មូលហេតុ ២ នឹងជំរុញឲ្យទីផ្សារ E-commerce នៅឥណ្ឌាផ្ទុះខ្លាំងក្នុងឆ្នាំក្រោយ
- 2017-12-27 02:58:03
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
មូលហេតុ ២ នឹងជំរុញឲ្យទីផ្សារ E-commerce នៅឥណ្ឌាផ្ទុះខ្លាំងក្នុងឆ្នាំក្រោយ
ចន្លោះមិនឃើញ
ទីផ្សារពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក E-commerce របស់ប្រទេសឥណ្ឌានឹងមានការកើនឡើងដល់ ៥០ ប៊ីលានដុល្លារ ក្នុងចុងឆ្នាំ ២០១៨ ព្រោះដោយសារកំណើននៃការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណិតនិងតួលេខកើនឡើងនៃការលក់ទំនិញ Online។ កន្លងទៅនាឆ្នាំ ២០១៤ ប្រទេសមានប្រជាជនរស់នៅច្រើនបំផុតលំដាប់ទី ២ មួយនេះ ទទួលសេដ្ឋកិច្ចទីផ្សារពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកប្រហែល ១៣.៦ ប៊ីលានដុល្លារ ហើយបន្តឡើងដល់ ១៩.៧ ប៊ីលានដុល្លារនៅឆ្នាំ ២០១៥។
តួលេខក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ អ្នកទិញទំនិញប្រមាណ ៨២ ភាគរយ បានប្រើប្រាស់ទូរសព្ទ កើនឡើងពី ៧៦ ភាគរយនៅឆ្នាំទៅ ក្នុងនោះមាន ៦៥ ភាគរយជាបុរស និង ៣៥ ភាគរយជានារី ហើយភាគរយខ្ពស់បំផុតដល់ ៤២ ភាគរយ ប្រមូលផ្ដុំមនុស្សវ័យចន្លោះ ២៦-៣៥ ឆ្នាំ។
ផ្អែកតាមការសិក្សាទំនិញដែលពេញនិយមបំផុតលើទីផ្សារ e-commerce រួមមានសំលៀកបំពាក់, គ្រឿងអលង្ការ, ឧបករណ៍ប្រើប្រាស់, កាដូ, ទូរសព្ទ ដែលមានតម្លៃធូរថ្លៃនិងបន្ថែមសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនដល់គេហដ្ឋាន។
ទទួលបានព័ត៌មានថ្មីៗ គន្លឹះមានប្រយោជន៍រួមទាំងចំណេះដឹងផ្សេងៗពីបច្ចេកវិទ្យា Like Page Sabay News Technology...
អានអត្ថបទ:
Cellcard លក់បញ្ចុះតម្លៃលើម៉ូដែលទូរសព្ទជាច្រើន រហូតដល់ ៣៥ភាគរយ
Olympus OM-D E-M10 Mark III មាន Sensor តូចតែថតបានវីដេអូកម្រិត 4K