Benelli ងាកអភិវឌ្ឍម៉ូតូម៉ាស៊ីនតូច តម្រូវចំណូលចិត្តទីផ្សារអាស៊ីអាគ្នេយ៍
- 2016-10-30 18:33:04
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
Benelli ងាកអភិវឌ្ឍម៉ូតូម៉ាស៊ីនតូច តម្រូវចំណូលចិត្តទីផ្សារអាស៊ីអាគ្នេយ៍
ចន្លោះមិនឃើញ
Benelli ជាយីហោក្រុមហ៊ុនផលិតម៉ូតូដ៏ល្បីមួយរបស់អ៊ីតាលី បានអភិវឌ្ឍម៉ូតូជំនាន់ថ្មីដែលមានកម្លាំងម៉ាស៊ីនតូចជាងមុន ជាយុទ្ធសាស្រ្តពង្រីកទីផ្សារប្រើប្រាស់ម៉ូតូរបស់អឺរ៉ុបនៅតំបន់អាស៊ី។
លោក ផេង ដារ៉ា អ្នកគ្រប់គ្រងទូទៅរបស់ក្រុមហ៊ុន Nengshun & Ranqun Motor បានឲ្យដឹងថា ដោយសារមើលឃើញទំនោរនិយមម៉ូតូដែលមានកម្លាំងម៉ាស៊ីនតូចមានការគាំទ្រច្រើន ក្រុមហ៊ុន Benelli បានសហការជាមួយរោងចក្រផលិតម៉ូតូនៅប្រទេសថៃដែលជាទីផ្សារប្រើប្រាស់ម៉ូតូដ៏ធំ ក្នុងការផលិតម៉ូតូដែលមានកម្លាំងម៉ាស៊ីនតូច ដើម្បីបម្រើទីផ្សារអ្នកប្រើប្រាស់ផ្តោតលក់ចែកចាយនៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។
លោកថា TNT 135 ជាម៉ូតូដំបូងដែលក្រុមហ៊ុនបានអភិវឌ្ឍជាមួយកម្លាំងម៉ាស៊ីនតូច 135 សេសេដែលមានការរចនាថ្មីបច្ចេកវិទ្យានិងរូបរាងខុសពីគេ។
“យើងធ្លាប់តែផលិតម៉ូតូដែលមានកម្លាំងម៉ាស៊ីនធំៗដូចជា ៣០០ សេសេ និង ២៥០ សេសេ ហើយការផលិតម៉ូតូដែលមានកម្លាំងម៉ាស៊ីន ១៣៥ សេសេ ជាលើកដំបូង"។
អ្នកគ្រប់គ្រងរូបនេះបញ្ជាក់ថា គោលដៅរបស់ក្រុមហ៊ុនដើម្បីប្រកួតប្រជែងក្រុមហ៊ុនដទៃទៀតដូចជា Honda និង Kawasaki ដែលទទួលជោគជ័យលើការផលិតម៉ូតូដែលមានកម្លាំងម៉ាស៊ីនតូច និងណាមួយក៏ដើម្បីពង្រីកយីហោក្រុមហ៊ុនម៉ូតូរបស់អ៊ីតាលីនេះ សម្រាប់អតិថិជននៅតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។
ទីផ្សារអាស៊ីមានរីកលូតលាស់លើការប្រើប្រាស់ម៉ូតូដែលមានកម្លាំងតូច ជាពិសេសក្រមយុវវ័យដែលនាំឲ្យក្រុមហ៊ុនយីហោធំៗបានងាកទៅអភិវឌ្ឍប្រភេទម៉ូតូដែលមានកម្លាំងម៉ាស៊ីនតូច ដើម្បីស្របតាមទំនោរនិយមនេះ។
លោក ផេង ដារ៉ា បានបញ្ជាក់ថា TNT 135 ជាប្រភេទម៉ូតូ Mini-Bike ដែលបំពាក់កម្លាំងម៉ាស៊ីន 135 សេសេ។ វាអាចគេហៅថាអ្នកប្រយុទ្ធតាមដងផ្លូវ Street Fighter ដោយសារការរចនារូបរាងនិងការបំពាក់បច្ចេកវិទ្យារបស់វាមិនចាញ់ម៉ូតូដែលមានកម្លាំងម៉ាស៊ីនធំ។ ពិសេសមួយទៀត ម៉ូតូនេះគេអាចយកទៅកែកុនបន្ថែមតាមចំណូលចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ដែលជាទំនោរកំពុងពេញនិយមបំផុតសម្រាប់យុវវ័យសម័យថ្មី។
អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា