១០ ក្រុមគ្រងតំណែងអធិរាជ Facebook របស់ពិភពលោក ខណៈ Real Madrid ឈរលេខ១
- 2018-03-03 06:17:14
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
១០ ក្រុមគ្រងតំណែងអធិរាជ Facebook របស់ពិភពលោក ខណៈ Real Madrid ឈរលេខ១
ចន្លោះមិនឃើញ
តួលេខចុងក្រោយ នៃការបង្ហោះ (post) លើ facebook មួយលើកៗ របស់ក្លឹបបាល់ទាត់ធំៗ ដែលមានអ្នក engagement ច្រើនបំផុតឈរនៅលេខរៀងទី១គឺ ក្លឹបបាល់ទាត់ Real Madrid។ នេះបើតាមតួលេខចេញផ្សាយដោយក្រុមហ៊ុន KPMG។
Engagement នៅក្នុង facebook រួមមាន៖ Reaction (Like, Love, Haha, Wow, Sad និង Angry), Comment, ការចែករំលែក (share), ហើយនិង ការចុចមើល (click)។
តួលេខ engagement លើ facebook របស់ក្រុមទាំងនេះមិនច្រើនដូច Twitter ទេ ព្រោះប្រជាជនភាគច្រើននៅអឺរ៉ុប និង អាមេរិកប្រើប្រាស់ Twitter។ រាល់ការផុសមួយលើកៗ Real មានការ engagement ចំនួន ១៣៨ ០០០ លើក តាមពីក្រោយដោយ Barcelona ឈរនៅលេខរៀងទី២ដែល មានចំនួន engagement តិចជាងពាក់កណ្តាល បើទោះជាក្លឹបអ្នកមានបុណ្យ កំពុងមានប្រៀបជាងគួបដិបក្ខលើសមរភូមិវាលស្មៅ ប៉ុន្តែតាមទាន់ Real Madrid នៅលើបណ្តាញសង្គម facebook ទេ។
ចំណែកក្លឹបបាល់ទាត់នៅអង់គ្លេស មាន៥ក្រុមក្នុងចំណោម អធិរាជ Facebook ទាំង១០របស់ពិភពលោក ដូចជាក្លឹប Manchester United, Chelsea, Arsenal, Manchester City និង Tottenham ប៉ុន្តែចំនួន engagement ក្នុង១លើកៗរបស់ក្លឹបទាំង៥នេះបូកបញ្ចូលគ្នាក៏មិនទាន់ស្មើ Real ផង។
ក្រៅពីនោះ មានក្លឹបផ្សេងទៀតដូចជា PSG, Corinthians របស់ប្រេស៊ីល និង ក្លឹប Besiktas។ តួយ៉ាង Besiktas របស់តួគីបានឈរលេខ៩ស្ទួនជាមួយ Spurs ដោយសារក្លឹបនេះបានព្យាយាមបង្កើនប្រជាប្រិយភាពរបស់ខ្លួននៅបរទេស។ នេះបើតាមប្រភពព័ត៌មាន Turkish-football។
ប្រជាប្រិយភាពរបស់ក្លឹបជាប់ពាក់ព័ន្ធយ៉ាងជិតស្និទ្ធទៅនឹងចំណូលរបស់ពួកគេ ជាក់ស្តែង The Sun ធ្លាប់បានរាយការណ៍ថា Fly Emirates បានចំណាយជាង ៣០ លានដុល្លារក្នុងមួយឆ្នាំៗដើម្បីបោះពុម្ភអាវយឺត PSG ដែលមានជាប់ យីហោ (logo) របស់ខ្លួន ហើយនេះមិនរាប់ដល់ក្លឹប ដែលមានប្រជាប្រិយភាពដូចជា Man Utd និង ក្លឹបយក្សធំៗនៅអេស្ប៉ាញ ដែលមានអ្នកគាំទ្រយ៉ាងច្រើនជុំវិញពិភពលោកផង៕