bZ3X ឡានថ្មី របស់ Toyota តម្លៃថោកខ្លាំង បើកលក់មិនដល់ ១ម៉ោងផង មានអ្នកកម្ម៉ង់ទិញ ១មុឺនគ្រឿង!
- 2025-03-10 09:12:28
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
bZ3X ឡានថ្មី របស់ Toyota តម្លៃថោកខ្លាំង បើកលក់មិនដល់ ១ម៉ោងផង មានអ្នកកម្ម៉ង់ទិញ ១មុឺនគ្រឿង!
ចន្លោះមិនឃើញ
កាលពីពេលថ្មីៗនេះ ក្រុមហ៊ុនតូយ៉ូតា (Toyota) បានធ្វើឱ្យទីផ្សាររថយន្តអគ្គិសនីនៅប្រទេសចិន ភ្ញាក់ផ្អើលជាមួយនឹងការបើកសម្ពោធរថយន្ត bZ3X ដែលជាម៉ូដែល SUV ថោកបំផុតរបស់ខ្លួន ក្នុងតម្លៃចាប់ពី ប្រមាណ ១៥,១៥០ ដុល្លារអាមេរិក។ តើអ្វីជាមូលហេតុធ្វើឱ្យរថយន្តនេះមានតម្លៃទាបខ្លាំង និងសម្ភារៈអ្វីខ្លះដែលតូយ៉ូតាបានប្រើដើម្បីផលិតវា?
កត្តាដែលធ្វើឱ្យ bZ3X មានតម្លៃថោក
តម្លៃទាបរបស់ bZ3X គឺបណ្តាលមកពីការសហការជាមួយ GAC និងការប្រើប្រាស់គ្រឿងបន្លាស់ពីអ្នកផ្គត់ផ្គង់ក្នុងស្រុកចំនួន ១០៦ ក្រុមហ៊ុន ដែលស្មើនឹង ៦៥% នៃគ្រឿងបន្លាស់សរុប។ នេះជួយកាត់បន្ថយថ្លៃដើមដឹកជញ្ជូន និងថ្លៃផលិត ព្រមទាំងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីខ្សែច្រវាក់ផ្គត់ផ្គង់ដ៏រឹងមាំរបស់ចិន។ លើសពីនេះ តូយ៉ូតា បានជ្រើសរើសថ្ម LFP (Lithium Iron Phosphate) ទំហំ ៥០,០៣ គីឡូវ៉ាត់ម៉ោង និង ៦៧,៩២ គីឡូវ៉ាត់ម៉ោង ដែលផលិតដោយក្រុមហ៊ុន BYD។ ថ្មប្រភេទនេះមានតម្លៃថោកជាងថ្ម Lithium-ion ប៉ុន្តែនៅតែផ្តល់រយៈចម្ងាយធ្វើដំណើរបានចន្លោះពី ៤៣០ គីឡូម៉ែត្រ ទៅ ៦១០ គីឡូម៉ែត្រ (CLTC)។
ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាម៉ូទ័រអគ្គិសនីតែមួយ ជាមួយថាមពល ១៥០ គីឡូវ៉ាត់ ឬ ១៦៥ គីឡូវ៉ាត់ ក៏ជួយកាត់បន្ថយថ្លៃដើមបើធៀបនឹងប្រព័ន្ធម៉ូទ័រពីរ ដែលមាននៅក្នុងម៉ូដែល bZ4X។ ម៉ូដែល bZ3X ក៏ត្រូវបានរចនាឡើងជាពិសេសសម្រាប់ទីផ្សារចិន ដោយផ្តោតលើតម្រូវការជាមូលដ្ឋាន និងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាដែលមានតម្លៃសមរម្យ ដូចជាប្រព័ន្ធបើកបរឆ្លាតវៃ Momenta 5.0 ដែលប្រើបន្ទះឈីប Nvidia Orin X និងឧបករណ៍ចាប់សញ្ញាចំនួន ២៧ ដែលផលិតក្នុងស្រុក។
សម្ភារៈដែលប្រើក្នុងការផលិត
តូយ៉ូតា បានប្រើសម្ភារៈសាមញ្ញ និងសន្សំសំចៃដើម្បីផលិត bZ3X ដោយផ្តោតលើតម្រូវការប្រើប្រាស់ ជាក់ស្តែងជាជាងភាពប្រណីត។ ផ្នែកខាងក្នុងត្រូវបានតុបតែងដោយសម្ភារៈកែច្នៃដូចជា PET (ប្លាស្ទិកកែច្នៃ) និងស្បែកសប្បនិម្មិត ដែលមានតម្លៃទាបជាងស្បែកពិត ប៉ុន្តែនៅតែផ្តល់ភាពស្រណុកសុខស្រួល។ កម្រាលក្រាល និងគ្រឿងតុបតែងផ្សេងទៀតក៏ប្រើវត្ថុធាតុដើមកែច្នៃដែលប្រើឡើងវិញ ដើម្បីកាត់បន្ថយថ្លៃដើមផលិត។
សម្រាប់ផ្នែកខាងក្រៅ តូយ៉ូតាបានប្រើដែកថែបធម្មតា និងអាលុយមីញ៉ូមស្រាល ដែលជួយកាត់បន្ថយទម្ងន់ និងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពថាមពល ដោយមិនបន្ថែមថ្លៃដើមខ្ពស់ដូចសម្ភារៈកាបូនហ្វាយបឺរទេ។ កង់ទំហំ ១៩ អ៊ីញ ធ្វើពីលោហធាតុអាលុយមីញ៉ូម ក៏ត្រូវបានប្រើជំនួសឱ្យទំហំធំជាង ដើម្បីរក្សាតម្លៃឱ្យនៅទាប។ ចំណែកឯអេក្រង់ខាងក្នុងទំហំ ១៤,៦ អ៊ីញ និង ៨,៨ អ៊ីញ ត្រូវបានបំពាក់ដោយបន្ទះឈីប Qualcomm Snapdragon 8155 ដែលជាបច្ចេកវិទ្យាមានតម្លៃសមរម្យ ប៉ុន្តែគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់តម្រូវការបច្ចេកវិទ្យាទំនើប។
ការទទួលស្គាល់នៅទីផ្សារ
ការប្រើប្រាស់សម្ភារៈសន្សំសំចៃ និងការពឹងផ្អែកលើអ្នកផ្គត់ផ្គង់ក្នុងស្រុកបានធ្វើឱ្យ bZ3X ទទួលបានការកុម្ម៉ង់ទិញជាង ១០,០០០ គ្រឿង ក្នុងមួយម៉ោងដំបូងនៃការបើកលក់។ អ្នកជំនាញយល់ថា វិធីសាស្ត្រនេះជួយតូយ៉ូតា ប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមហ៊ុនចិន ដូចជា BYD នៅក្នុងទីផ្សាររថយន្តដែលតម្លៃទាប។ ទោះបីជាម៉ូដែលនេះមិនមានផែនការលក់នៅក្រៅប្រទេសចិនក៏ដោយ ក៏នេះបង្ហាញពីសមត្ថភាពរបស់តូយ៉ូតា ក្នុងការផលិតរថយន្តអគ្គិសនីដែលមានតម្លៃសមរម្យ និងគុណភាពល្អ៕
ប្រភព ៖ CarNewsChina