ។ តារាសម្តែងស្រីរូបនេះបានសង្កត់ធ្ងន់ថា នៅកម្ពុជា មានតំបន់ទេសចរណ៍ជាច្រើន ប៉ុន្តែការផ្សព្វផ្សាយនៅមិនទាន់ទូលំទូលាយនៅឡើយទេ ដូច្នេះកិច្ចសហការជាមួយ Sabay សម្រាប់គម្រោងនេះ នឹងជួយឱ្យប្រជាជនខ្មែរ និងបរទេស បានស្គាល់តំបន់ទេសចរណ៍កម្ពុជាកាន់តែច្រើន។
ទន្ទឹមនឹងនេះដែរ លោក ម៉ុង ម៉ានិត តារាចម្រៀង និងជាអ្នកនិពន្ធដ៏ល្បីឈ្មោះ បានថ្លែងថា ការដើរលេងមិនត្រឹមតែជាការសម្រាកលំហែអារម្មណ៍ប៉ុណ្ណោះទេសម្រាប់រូបលោក ប៉ុន្តែវាជាការរុករក ស្វែងរកអ្វីដែលថ្មី រួមមានសម្បត្តិធម្មជាតិដែលយើងមិនដែលបានឃើញ វប្បធម៌ផ្សេងៗ ព្រមទាំងជួយជំរុញសេដ្ឋកិច្ចជាតិផងដែរ។
លោកបន្តថា សម្រាប់គម្រោង «កម្ពុជាឋានសួគ៌លើដី» មិនត្រឹមតែគម្រោងផ្សព្វផ្សាយទេសចរណ៍ប៉ុណ្ណោះទេ តែវាគឺជាបណ្តុំសិល្បៈច្នៃប្រឌិត ហើយយើងអាចចុះទៅដល់កន្លែងដែលអាចស្វែងយល់ពីជីវិតដែលរស់នៅតាមតំបន់នីមួយៗ ម្ហូបអាហារដ៏សម្បូរបែបរបស់ខ្មែរ និងឆន្ទៈដ៏មោះមុតរបស់ក្រុមការងារ។
លោកបញ្ជាក់ថា សម្រាប់គម្រោងនេះ គឺមិនស្វែងរកប្រាក់ចំណេញនោះទេ អ៊ីចឹងនៅពេលដែលទទួលប្រាក់ Sponsor ណាមួយ គឺលុយទាំងអស់នោះនឹងចូលដល់ផលិតកម្ម សម្រាប់ការដំណើរការក្នុងគម្រោងនេះតែប៉ុណ្ណោះ ពោលគឺមិនយកទុកសម្រាប់ផ្ទាល់ខ្លួនឡើយ។
បន្ថែមលើសនេះ លោកមានជំនឿថា គម្រោង «កម្ពុជាឋានសួគ៌លើដី» ដែលនាំមកនូវមាតិកាចម្រុះ នឹងនាំឱ្យពិភពលោកបានស្គាល់ មិនត្រឹមតែតំបន់ទេសចរណ៍ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែជីវភាពប្រជាជន ប្រពៃណី ទំនៀមទម្លាប់ និងម្ហូបអាហារតាមតំបន់ដ៏សម្បូរបែបផងដែរ ហើយការចូលរួមពី Sabay ចំពោះបេសកកម្មផ្សព្វផ្សាយ គឺមានផលវិជ្ជមានដ៏ធំ និងមានសក្តានុពល។