ទីផ្សាររថយន្តនៅជប៉ុន កំពុងបែកធ្លុះធ្លាយក្រោមស្នាដៃ BYD ខណៈ Toyota បង្កើតរោងចក្រអាគុយ EV ត្រៀមការពារកំពែងខ្លួន
- 2024-07-29 06:55:53
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ទីផ្សាររថយន្តនៅជប៉ុន កំពុងបែកធ្លុះធ្លាយក្រោមស្នាដៃ BYD ខណៈ Toyota បង្កើតរោងចក្រអាគុយ EV ត្រៀមការពារកំពែងខ្លួន
ចន្លោះមិនឃើញ
កន្លងមក ទីផ្សាររថយន្តនៅជប៉ុន មិនងាយត្រូវបានក្រុមហ៊ុនបរទេសគ្របដណ្តប់បានឡើយ ដោយក្នុងប្រទេសនេះ សម្បូរទៅដោយក្រុមហ៊ុនក្នុងស្រុកធំៗទៅហើយ និងម្យ៉ាងទៀតប្រជាជនជប៉ុន និយមតែប្រើប្រាស់រថយន្តប្រេនជប៉ុនរបស់ខ្លួនតែប៉ុណ្ណោះ។
ប៉ុន្តែចាប់តាំងពីក្រុមហ៊ុនចិន BYD បោះជំហានចូលទីផ្សារជប៉ុនតាំងពីដើមឆ្នាំ២០២៣មក វាហាក់ដូចជាកំពុងបំបែកទីផ្សាររថយន្តជាតិនិយមមួយនេះបន្តិចម្តងៗ ជាពិសេសរថយន្តអគ្គិសនីតម្លៃធូរថ្លៃរបស់ BYD នេះតែម្តង។
BYD បានបញ្ចេញលក់រថយន្តអគ្គិសនីរបស់ខ្លួនជាលើកដំបូងនៅលើទឹកដីជប៉ុន ម៉ូឌែល Atto 3 ដ៏ល្បីល្បាញ កាលពីខែមករា ឆ្នាំ២០២៣។ បន្ទាប់មក ក្រុមហ៊ុនចិននេះ ក៏បន្តបញ្ចេញ Dolphin និង Seal ទៀត ដែលធ្វើឱ្យការលក់រថយន្ត EV របស់ BYD កើនឡើងជាបន្តបន្ទាប់ក្នុងទីផ្សារជប៉ុន។ ក្នុងរយៈពេល ៦ខែ នៃឆ្នាំ២០២៤នេះ BYD លក់រថយន្តក្នុងប្រទេសជប៉ុន បានប្រមាណ ១០៨៤គ្រឿង ស្មើនឹង ៣% នៃទីផ្សារ EV ជប៉ុន។
ឃើញបែបនេះ Toyota ដែលជាប្រេនគ្របដណ្តប់លើទីផ្សារក្នុងស្រុក គឺមិនព្រងើយកន្តើយទៀតឡើយចំពោះរថយន្តអគ្គិសនី បើទោះជាកន្លងមកមិនសូវបានផ្តោតខ្លាំងលើប្រភេទរថយន្តអគ្គិសនីក៏ដោយ ពោលគឺ Toyota បានប្រកាសបង្កើតរោងចក្រអាគុយសម្រាប់រថយន្តអគ្គិសនី ដើម្បីត្រៀមទប់ទល់នឹងលំហូររថយន្ត BYD មកក្នុងទីផ្សារជប៉ុន។
រោងចក្រអាគុយថ្មីរបស់ Toyota នេះ ដាក់នៅលើកោះ Kyushu ឬហៅថាជាកោះ Sillicon របស់ជប៉ុនដែលប្រមូលផ្តុំដោយក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាយក្សក្នុងពិភពលោក ដោយរួមមានទាំងរោងចក្ររបស់ក្រុមហ៊ុនឈីប TSMC ទៀតផង។ អាគុយដែលផលិតនៅរោងចក្រនេះ នឹងបំពាក់លើរថយន្ត Lexus ខណៈចម្ងាយរវាងរោងចក្រអាគុយ EV នេះ និងរោងចក្រផលិតរថយន្ត Lexus ប្រមាណតែ ៤០គីឡូម៉ែត្រពីគ្នាតែប៉ុណ្ណោះ។
Toyota មានបំណងមិនត្រឹមតែទប់ទល់ BYD ក្នុងស្រុកប៉ុណ្ណោះទេ ក៏ប៉ុន្តែនៅទីផ្សារបរទេសផងដែរ ដោយការបង្កើតរោងចក្រនេះ គឺ Toyota ផ្គត់ផ្គង់ដល់ការផលិតក្នុងស្រុក ១០% និងសម្រាប់នាំចេញ ៩០% ឯណោះ៕