EFC ប្រកាសប្រកួត DOTA2 ជ្រើសរើសជើងឯកទៅប្រកួតនៅម៉ាឡេស៊ី
- 2016-05-12 23:57:17
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
EFC ប្រកាសប្រកួត DOTA2 ជ្រើសរើសជើងឯកទៅប្រកួតនៅម៉ាឡេស៊ី
ចន្លោះមិនឃើញ
សហព័ន្ធកីឡាអឡិចត្រូនិកកម្ពុជា (E-Sport Federation Cambodia) រៀបចំការប្រកួតមកីឡាអេឡិចត្រូនិកលើវិញ្ញសា DOTA2 លើដំបូងដើម្បីស្វែងរកក្រុមខ្លាំងតំណាងឲ្យកម្ពុជាទៅចូលរួមប្រកួតថ្នាក់អន្តរជាតិនៅប្រទេសម៉ាឡេស៊ីក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ ASEAN Games for eSports 2016 ដែលមាន៧ប្រទេសចូលរួមគឺម្ចាស់ផ្ទះម៉ាឡេស៊ី សិង្ហបុរី ឥណ្ឌូណេស៊ី ហ្វីលីពីន ថៃ វៀតណាម និងកម្ពុជា ដែលនឹងប្រកួតនៅថ្ងៃទី២៨-២៩ ខែឧសភា ខាងមុខនេះ។
រាល់អ្នកចុះឈ្មោះទាំងអស់ត្រូវមានលិខិតឆ្លងដែន(PASSPORT) ហើយថ្ងៃផុតកំណត់របស់លិខិតឆ្លងដែន នោះត្រូវមានរយៈពេលលើសពី៦ខែជាដាច់ខាត។
រង្វាន់ អ្នកប្រកួតដែលឈ្នះជើងឯក Tournament EFC នឹងមានឪកាសបានទៅប្រទេសម៉ាឡេស៊ីប្រកួតក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ ASEAN Games for eSports 2016។ លើសពីនេះទៀតក្រុមជើងឯកទទួលបានការឧបត្ថម្ភនូវថ្លៃធ្វើដំណើរ ស្នាក់នៅ និងអាហារសម្រេាប់ទៅប្រកួតនៅម៉ាឡេស៊ី។
ការចុះឈ្មោះ ១) ការចុះឈ្មោះនឹងចាប់ផ្នើមនៅថ្ងៃទី ១២ ខែឧសភា ឆ្នាំ ២០១៦ ដល់ ថ្ងៃទី ១៦ ខែ ឧសភា ឆ្នាំ ២០១៦។ ២) សូមទំនាក់ទំនងមកលេខទូរស័ព្ទ ០៨៩ ៧៧៧ ៦៩៤ / ០៨៩ ៧៧៧ ៦៩៣ ដើម្បីចុះឈ្មោះ។ ៣) អ្នករៀបចំការប្រកួតនឹងត្រូវត្រួតពិនិត្យទៅលើក្រុមនីមួយៗដើម្បីឲ្យមានលក្ខណៈត្រឹមត្រូវទៅតាមលក្ខខណ្ឌនៃការចុះឈ្មោះ។ ៤) ថ្ងៃប្រកួតនឹងចាប់ផ្ដើមនៅថ្ងៃទី១៨ ខែ ឧសភា ឆ្នាំ ២០១៦
កាលវិភាគ និង ច្បាប់នៃការប្រកួត ១) ក្រុមទាំងអស់ត្រូវចូលក្នុង Lobby អោយបានមុន១០នាទីមុនពេលចាប់ផ្ដើមប្រកួត។ ២) បើក្រុមណាដែលមិនបានរួចរាល់មុន Game ចាប់ផ្ដើមរយៈពេល៥នាទី ក្រុមនោះនឹងចាត់ទុកថាចាញ់។ ៣) ការប្រកួតនឹងមិនធ្វើឡើងសារជាថ្មីខណៈពេលដែល Creep wave ទី១ចេញមកឬ Firstblood ហើយ ។
ច្បាប់ជាក់លាក់ ១) វិញ្ញាសារ DOTA2។ ២) Game mode ដែលត្រូវប្រកួតគឺ Captains Mode (CM), Tournament Version។ ៣) បោះកាក់ជ្រើសរើសខាង(Radiant or Dire)។ ៤) ការប្រកួតជាលក្ខណៈចាញ់ថ្លាក់(Best of 1)។ ៥) ក្រុមណាដែលកំទេចបន្ទាយ(Ancient) របស់គូប្រកួតមុននឹងទទួលជ័យជំនះ។ ករណីក្រុមមួយណាដែលព្យាយាម Disconnect ដោយមានបំណង ដូចនេះជ័យជំនះនឹងត្រូវបានទៅលើគូប្រកួតម្ខាងទៀត។ ៦) Spectator mode ត្រូវកំណត់អោយ Game Delay ៥នាទី។ ៧) អ្នកដែលចូលរួមប្រកួតទាំងអស់ត្រូវអាន នឹងគោរពទៅតាមច្បាប់ និងបទប្បញ្ញាតិក្នុងករណីដែលមិនបានត្រួតពិនិត្យច្បាស់លាស់ ហើយតវ៉ាបង្កើតជាបញ្ហាដល់ការប្រកួត នោះនឹងត្រូវដកសិទ្ធិចេញ។
ច្បាប់អំឡុងពេលប្រកួត ១) ប្រសិនបើ player disconnect ក្នុងអំឡុងពេលប្រកួត Game និងត្រូវ pause រងចាំការ reconnect មកវិញ។ ក្នុងករណីក្រុមណាដែល Pause ដោយគ្មានហេតុផលនឹងត្រូវទទួលពិន័យ។ ២) ក្រុមនិមួយៗមានចំនួននាទីសរុប១០នាទីសំរាប់ការ Pause។ បន្ទាប់ពីពេលវេលា Pause អស់ Game នឹង Resume លេងជាធម្មតាវិញ។ ៣) ករណីដែលសមាជិកទាំងអស់នៃក្រុមណា១បាន Disconnect ដោយអចេតនាចាំបាច់ត្រូវការតែការ Pause ១សំរាប់រង់ចាំ។ ប្រសិនបើក្រុមដែលបាន Disconnect មិនបាន Reconnect ក្នុងរយៈពេល ១០ នាទីគឺត្រូវបានអស់សិទ្ធិក្នុងការប្រកួត។ ៤) នៅក្នុងករណី Server មានបញ្ហា, ការប្រកួតត្រូវបានបន្តពីការ Save ទុកចុងក្រោយ។ Player ណាដែលជា Host នឹងមាន Option រៀបចំការប្រកួតដើម្បីទាញយកឯកសារសកម្មភាពប្រកួតពេលដែល Player នោះធ្វើជា Host ម្តងទៀត ឯកសារសកម្មភាពប្រយុទ្ធត្រូវបានរក្សាទុកជារៀងរាល់នាទី។ក្នុងករណីដែលការទាញយកឯកសារសកម្មភាពមិនដំណើរការ ក្រុមទាំង២នឹងត្រូវលេង Game ថ្មីឡើងវិញដោយផ្អែកទៅលើ Hero ដែលបានរើសពីមុន។ ៥) មិនអនុញ្ញាតអោយមាន គ្រូបង្វឹក មិត្តភ័ក្ត អ្នកគ្រប់គ្រង ឬអ្នកណាដែលទាក់ទង និងក្រុមនៅក្នុង Lobby ជាដាច់ខាត។
បទបញ្ជាសម្រាប់អត្តពលិក ១) ក្នុងមួយក្រុមអាចមានសមាជិកបម្រុងម្នាក់ ២) អត្តពលិកម្នាក់មិនអាចចូលរួមប្រកួតឲ្យក្រុមផ្សេងដ៏ទៃទៀតក្នុងអំឡុងពេល Tournament។ ករណីខុសនឹងច្បាប់ក្រុមទាំង២នឹងត្រូវដកសិទ្ធិចេញ។ ៣) អ្នកប្រកួតដែលមានអាយុក្រោម ១៨ឆ្នាំត្រូវមានការអនុញ្ញាតពីអាណាព្យាបាល។
អត្តចរិត ១) អ្នកប្រកួតទាំងអស់ត្រូវមានអត្តចរិតសមរម្យ និងមានភាពរស់រាយទៅមជ្ឈដ្ឋានជុំវិញដូចជា អ្នកត្រួតពិនិត្យ អ្នកចូលរួមប្រកួត បុគ្គលិកការងារ និងទស្សនិកជនដែលចូលរួម។ ២) អ្នកប្រកួតទាំងអស់ហាមមិនអោយប្រើពាក្យមិនគួរសម ឬជេប្រមាថបូករួមទាំងការ Chat ក្នុងអំឡុងពេលប្រកួត។ ៣) អ្នករៀបចំការប្រកួតមានសិទ្ធិកែប្រែ និងបញ្ឈប់ក្រុម ឬការប្រកួតគ្រប់ពេលដោយមានហេតុផលសមស្រប។
សូមបញ្ជាក់ថា គណៈកម្មការរៀបចំមានសិទ្ធិកែប្រែលក្ខ័ន្តិកៈទាំងអស់ដោយផ្អែកលើស្ថានភាពនៃសេចក្តីសម្រេចចុងក្រោយ។
ព័ត៌មានលំអិតសូមចុច៖ សូមចុច...ទីនេះ...
ព័ត៌មានលំអិតសូមចុច៖ ASEAN Games for eSports 2016
អត្ថបទ៖ សុធា