អគ្គនាយកថ្មី RMA មានផែនការយុទ្ធសាស្ត្រយ៉ាងណា ក្រោយចូលកាន់កាប់តំណែងកំពូល?
- 2014-12-16 21:43:59
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
អគ្គនាយកថ្មី RMA មានផែនការយុទ្ធសាស្ត្រយ៉ាងណា ក្រោយចូលកាន់កាប់តំណែងកំពូល?
ចន្លោះមិនឃើញ
ក្រុមហ៊ុន RMA បានដំណើរការអាជីវកម្មក្នុងប្រទេសកម្ពុជាអស់រយៈពេលជាង ២០ ឆ្នាំ បន្ទាប់ពីប្រទេសកម្ពុជាបានឈានទៅអនុវត្តសេដ្ឋកិច្ចទីផ្សារសេរី។
លោក ងន សាំង អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុន RMA
ដោយចាប់ផ្ដើមក្នុងឆ្នាំ ១៩៩២ បច្ចុប្បន្ន RMA មានក្រុមហ៊ុនចំណុះជាច្រើនមានដូចជា ក្រុមហ៊ុន RMA Cambodia ដែលនាំម៉ាករថយន្តល្បីៗមកលក់លើទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជាដូចជា Ford, Jaguar, Land Rover, ក្រុមហ៊ុន Express Food Group ដែលមានហាងអាហារបែបទំនើបដូចជា The Pizza Company, BBQ Chicken និងហាងការ៉េមស្វេនសេន, ក្រុមហ៊ុនហិរញ្ញប្បទាន RMA Finance និងថ្មីៗនេះក្រុមហ៊ុនទើបបើកក្រុមហ៊ុនរថយន្ត AVIS ដែលអតិថិជនអាចជួលរថយន្តទំនើបៗប្រើប្រាស់បានថែមទៀតផង។
ដោយឡែកថ្មីៗនេះ ក្រុមហ៊ុន RMA ទើបតែងតាំងអគ្គនាយកថ្មីលោក ងន សាំង ដើម្បីដឹកនាំគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុន RMA ប្រចាំនៅកម្ពុជា បន្ទាប់ពីការចាកចេញរបស់លោក Rami Sharaf ដែលត្រូវទៅដឹកនាំនៅក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀត។ តើអគ្គនាយកថ្មីរូបនេះមានផែនការបែបណា ក្នុងការបន្តដឹកនាំក្រុមហ៊ុន RMA ឈានឆ្ពោះទៅរកការអភិវឌ្ឍនិងរីកចម្រើនបន្ថែមទៀត សម្រាប់ពេលអនាគត។ Sabay បានជួបសម្ភាសន៍ពិសេសមួយ ដើម្បីស្វែងយល់ពីយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ និងផែនការនានាសម្រាប់ពេលអនាគតរបស់ក្រុមហ៊ុន RMA ក្រោមការដឹកនាំនិងគ្រប់គ្រងពីនាយកគ្រប់គ្រងថ្មី។
Sabay៖ តើអ្វីធ្វើឲ្យ RMA អាចឈរជើងរឹងមាំនិងមានការវិវឌ្ឍរីកចម្រើនរហូតមកដល់បច្ចុប្បន្ននេះ? ងន សាំង៖ យើងបានទទួលបានជោគជ័យយ៉ាងត្រចះត្រចង់ ចាប់តាំងពីយើងឈានជើងផ្តើមអាជីវកម្មដំបូងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ដោយសារយើងមានដៃគូសហការដ៏ល្អ ក្នុងការនាំផលិតផលដែលមានស្តង់ដា ប្រកបដោយគុណភាព ទើបធ្វើឲ្យអតិថិជនមានទំនុកចិត្តក្នុងការជាវនិងប្រើប្រាស់ផលិតផលរបស់យើង។
Sabay៖ អ្វីជាជោគជ័យដែល RMA សម្រេចបានសម្រាប់ការឈរជើងជាច្រើនឆ្នាំនៅកម្ពុជា? ងន សាំង៖ យើងអាចនិយាយបានថាយើងសម្រេចបានលទ្ធផលមិននឹកស្មានដល់។ វត្តមាននិងការយល់ដឹងពីច្បាស់ពីទីផ្សារ បានធ្វើឲ្យក្រុមហ៊ុន RMA បានក្លាយជាដៃគូពាណិជ្ជកម្ម និងទទួលបានកេរ្តិ៍ឈ្មោះដ៏ល្បីរន្ទឺ។ RMA បានក្លាយជាក្រុមហ៊ុនដែលទទួលបានសិទ្ធិគ្រប់គ្រងលើម៉ាករថយន្តល្បីៗជាច្រើន។ ក្នុងឆ្នាំ ២០១៤ យើងទើបតែទទួលបានសិទ្ធិក្នុងការនាំម៉ាករថយន្តថ្មីដ៏ប្រណិត Jaguar និង Land Rover នៅកម្ពុជាបន្ថែមពីលើរថយន្ត Ford ដែលនេះបង្ហាញពីភាពជោគជ័យយ៉ាងសម្បើមរបស់ក្រុមហ៊ុន។
Sabay៖ តើការទទួលបានជោគជ័យនិងគាំទ្រមិនមែនជារឿងងាយស្រួលនោះមែនទេ? ងន សាំង៖ ការពិតការទទួលបានជោគជ័យនិងការគាំទ្រក៏មិនងាយស្រួលនោះដែរ។ យើងមានផែនការនិងយុទ្ធសាស្រ្តច្បាស់លាស់ ដើម្បីអាចសម្រេចបានជោគជ័យ។
Sabay៖ តើអ្វីជាភាពប្រឈមដែល RMA ជួបប្រទះនិងត្រូវមានដំណោះស្រាយ? ងន សាំង៖ សព្វថ្ងៃយើងឃើញមានម៉ាកផលិតផលថ្មីៗដែលជាគូប្រកួតប្រជែង។ សម្រាប់បញ្ហានេះ យើងមិនបារម្ភច្រើនទេដោយសារយើងដឹងថា ទីផ្សារសេរីវាមិនអាចចៀសផុតនោះទេ។ អ្វីដែលសំខាន់យើងពង្រឹងខ្លួនយើងឲ្យបានរឹងមាំ និងការស្វែងរកអ្វីថ្មីដើម្បីបំពេញតម្រូវការរបស់អតិថិជន។
Sabay៖ តើវត្តមាន RMA បានរួមចំណែកយ៉ាងណាខ្លះសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចជាតិ? ងន សាំង៖ ក្រៅពីគិតលើប្រាក់ចំណេញ ក្រុមហ៊ុនក៏បានរួមចំណែកជួយដល់សេដ្ឋកិច្ចជាតិដូចជាការបង្កើតការងារធ្វើដល់ពលរដ្ឋកម្ពុជារាប់រយនាក់ និងការនាំបច្ចេកវិទ្យាដ៏ទំនើបសម្រាប់ជួយអភិវឌ្ឍប្រទេសកម្ពុជា។
Sabay៖ អ្វីជាផែនការអភិវឌ្ឍបន្ថែមរបស់ RMA នៅពេលខាងមុខ? ងន សាំង៖ យើងបន្តការនាំមកផលិតផលដូចជារថយន្តថ្មីៗ និងពង្រីកនៅតាមខេត្តក្រុងនានា ដើម្បីគាំទ្រដល់អតិថិជនឲ្យបានកាន់តែទូលំទូលាយ។
អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា