ទីផ្សារ​ស្មាតហ្វូន​ដាំ​ក្បាល​ចុះ ប៉ុន្តែ​ក្រុមហ៊ុន​ចិន​ឡើង​ស្រឺតៗ

  • 2018-11-06 02:33:38
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ចំនួន​លក់​ស្មាតហ្វូន​សរុប​ជា​សកល​បន្ត​ធ្លាក់​ចុះ​​ ៤ ត្រីមាស​ជាប់ៗ​គ្នា ដោយ​ត្រីមាស​ទី​ ៣ ឆ្នាំ ២០១៨ នេះ​ចំនួន​លក់​សរុប​មាន​ ៣៦០ លាន​គ្រឿង បាន​ធ្លាក់​ចុះ ៨% បើ​ធៀប​នឹង​ត្រីមាស​ទី ៣ ឆ្នាំ​ទៅ។ នេះ​បើ​តាម​ការ​ចុះ​ផ្សាយ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ស្រាវជ្រាវ​ទីផ្សារ​ Strategy Analytics។

Linda Sui អ្នក​ចាត់​​ការ​របស់​ Strategy Analytics បាន​លើក​ឡើង​ថា​ទីផ្សារ​ស្មាតហ្វូន​កំពុង​ជួប​​វិបត្តិ ដោយ​សារ​កត្តា​ដូច​ជា​​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​​មិន​ងាយ​ដូរ​ស្មាតហ្វូន​ថ្មី, ការ​ផ្គត់ផ្គង់​លើស​ពី​តម្រូវ​ការ និង កង្វះ​ខាត​នៃ​ការ​ច្នៃ​ប្រឌិត​ថ្មីៗ​ផង​ដែរ។

បើ​តាម​តួ​លេខ​របស់​ IDC ឯណោះ​វិញ​បាន​បង្ហាញ​ថា​ Samsung នៅ​តែ​ជា​ស្ដេច​ក្រាញ់​ក្នុង​ទីផ្សារ​​ស្មាតហ្វូន​ដោយ​ក្ដោបក្ដាប់​ទី​ផ្សារ​បាន ២០% ជា​មួយ​ចំនួន​លក់​ ៧២,៣ លាន​គ្រឿង។ ទោះ​យ៉ាងណា​បើ​ធៀប​នឹង​ឆ្នាំ ២០១៧ ចំនួន​​លក់​នេះ​​មាន​ការ​ធ្លាក់​ចុះ ១៣%។

Samsung ​រង​ការ​ប្រកួតប្រជែង​ខ្លាំង​ពី​សំណាក់​ក្រុមហ៊ុន Huawei, Xiaomi និង​ក្រុមហ៊ុន​ចិន​ដទៃ​ទៀត លើ​ទីផ្សារ​ប្រទេស​ចិន និង​ឥណ្ឌា ​ដោយ​នេះ​ជា​បញ្ហា​កង្វល់​ធំ​មួយ​ដែល​ Samsung ត្រូវ​ដោះ​ស្រាយ​ មុន​យឺត​ពេល។

Huawei ដែល​ឈរ​នៅ​តំណែង​លេខ​ ២ ​ចំនួន​លក់​មាន​ការ​កើន​ឡើង​ ៣២% ដោយ​អាច​លក់​បាន​ ៥២ លាន​គ្រឿង​នៅ​ត្រីមាស​ទី ៣ ឆ្នាំ​ ២០១៨។ ត្បិត​ថា​ស្មាតហ្វូន​របស់​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​មិន​អាច​ចូល​ទីផ្សារ​អាមេរិក​ខាង​ជើង​បាន ប៉ុន្តែ​ទទួល​បាន​ការ​ពេញ​និយម​ខ្លាំង​នៅ​តំបន់​ដទៃ​ទៀត​លើ​ពិភពលោក ដែល​អាច​ក្ដោប​ក្ដាប់​ទីផ្សារ​បាន​ ១៤%។

លេខ ៣ ​បាន​ទៅ​លើ​ក្រុមហ៊ុន​ Apple​ ​ដែល​អាច​លក់​ iPhone ​បាន​ ៤៦,៩ លាន​គ្រឿង ជា​មួយ​​​ការ​កាន់​កាប់​ទីផ្សារ​សកល​បាន​ ១៣%។ តួ​លេខ​នេះ​មិន​មាន​ការ​កើន​ឡើង​ឡើយ​ បើ​ប្រៀប​នឹង​ត្រីមាស​ទី ៣ ឆ្នាំ ២០១៧។

Xiaomi ឈរ​នៅ​លេខ​ ៤ ដោយ​លក់​ស្មាតហ្វូន​បាន​ ៣៣ លាន​គ្រឿង ​មាន​ទីផ្សារ​ ៩,២% និង​លេខ​ ៥ បាន​ទៅ​លើ​ Oppo លក់​ស្មាតហ្វូន​បាន​ ៣១,២% ​មាន​ទីផ្សារ​ ៨,៧%៕​​​

ចុចអាន៖

ប្រភព៖ Cnet   ប្រែ​សម្រួល៖ សុខហេង

អត្ថបទថ្មី