ចង់សាកជិះអត់ថ្ងៃចូលឆ្នាំ! មកដឹងស្ថានភាពផ្លូវជាតិលេខ១០ កោះកុង-ពោធិ៍សាត់-បាត់ដំបង និងស្ពានខ្ពស់ជាងគេនៅស្រុកខ្មែរ
- 2024-04-11 02:15:56
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ចង់សាកជិះអត់ថ្ងៃចូលឆ្នាំ! មកដឹងស្ថានភាពផ្លូវជាតិលេខ១០ កោះកុង-ពោធិ៍សាត់-បាត់ដំបង និងស្ពានខ្ពស់ជាងគេនៅស្រុកខ្មែរ
ចន្លោះមិនឃើញ
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានឱ្យដឹងថា គម្រោងស្ថាបនាផ្លូវជាតិលេខ១០ តភ្ជាប់ខេត្តចំនួន៣ រួមមាន ខេត្តកោះកុង ពោធិ៍សាត់ និងខេត្តបាត់ដំបង ដែលមានប្រវែងសរុប ១៩៨ គីឡូម៉ែត្រ និងទទឹង ៩ម៉ែត្រ សម្រេចការសាងសង់បាន ៨៣,៣៦% នៃគម្រោងទាំងមូល គិតត្រឹមដើមខែមេសា ឆ្នាំ២០២៤នេះ។
គម្រោងស្ថាបនាផ្លូវជាតិលេខ១០នេះ បានដំណើរការចាប់ផ្ដើមចាក់កៅស៊ូពីខាងខេត្តកោះកុង ឆ្ពោះទៅកាន់រង្វង់មូលប្រមោយ ស្រុកវាលវែង ខេត្តពោធិ៍សាត់ ដោយក្នុងនោះដែរ ការងារផ្លូវថ្នល់អនុវត្តបាន ៨០,៥៣% ការងារស្ពានអនុវត្តបាន ៨៦,២៨%, ការងារលូកាត់ទទឹងផ្លូវ ៩៨,១៩% និងការងារលូបណ្តោយផ្លូវ និងជញ្ជាំងការពារជើងទេរ អនុវត្តបាន ៨៧,៦៣%។
ចំណែកស្ពានប្រវែង ៥៣០ម៉ែត្រ ទទឹង១០ម៉ែត្រ ត្រង់គីឡូម៉ែត្រ ១២៨+៩០៥ នៃគម្រោងនេះ គឺសម្រេចបាន ៤០% ហើយ។ វាគឺជាស្ពានដែលខ្ពស់ជាងគេនៅកម្ពុជា កម្ពស់ ៩០ម៉ែត្រ ដែលឆ្លងកាត់ស្ទឹងឬស្សីជ្រុំ ស្ថិតក្នុងភូមិឆាយលូក ឃុំអូរសោម ស្រុកវាលវែង ខេត្តពោធិ៍សាត់។
គួរបញ្ជាក់ថា ផ្លូវជាតិលេខ១០នេះ ជាប្រភេទផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរស្រទាប់ (DBST) ការសាងសង់មានរយៈពេល ៦៦ខែ និងបានចាប់ផ្ដើមសាងសង់ពីថ្ងៃទី១៨ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៩ មក ហើយគ្រោងនឹងបញ្ចប់នាខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខនេះ។ ផ្លូវនេះគ្រោងចំណាយប្រមាណជាង ១៨៨លានដុល្លារ ជាហិរញ្ញប្បទានរបស់ប្រទេសចិន និងថវិកាបដិភាគរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា៕