ការ​ពិតអីចឹង​សោះ​​ ​​បាន​ម៉ូតូ​ជិះ​​ចេះ​តែ​ឆាប់​​អស់​សាំង​!

  • 2014-12-04 15:45:31
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ម៉ូតូ​ជា​មធ្យោបាយ​ដ៏​ចាំបាច់ សម្រាប់​ពលរដ្ឋ​​ក្នុង​ការ​ជិះ​ធ្វើ​ដំណើរ​ជា​រៀងរាល់​ថ្ងៃ។ ប៉ុន្តែ​ការ​កើន​ឡើង​នៃ​តម្លៃ​ប្រេង​ឥន្ធនៈ ជា​ហេតុ​ធ្វើ​ឲ្យ​ពួកគេ​ម្នាក់ៗ​ដែល​ជា​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ​តែង​តែ​ខ្វល់ខ្វាយ​ជា​ខ្លាំង​ពី​ការ​ចំណាយ​ខ្ពស់​លើ​ការ​ប្រើប្រាស់​ថាមពល។

 

 

ជួប Sabay លោក ឯល សុខា ប្រធាន​ផ្នែក​បច្ចេកទេស​របស់​ក្រុមហ៊ុន Suzuki បាន​បង្ហាញ​ពី​គន្លឹះ​មួយ​ចំនួន​ ដើម្បី​សន្សំ​សំចៃ​​​លើ​ការ​​​ប្រើប្រាស់​ថាមពល​ សម្រាប់​ប្រិយមិត្ត​ស្វែង​យល់។

 

លោក​ឯល សុខា បាន​បង្ហើប​ប្រាប់​ថា ក្រៅ​ពី​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកទេស​របស់​ម៉ូតូ មាន​ចំណុច​គន្លឹះ​មួយ​ចំនួន​ទៀត ដែល​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ម៉ូតូ​​គួរ​សិក្សា​ស្វែង​យល់ ដើម្បី​ជួយ​សន្សំសំចៃ​លើ​ការ​ប្រើប្រាស់​ថាមពល​ឲ្យ​បាន​កម្រិត​អតិបរមា។ អ្នក​ប្រើប្រាស់​ត្រូវ​អនុវត្ត​វិធី​ពីរ​យ៉ាង​គឺ​ការ​ថែទាំ និង​វិធី​ក្នុង​ការ​ជិះ​ឲ្យ​បាន​ត្រឹមត្រូវ។ តើ​ត្រូវ​មាន​ការ​ថែ​ទាំ​និង​វិធី​ជិះ​យ៉ាង​ណា​ខ្លះ?

 

វិធី​ថែ​ទាំ៖

 

ការ​ពិនិត្យ​ជា​ទៀងទាត់​លើ​ការ​ប្រើប្រាស់​ប្រេង​ម៉ាស៊ីន៖ ប្រសិន​កម្រិត​ប្រេង​ម៉ាស៊ីន​ប្រើ​លើស​ឬ​មិន​គ្រប់​ចំណុះ​កំណត់ អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​ប៉ះពាល់​ដល់​គ្រឿង​ម៉ាស៊ីន ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ម៉ាស៊ីន​រត់​មិន​បាន​ស្រួល​និង​នាំ​ឲ្យ​ស៊ី​សាំង។ អ្នកប្រើប្រាស់​ត្រូវ​យកចិត្តទុកដាក់ និង​ត្រួត​ពិនិត្យ​ប្រេង​ឲ្យ​បាន​ទៀង​ទាត់។ តាម​ការ​កំណត់ ១.០០០ គីឡូម៉ែត្រ ត្រូវ​តែ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ប្រេង​ម្តង។

 

ការ​ត្រួត​ពិនិត្យ​សម្ពាធ​ខ្យល់​ក្នុង​កង់៖ ចំណុច​នេះ​ក៏​ត្រូវ​មាន​ការ​ប្រុង​ប្រយ័ត្ន​ខ្ពស់​នោះ​ដែរ។ ជា​ធម្មតា​កាល​ណា​សម្ពាធ​ខ្យល់​កង់​ធូរ​ពេក ធ្វើ​ឲ្យ​ម៉ាស៊ីន​ប្រឹង​អូស​និង​ត្រូវ​ប្រើ​កម្លាំង​ខ្លាំង​ជា​មូលហេតុ​ដ៏​ចម្បង​មួយ​ធ្វើ​ឲ្យ​ម៉ូតូ​ឆាប់​ស៊ីសាំង។

 

ត្រួត​ពិនិត្យ​ច្រវាក់​ម៉ូតូ និង​ផ្សេងៗ​ទៀត​ជា​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​៖ ត្រូវ​មើល​ថា​តើ​ច្រវាក់​ម៉ូតូ​ហ្នឹង​រឹត​តឹង​ពេក ឬ​ក៏​រលុង​ពេក ​ធ្វើ​យ៉ាង​ណា​ឲ្យ​សមស្រប​ដើម្បី​កុំ​ឲ្យ​ប៉ះពាល់​ដល់​ដំណើរការ​ម៉ាស៊ីន។

 

ក្រៅ​ពី​វិធី​ថែទាំ លោក​ក៏​បាន​លើក​ឡើង​ពី​ការ​ជិះ​មិន​បាន​ត្រឹមត្រូវ​ក៏​ជា​មូលហេតុ​ធ្វើ​ឲ្យ​ម៉ូតូ​ឆាប់​ស៊ីសាំង។

 

លោក​ថា យោង​តាម​បទ​ពិសោធន៍​ការ​ជិះ​ដែល​ប្រើប្រាស់​ថាមពល​អស់​តិច គឺ​ត្រូវ​ជិះ​ក្នុង​ល្បឿន​ថេរ​ពី ៣០ ទៅ ៤០ គីឡូម៉ែត្រ​ក្នុង​មួយ​ម៉ោង។ កាល​ណា​ជិះ​ល្បឿន​កាន់​តែ​ខ្លាំង ការ​ស៊ីសាំង​ក៏​កាន់​តែ​ច្រើន។ សម្រាប់​ល្បឿន ៣០ ទៅ ៤០ គីឡូម៉ែត្រ​នៅ​ក្នុង​ទីក្រុង សមស្រប​សម្រាប់​ការ​ជិះ​ធ្វើ​ដំណើរ។

 

ជៀសវាង​ការ​ចាប់​ហ្រ្វាំង​ខ្លាំង​ពេក និង​មូល​ហ្គែរ​បង្ខំ៖ កាល​ណា​ចាប់​ហ្វ្រាំង​ខ្លាំង​និង​បង្ខំ ធ្វើ​ឲ្យ​អស់​ល្បឿន​ ហើយ​នៅ​ពេល​ត្រូវ​ការ​សាង​លេខ​ឡើង​វិញ​ត្រូវ​ការ​មូល​ហ្គែរ​ខ្លាំង ដែល​នេះ​ធ្វើ​ឲ្យ​ការ​ចំណាយ​សាំង​កាន់​តែ​ខ្ពស់។

 

ការ​បញ្ចូល​លេខ​ត្រូវ​ឲ្យ​សមស្រប​ជាមួយ​ល្បឿន៖ ការ​បញ្ចូល​លេខ​ត្រូវ​ប្រើប្រាស់​ឲ្យ​បាន​សមស្រប ជាមួយ​ល្បឿន ដោយ​មិន​ត្រូវ​បញ្ចូល​លេខ​ភ្លាមៗ ដោយ​ត្រូវ​រត់​ដេប៉ា​ក្នុង​រយៈ​ចម្ងាយ​សមស្រប​ទើប​ត្រូវ​បញ្ចូល​លេខ​តាម​លំដាប់លំដោយ ដើម្បី​កុំ​ឲ្យ​ម៉ាស៊ីន​រត់​ខ្លាំង​នាំ​ឲ្យ​ស៊ីសាំង។ ចំណុច​មួយ​ទៀត​ការ​ជៀសវាង​បញ្ឆេះ​ម៉ាស៊ីន និង​មូលហ្គែរ​ចោល ជាពិសេស​នៅ​ពេល​ឈប់​សំចត​ឬ​នៅ​កន្លែង​ស្តុប​ដែល​អាច​នាំ​ឲ្យ​ស៊ីសាំង។

 

ក្រៅ​ពី​នេះ​​កត្តា​ការ​ដឹក​លើស​ទម្ងន់ ក៏​ជា​មូលហេតុ​ធ្វើ​ឲ្យ​ម៉ូតូ​ឆាប់​ស៊ីសាំង​ ដោយសារ​ការ​ដឹក​ធ្ងន់​​ធ្វើ​ឲ្យ​ម៉ាស៊ីន​ប្រឹង​អូសទាញ ដែល​ចុងក្រោយ​ក្រៅ​ពី​ធ្វើ​ឲ្យ​ឆាប់​ខូច​ម៉ាស៊ីន ​និង​នាំ​ឲ្យ​ស៊ីសាំង។

 

លោកថា ចំណុច​ខាង​លើ​នេះ ជា​គន្លឹះ​ខ្លះៗ​សម្រាប់​កាត់​បន្ថយ​ការ​ប្រើប្រាស់​សាំង ហើយ​ដែល​ប្រិយមិត្ត​ដែល​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ម៉ូតូ​ជា​មធ្យោបាយ​អាច​យក​ទៅ​អនុវត្ត ដើម្បី​កាត់​បន្ថយ​ការ​ចំណាយ​បាន​មួយ​ចំណែក​លើ​ការ​ប្រើប្រាស់​ប្រេង​ឥន្ធនៈ។

 

អាន៖ មនុស្ស​យន្ត​​​សម័យ​ឥឡូវ​អាច​បោក​​និង​បត់​ខោ​អាវ​​បាន​ទៀត!​

អាន៖ ធ្វើ​ស្រោម​ទូរសព្ទ​ iPhone 6 ដោយ​ខ្លួន​ឯង​​ចំណាយ​តែ​២០០​រៀល​ទេ

អាន៖ Vespa ម៉ូតូ​​ល្បី​​ទសវត្ស​រ៍ឆ្នាំ​៧០​ បច្ចុប្បន្ន​ទាំង​​ខ្មែរ​ និង​បរទេស​នៅ​តែ​​និយម​​ចូល​ចិត្ត​ជិះ

 

អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា