Midea រៀបចំសន្និសីទតំណាងចែកចាយលើកដំបូងរបស់ខ្លួននៅក្នុងទីផ្សារអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក ដោយបង្ហាញពីដំណោះស្រាយពិសេសចំនួន 5
- 2025-09-30 08:55:20
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
Midea រៀបចំសន្និសីទតំណាងចែកចាយលើកដំបូងរបស់ខ្លួននៅក្នុងទីផ្សារអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក ដោយបង្ហាញពីដំណោះស្រាយពិសេសចំនួន 5
ចន្លោះមិនឃើញ
ថ្ងៃទី 29 ខែកញ្ញា ឆ្នាំ 2025 នេះ នៅឯកោះបាលី ប្រទេសឥណ្ឌូណេស៊ី Midea ដែលជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាសកលឈានមុខគេ និងជាក្រុមហ៊ុនផលិតឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះធំជាងគេមួយរបស់ពិភពលោក បានរៀបចំសន្និសីទតំណាងចែកចាយប្រចាំតំបន់លើកដំបូងរបស់ខ្លួននៅក្នុងតំបន់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក រួមជាមួយនឹងការបង្ហាញពីដំណោះស្រាយពិសេសចំនួនប្រាំ។ សន្និសីទនេះបង្ហាញពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ Midea ក្នុងការលើកកម្ពស់កំណើនទីផ្សារក្នុងតំបន់ជាមួយដៃគូក្នុងស្រុក។
លោក Zeal Jiang ប្រធានក្រុមហ៊ុន Midea អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក បានធ្វើបទបង្ហាញនៅក្នុងសន្និសិទតំណាងចែកចាយក្នុងតំបន់លើកដំបូងរបស់ Midea នៅក្នុងតំបន់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក
ឧត្តមភាពផលិតផល៖ Midea ដឹកនាំ អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក ជាមួយនឹងដំណោះស្រាយពិសេសចំនួនប្រាំ
Midea ប្តេជ្ញាដឹកនាំ ច្នៃប្រឌិត និង ភាពខ្លាំង ឆ្ពោះទៅរកភាពជាអ្នកដឹកនាំលំដាប់លេខ 1 ពិភពលោកនៅគ្រប់ប្រភេទទាំងអស់។ ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំចុងក្រោយនេះ Midea ត្រូវបានបញ្ជាក់ដោយ Euromonitor International ក្នុងចំណាត់ថ្នាក់លេខ 9 នៅក្នុងឧស្សាហកម្មឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះលើពិភពលោក។ ម៉ាកយីហោ Midea ត្រូវបានបញ្ជាក់ដោយ Euromonitor International ជាម៉ាកឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះឆ្លាតវៃលេខ 1 របស់ពិភពលោកសម្រាប់បរិមាណលក់ឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះឆ្លាតវៃ (OBM) ក៏ដូចជាក្រុមហ៊ុនម៉ាស៊ីនត្រជាក់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ 1 របស់ពិភពលោក។ ក្រុមហ៊ុនម៉ាស៊ីនត្រជាក់ Inverter តាមលំនៅដ្ឋានលេខ 1 របស់ពិភពលោក ក្រុមហ៊ុនម៉ាស៊ីនត្រជាក់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ 1 R290 របស់ពិភពលោក ម៉ាកយីហោផ្តល់កម្រិតខ្យល់ល្អលេខ 1 របស់ពិភពលោក ក្រុមហ៊ុនមីក្រូវ៉េវលេខ 1 របស់ពិភពលោក ម៉ាកឧបករណ៍ចម្អិនអាហារលេខ 1 របស់ពិភពលោក។
ក្នុងអំឡុងសន្និសីទ Midea បានបង្ហាញនូវកម្មវិធី SMART MASTER, AI ECOMASTER, ស៊េរី SPACE MASTER, ម៉ាស៊ីនត្រជាក់តាមលំនៅដ្ឋាន និងដំណោះស្រាយបច្ចេកវិទ្យាក្នុងគម្រោងសំណង់ធំៗរបស់ Midea ។ ដោយមានផលិតផលចំនួន 150 ពិព័រណ៍ទាំងនេះបង្ហាញពីចក្ខុវិស័យរបស់ Midea ក្នុងការជួយអ្នកប្រើប្រាស់បង្កើតបទពិសោធន៍ដ៏ល្អរបស់ពួកគេ។ នៅក្នុងផ្នែក SMART MASTER អ្នកចូលរួមអាចស្វែងយល់ពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាដំណើរការដោយ AI របស់ Midea ជួយអ្នកប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះរបស់ពួកគេជាមួយនឹង ប្រព័ន្ធ AI ដែលយកចិត្តទុកដាក់ និងឧបករណ៍ចាប់សញ្ញាឆ្លាតវៃ ដោយផ្តល់នូវភាពងាយស្រួលបំផុត។ ក្នុងនាមជាបណ្តុំនៃបច្ចេកវិទ្យាឆ្លាតវៃដែលបានបង្កប់នៅទូទាំងឧបករណ៍របស់ Midea SMART MASTER ត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីស្វែងយល់ កែតម្រូវ និងឆ្លើយតបយ៉ាងមុតមាំ និងជាក់លាក់ចំពោះតម្រូវការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។
ទូរទឹកកក Midea SMART MASTER MDRS791 បំពាក់ដោយប្រព័ន្ធ Smart Cooling កម្រិតខ្ពស់ និងឧបករណ៍ចាប់សញ្ញាឆ្លាតវៃជាច្រើន ផ្តល់នូវការគ្រប់គ្រងសីតុណ្ហភាពយ៉ាងជាក់លាក់សម្រាប់អាហារស្រស់ និងប្រសិទ្ធភាពថាមពលកាន់តែច្រើន។ ម៉ាស៊ីនបន្សុទ្ធខ្យល់ Midea SMART MASTER ប្រើឧបករណ៍ចាប់សញ្ញាឆ្លាតវៃចំនួនបី និង Ai ដើម្បីកែតម្រូវការបន្សុទ្ធក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែង ធានាបាននូវខ្យល់អាកាសបរិសុទ្ធជាមួយនឹងសំណើមល្អបំផុតសម្រាប់ការរស់នៅប្រកបដោយសុខភាពល្អ។ ការនាំយកនៃការបញ្ចូលគ្នាទាំងអស់សំរាប់អ្នកប្រើប្រាស់អាចភ្ជាប់ ត្រួតពិនិត្យ និងគ្រប់គ្រងឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ទាំងអស់តាមរយៈ Midea SmartHome App ដែលជាពេលតែមួយទៅកាន់ផ្ទះឆ្លាតវៃរបស់ពួកគេទាំងមូល។
អ្នកប្រើប្រាស់សព្វថ្ងៃនេះយកចិត្តទុកដាក់លើការកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ថាមពល និងការការពារបរិស្ថាន។ Midea ECOMASTER គឺជាកម្មវិធីតាំងបង្ហាញដ៏សំខាន់ ដោយប្រើការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពថាមពលដែលជំរុញដោយ ប្រព័ន្ធ Ai ដើម្បីគ្រប់គ្រងថាមពល និងដំណើរការរបស់ឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះ វាអាចកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ថាមពលរបស់ពួកគេរហូតដល់ 30 ភាគរយ។ លើសពីនេះទៅទៀត វាផ្តល់នូវរបាយការណ៍ដ៏ទូលំទូលាយតាមរយៈកម្មវិធីសម្រាប់ឧបករណ៍ដែលភ្ជាប់ដំណើរការ។
ឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៃបរិវេណនៅក្នុងផ្ទះទំនើប ឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ SPACE MASTER របស់ Midea រួមបញ្ចូលគ្នានូវវិស្វកម្មមេកានិចដ៏ឆ្លាតវៃជាមួយនឹងការសិក្សាស្រាវជ្រាវ ដើម្បីផ្តល់នូវសមត្ថភាព និងដំណើរការខ្ពស់ក្នុងទំហំតូច ឬទំហំស្តង់ដារ។ ទូរទឹកកក SPACE MASTER ត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីបង្កើនទំហំផ្ទះបាយដោយមិនពង្រីកទំហំខាងក្រៅ។ ជាដៃគូជាមួយនឹងការច្នៃប្រឌិត SPACE MASTER ផ្សេងទៀតដូចជាម៉ាស៊ីនលាងចាន និង ម៉ាស៊ីនបោកគក់ និងសម្ងួត ស៊េរីនេះកំណត់ស្តង់ដារថ្មីសម្រាប់ឧបករណ៍ដែលមានប្រសិទ្ធភាពក្នុងបរិវេណផ្ទះរបស់អ្នក។
នៅក្នុងអាកាសធាតុសើមរបស់អាស៊ី ការពង្រឹងការការពារប្រឆាំងនឹងការច្រែះ គឺមានសារៈសំខាន់ក្នុងការពន្យារអាយុកាលផលិតផល និងធានាបាននូវភាពធន់បានយូរ។ ឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការនេះ ដំណោះស្រាយម៉ាស៊ីនត្រជាក់តាមលំនៅដ្ឋានរបស់ Midea បង្ហាញពីលក្ខណៈពិសេសជាមួយនឹងបច្ចេកវិទ្យា Prime Guard™ ដែលធន់នឹងការច្រែះ ផ្តល់នូវការអនុវត្តយូរអង្វែង និងភាពត្រជាក់ស្រួល។ បន្ថែមទៀតនេះ គ្រឿងក្នុងផ្ទះត្រូវបានបំពាក់ដោយបំពង់ស្ពាន់ TU1 និងស្រទាប់ការពារព័ណ៌ទឹកប្រាក់ ខណៈដែលកន្ទុយម៉ាស៊ីនត្រជាក់មានបំពាក់ជាមួយបច្ចេកវិទ្យា HYPER GRAPFINS, PCB ស្រោបដោយកាំរស្មី UV, ប្រតិបត្តិការវ៉ុលធំទូលាយ និងការបាត់បង់ថាមពលស្វ័យប្រវត្តិ។
ចំណុចលេចធ្លោពីបច្ចេកវិទ្យាសំណង់ធំៗ Midea រួមមាន VC MAX VRF ដែលត្រូវបានរចនាឡើងសម្រាប់ការដំឡើងងាយស្រួលជាមួយ HyperLink, IP55 ShieldBox និងប្រតិបត្តិការប្រកបដោយស្ថេរភាពដែលដំណើរការដោយ SuperSense ។ Magboost Apex ដែលជាម៉ាស៊ីនត្រជាក់មេកានិច centrifugal bearing ជំនាន់ទី 2 របស់ Midea ផ្តល់នូវ COP ផ្ទុកពេញ 10% ខ្ពស់ជាង និងប្រសិទ្ធភាពថាមពលសរុប 30% ប្រសើរជាងម៉ាស៊ីនត្រជាក់ពីមុន។ ជាមួយនឹងភាពធន់ IP67 សមាសធាតុក្នុងផ្ទះពេញលេញ និងការបង្កើនលទ្ធភាពប្រើប្រាស់ក្រោយការលក់ និងប្រសិទ្ធភាពចំណាយ ដែលធ្វើឱ្យវាល្អជាពិសេសសម្រាប់គម្រោង retrofit ។
ភាពជាអ្នកដឹកនាំផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា៖ ការច្នៃប្រឌិតនាពេលអនាគតពី Smart Homes ទៅកាន់ឧស្សាហកម្មឆ្លាតវៃ
Midea បន្តបង្កើនល្បឿនកំណើនជាសកលរបស់ខ្លួនដោយការជំរុញការបង្កើតថ្មី ដោយបានបណ្តាក់ទុនចំនួន 10 ពាន់លានដុល្លារក្នុង R&D ក្នុងរយៈពេល 5 ឆ្នាំកន្លងមកនេះ។ ជាមួយនឹងក្រុមអ្នកជំនាញ R&D ជាង 23,000 នាក់ ក្រុមហ៊ុនបានធានាប៉ាតង់ចំនួន 100,000 ទទួលបានពានរង្វាន់បច្ចេកវិទ្យាសំខាន់ៗចំនួន 470 និងបានរួមចំណែកដល់ស្តង់ដារបច្ចេកវិទ្យាជាង 1,900 នៅទូទាំងផ្នែក B2C និង B2B ។ នៅក្នុងផ្នែក B2C របស់ខ្លួន Midea កំពុងផ្តល់នូវប្រព័ន្ធអេកូឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះឆ្លាតវៃដែលមានមូលដ្ឋានលើសេណារីយ៉ូដែលនាំមកនូវភាពងាយស្រួល និងផាសុកភាពកាន់តែច្រើនដល់អ្នកប្រើប្រាស់។ ផ្នែក B2B របស់ Midea គឺផ្តោតលើការជួយសហគ្រាសផ្លាស់ប្តូរប្រតិបត្តិការរបស់ពួកគេតាមរយៈការបង្កើតថ្មីនៅក្នុងថាមពលថ្មីបច្ចេកវិទ្យាឧស្សាហកម្ម ស្វ័យប្រវត្តិកម្មមនុស្សយន្ត និងច្រើនទៀត។
Midea Group បានប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការវិនិយោគជាង 50 ពាន់លាន CNY (6.96 ពាន់លានដុល្លារ) ទៅក្នុង AI, ថាមពលថ្មី, មនុស្សយន្តកម្រិតខ្ពស់ និងបង្កប់នូវភាពវៃឆ្លាតក្នុងរយៈពេលបីឆ្នាំខាងមុខ។ Midea Group ក៏បានចាប់ដៃគូជាមួយសង្កាត់ Qingpu នៃទីក្រុងសៀងហៃ ដើម្បីវិនិយោគ 1.5 ពាន់លាន CNY (208.1 លានដុល្លារ) នៅក្នុងវេទិកាបច្ចេកវិទ្យាដ៏ឆ្លាតវៃ។ ជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទាំងនេះ Midea បានដាក់បង្ហាញមនុស្សយន្ត MIRA របស់ខ្លួននៅឯសន្និសីទ AI ពិភពលោកឆ្នាំ 2025 ក្នុងខែកក្កដា។
យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ៖ ពង្រឹងភាពរីកចម្រើនរបស់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកតាមរយៈឧត្តមភាពផលិតកម្ម និងសេវាកម្មក្នុងស្រុក
ក្នុងអំឡុងសន្និសីទ លោក Zeal Jiang ប្រធានអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកបានណែនាំអំពីយុទ្ធសាស្ត្រ APAC របស់ Midea ស្តីពីសមាហរណកម្មមូលដ្ឋានដល់សមាជិកចូលរួម។
Midea ដំណើរការមូលដ្ឋានផលិតកម្មពិភពលោកចំនួន 63 នៅទូទាំង APAC និងលើសពីនេះ Midea បានបង្កើតកម្មវិធី Midea Club នៅទូទាំងអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកដោយផ្តល់សិទ្ធិដល់អ្នកបច្ចេកទេសក្នុងការគ្រប់គ្រងសេវាកម្មសំខាន់ៗដូចជាការផ្តល់ផលិតផល ការតំឡើង ការបណ្តុះបណ្តាល និងការធានា។ ដើម្បីធានាបាននូវភាពល្អឥតខ្ចោះនៃសេវាកម្ម ក្រុមហ៊ុនរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍បណ្តុះបណ្តាល និងសេវាកម្មជាង 200 ជារៀងរាល់ឆ្នាំ ហើយក្នុងរយៈពេល 3 ឆ្នាំខាងមុខមានគោលបំណងចូលរួមជាមួយវិស្វករចំនួន 30,000 នាក់ដែលមានចំណេះដឹង ជំនាញបច្ចេកទេស និងស្តង់ដារសេវាកម្មចុងក្រោយបំផុត។ សព្វថ្ងៃនេះ Midea ធ្វើការជាមួយមជ្ឈមណ្ឌលសេវាកម្មផ្ទាល់ (DSC) និងដៃគូសេវាកម្មដែលមានសិទ្ធិអនុញ្ញាត (ASP) ជាង 1800 ទូទាំងប្រទេស ដោយពង្រឹងការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ខ្លួនក្នុងការផ្តល់នូវសេវាកម្មក្រោយការលក់ដែលឆ្លើយតប ភាពជឿជាក់ និងគុណភាពខ្ពស់ ខណៈពេលដែលបន្តបង្កើនសមត្ថភាពដៃគូ និងបង្កើនការពេញចិត្តរបស់អតិថិជន។
ភាពជាដៃគូសកល៖ ការយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះសហគមន៍ ការភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយពិភពលោក
Midea Group ត្រូវបានរួមបញ្ចូលនៅក្នុងសៀវភៅ Sustainability Yearbook (China Edition) 2025 សម្រាប់ការអនុវត្តផ្នែកបរិស្ថាន សង្គម និងអភិបាលកិច្ច (ESG) ដ៏ឆ្នើមរបស់ខ្លួន ដោយបង្ហាញពីការរួមចំណែកនៅទូទាំងអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក ដូចជាជំនួយសង្គ្រោះគ្រោះមហន្តរាយ ការគាំទ្រសហគមន៍ និងការអភិរក្សបរិស្ថាន រួមទាំងការការពារសមុទ្រ។ នៅថ្ងៃទី 28 ខែកញ្ញា Midea បានសហការជាមួយមូលនិធិ Mangrove Indonesia Lestari ដើម្បីដាំផ្កាថ្មជាង 1,000 ដោយជោគជ័យនៅក្នុងគម្រោងដាំផ្កាថ្មនៅ Nusa Dua និង Lipah កោះ Bali Utara។ លោក Zeal Jiang ប្រធានអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកមានប្រសាសន៍ថា “ការដាំផ្កាថ្មមិនត្រឹមតែជាការថែរក្សាមហាសមុទ្រប៉ុណ្ណោះទេ វាគឺជាការធានានូវជីវចម្រុះ គាំទ្រដល់ការនេសាទ ការការពារសហគមន៍ និងការធានាអនាគតប្រកបដោយនិរន្តរភាពសម្រាប់កោះបាលី និងលើសពីនេះទៅទៀត”។
Midea បន្តពង្រឹងម៉ាកយីហោរបស់ខ្លួនតាមរយៈការសហការកីឡាលំដាប់ពិភពលោក។ នៅថ្ងៃទី 2 ខែកញ្ញា ក្រុមហ៊ុន Midea បានប្រកាសពីតួនាទីរបស់ខ្លួនជាអ្នកឧបត្ថម្ភធំនៃដៃអាវដៃគូរបស់ FC Barcelona ដោយពង្រីកបន្ថែមទៀតនូវផលប័ត្រឧបត្ថម្ភកីឡាទូទាំងពិភពលោក។ ទន្ទឹមនឹងភាពជាដៃគូយូរអង្វែងជាមួយសហព័ន្ធកីឡាបាល់ទាត់អាស៊ី (AFC) និងក្លឹបបាល់ទាត់ Manchester City កិច្ចសហការនេះអបអរសាទរស្មារតីកីឡា និងភ្ជាប់ Midea ជាមួយអ្នកគាំទ្រទូទាំងពិភពលោក។
ភាពជាដៃគូបច្ចុប្បន្នរបស់ Midea ជាមួយ AFC និង Man City និងភាពជាដៃគូនាពេលអនាគតជាមួយ FC Barcelona
អំពី Midea និង Midea Group
Midea គឺជាម៉ាកយីហោមួយក្នុងចំណោមម៉ាកយីហោជាង 10 ដែលដំណើរការនៅក្រោម Smart Home Business នៃ Midea Group។
បង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 1968 Midea Group គឺជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាឈានមុខគេលើពិភពលោក និងជាក្រុមហ៊ុនផលិតឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះដ៏ធំបំផុតមួយរបស់ពិភពលោក។ ក្នុងនាមជាសហគ្រាស Fortune Global 500® បានទទួលចំណាត់ថ្នាក់ #246 ក្នុងឆ្នាំ 2025។ ក្រុមហ៊ុនបានសម្រួលប្រតិបត្តិការរបស់ខ្លួនទៅជាសសរស្តម្ភអាជីវកម្មដែលមានកំណើនខ្ពស់ចំនួនប្រាំមួយ ដើម្បីជំរុញកំណើននាពេលអនាគត៖ ផ្ទះឆ្លាតវៃ បច្ចេកវិទ្យាឧស្សាហកម្ម បច្ចេកវិទ្យាអគារ មនុស្សយន្ត និងស្វ័យប្រវត្តិកម្ម ការថែទាំសុខភាព Midea និងប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូន Annto។
Midea ជឿជាក់លើការផ្តល់នូវដំណោះស្រាយដែលគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើល ដោយប្រកាន់យកនូវវិធីសាស្រ្តផ្តោតលើអ្នកប្រើប្រាស់ និងដោះស្រាយបញ្ហា។ បន្តទៅមុខ និងលើសពីនេះទៅទៀតសម្រាប់ពេលអនាគត ស្វែងរក និងច្នៃប្រឌិតឥតឈប់ឈរ ដើម្បីបំពេញតាមតម្រូវការដែលផ្លាស់ប្តូរជានិច្ចរបស់អតិថិជនរបស់យើង ដែលអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេ "ផ្តល់ភាពកក់ក្តៅមានផាសុកភាពដូចផ្ទះរបស់អ្នក"។
មជ្ឈមណ្ឌលផលិតកម្មចំនួន 63 ទូទាំងពិភពលោករបស់ Midea Group និងបុគ្គលិកប្រហែល 190,000 នាក់នៅក្នុងប្រទេស និងតំបន់ជាង 200 បានបង្កើតប្រាក់ចំណូលប្រចាំឆ្នាំចំនួន 56.9 ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2024 ។ មជ្ឈមណ្ឌលច្នៃប្រឌិតចំនួន 38 ទូទាំងពិភពលោក និងការប្តេជ្ញាចិត្តយ៉ាងមុតមាំចំពោះការស្រាវជ្រាវ និងអភិវឌ្ឍន៍បានបណ្តាលឱ្យមានការអនុញ្ញាតជាង 90,000 ប៉ាតង់។ https://www.midea-group.com https://www.midea.com/global https://www.midea.com/global/sponsorship