កែវភ្នែកមជ្ឈដ្ឋានផ្សេងៗលើគេហទំព័រ Sabay
- 2014-09-14 19:16:08
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
កែវភ្នែកមជ្ឈដ្ឋានផ្សេងៗលើគេហទំព័រ Sabay
ចន្លោះមិនឃើញ
បុគ្គលមកពីមជ្ឈដ្ឋានផ្សេងៗ មានផ្នែកសិល្បៈកម្សាន្ត សង្គម កីឡា និងផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា ដែលតាមដាន និងដាក់កែវភ្នែកជាប់ជាមួយគេហទំព័រ Sabay តាំងពីគេហទំព័រមួយនេះបានចាប់ផ្ដើមដំណើរការ និងទើបផ្លាស់ប្ដូរមុខមាត់ថ្មី (Interface) ថ្មីៗនេះ បានបង្ហាញទស្សនៈផ្សេងៗគ្នា។
រូបភាពទំព័រដើម Sabay.com
Interface ថ្មីរបស់គេហទំព័រ news.sabay.com.kh
លោក ជិន ច័ន្ទរតនា បណ្ឌិតបុរាណវិទូ និងជាសាស្រ្តាចារ្យ នៅសាកលវិទ្យាល័យ UC និង Zaman មានទស្សនៈថា ជាង២ឆ្នាំហើយដែលលោកបានតាមដានគេហទំព័រ Sabay ដោយហេតុផលថា គេហទំព័រក្នុងស្រុកមួយនេះមានព័ត៌មានល្អៗច្រើន។ "ព័ត៌មានដែលខ្ញុំមើល ភាគច្រើនជា ព័ត៌មានសង្គម ពិសេសព័ត៌មានពាក់ព័ន្ធនឹងការសិក្សា ហើយម្យ៉ាងដោយសារ Sabay ឧស្សាហ៍សម្ភាសន៍ខ្ញុំផង"។
លោក បណ្ឌិត បញ្ជាក់បន្ថែមថា តាមទម្លាប់ គឺលោកចូលមើលព័ត៌មានក្នុងគេហទំព័រ Sabay ១សប្ដាហ៍ ហោចណាស់ ៣-៤ ថ្ងៃ។ លោក មិនមានយោបល់អ្វីចំពោះការផ្លាស់ប្តូររូបរាងថ្មីរបស់ Sabay ដោយសាប៉ុន្មានថ្ងៃនេះ លោករវល់ខ្លាំង អត់ទាន់បានចូលមើល។
"៧ថ្ងៃក្នុង១សប្ដាហ៍...ហើយហោចណាស់២ដងក្នុង១ថ្ងៃ ព្រឹកម៉ោង ៩ ខ្ញុំដឹងតែចូលមើលហើយ ព្រោះខ្ញុំដឹងថា Sabay update ព័ត៌មានម៉ោង ៩ព្រឹក...ហើយខ្ញុំចាប់ផ្ដើមមើល Sabay ញឹកញាប់ប្រមាណជា ២ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ"។ លោក លី ហៀង អគ្គលេខាធិការក្លឹបបាល់ទាត់ភ្នំពេញក្រោន លើកឡើងដូច្នេះ។ លោក បញ្ចេញមតិយោបល់ បន្ថែមពាក់ព័ន្ធការផ្លាស់ប្តូររូបរាងនៃគេហទំព័រ Sabay ថាមានទាំងផលវិជ្ជមាន និងអវិជ្ជមាន។ "Font រាងតូចជាងមុន និងមើលទៅដូចញឹកជាប់គ្នាពេកពិបាកមើល ប៉ុន្តែបើមើលរូបរាង គេរៀបតាម Catagory អីចឹងមើលទៅដូចស្អាតម្យ៉ាងដែរ!"។
លោក លី ហៀង និងកញ្ញា មាស សុខសោភា
កញ្ញា ឌុច លីដា ដែលកំពុងស្ទុះខ្លាំងក្នុងទីផ្សារភាពយន្ត ប្រាប់ដូចគ្នាថា កញ្ញា ក៏ជាអ្នកតាមដាន Sabay មួយរូបដែរ។ "តាមគិត ខ្ញុំមើល Sabay ប្រហែលជាកន្លះឆ្នាំនេះទេ។ ដំបូងខ្ញុំចុច Like Facebook Page របស់ Sabay អីចឹងពេលណា Sabay មានព័ត៌មានខ្ញុំបានទទួលដែរ ហើយក៏ចុចមើលតាមហ្នឹងទៅ!”។ ចំពោះការផ្លាស់ប្តូររូបរាងថ្មី កញ្ញា បានឃើញហើយ តែកញ្ញាមិនមានយោបល់អី្វទេ។
លោក អ៊ី សុគន្ធ ប្រធានទំនាក់ទំនងក្រុមហ៊ុន Nokia ប្រចាំនៅកម្ពុជា ដែលបានតាមដាន Sabay ជាប្រចាំដែរនោះប្រាប់ថា លោកបានឃើញរូបរាងថ្មីរបស់ Sabay ហើយដែរ លោកចាប់អារម្មណ៍ថា នៅមានចំណុចខ្វះខាតមួយចំនួន។
រូបថត Facebook លោក អ៊ី សុគន្ធ
"ការឌីហ្សាញថ្មីឃើញល្អម្យ៉ាងហើយដូចជាមានការបែងចែកព័ត៌មានស្មើៗគ្នាគ្រប់ Category មិនមានលើមិនមានក្រោម។ តែក៏មានភាពសាំញ៉ាំច្រើន អក្សរជាប់ៗគ្នារដិតមិនសូវស្រឡះអានដូចមុន"។ លោក បន្តថា ការផ្លាស់ប្តូរតែងតែមានចំណុចល្អចំណុចអាក្រក់។ តែការគិតទៅលើផលប្រយោជន៍អ្នកអានជាចម្បង ជារឿងសំខាន់ដែលត្រូវពិចារណា។
គេហទំព័រ Sabay.com បានផ្លាស់ប្តូរមុខមាត់ (Interface) នៅថ្ងៃទី១២ ថ្មីៗនេះ។ ការផ្លាស់ប្តូរនេះ ប្រិយមិត្តនឹងឃើញដូចរូបខាងលើ ក្នុងករណីប្រិយមិត្តវាយ sabay.com ឬ sabay.com.kh។ ដើម្បីចូលទៅកាន់គេហទំព័រ Sabay តែម្ដង សូមចុចលើ Logo Sabay នៅផ្នែកខាងក្រោមជ្រុងខាងស្ដាំ ជាការស្រេច៕
អត្ថបទ៖ ទារិកា