៤ ​សំណួរ​​ពី​ Canon មាន​ទាក់ទង​កម្ពុជា​ដែរ

  • 2015-02-11 04:43:11
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ក្នុង​បទ​សម្ភាសន៍​ដាច់​ដោយ​ឡែក​​​​ទល់​មុខ​​លោក​​ ​លោក​ Hideaki Nishimura ​អ្នក​គ្រប់គ្រង​ ប្រចាំ​តំបន់​អាស៊ាន​ ​និង​​ ​ទីផ្សារ​​នៃ​ក្រុម​ហ៊ុន​​ Canon Inc។ ​បទ​សម្ភាសន៍​​​មាន​​ការ​ចូល​រួម​​ចោទ​សួរ​​ពី​សំណាក់​អ្នក​កាសែត​កម្ពុជា​ប៉ុណ្ណោះ។ តើ​​ខ្លឹម​សារ​ទាក់​ទង​​ នឹង​ ផលិត​ផល​ពេញ​និយម​​ Canon​ ជា​ពិសេស​ការ​ថត​រូប​នោះ​ ​មាន​អ្វី​ខ្លះ? ​ចុះ​មាន​​ទាក់ទង​​ទៅ​នឹង​កម្ពុជា​ ឬ​អត់​ សូម​តាម​ដាន​បទ​សម្ភាសន៍​ទាំង​អស់​គ្នា​​​ដែល​បាន​ប្រព្រឹត្តិ​ទៅ​នា​រសៀល​នេះ​នា​ទី​ក្រុង Oita ប្រទេស​ជប៉ុន។  

លោក Nishimura នៅ​កណ្ដាល​​អង្គុយ​ខាង​មុខ​

 

១. ជម្រាប​ សួរ​លោក​ Hideaki Nishimura​ តើ​​​អ្វី​ទៅ​ជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​ ​នៃ ក្រុម​ហ៊ុន​ Canon នៅ​​​​នៅ​បណ្ដា​ប្រទេស​នៅ​តំបន់​ អាស៊ាន?   Nishimura៖​ ​​អរគុណ​ចំពោះ​សំណួរ! ​​អ្វី​ដែល​ខ្ញុំ​ចង់​ឆ្លើយ​នា​ពេល​នេះ​​គឺ​យើង​​បង្កើត​ឲ្យ​មាន​ទីផ្សារ​ជា​មុន​សិន។ បេសកកម្ម​របស់​យើង​ គឺ​បង្កើន​​​អតិជន​​ដើម្បី​​ឲ្យ​ប្រើ​ប្រាស់​ផលិត​ផល​​របស់​យើង​ ជា​ពិសេស​ ​ឲ្យ​ពួក​គេ​ស្រលាញ់​ ​ការ​ថត​រូប​​មុន​នឹង​ត្រៀម​ជើង​ព្រួល​ដាក់​ផែន​ការ​បន្ត។

  ២. ចុះ​បើ​​អតិជន​មិន​ដែល​​ចាប់​អារម្មណ៍​​ តើ​​ក្រុម​ហ៊ុន​​មាន​គោលការណ៍​បែប​ណា​ដើម្បី​ឲ្យ​ពួក​គេ​ប្រើ​ប្រាស់​ផលិត​​របស់​ Canon បាន​ទៅ? Nishimura៖ ចម្លើយ​ខ្លី​​ គឺ​ងាយ​​ស្រួល​យល់​ទេ​ពោល​​គឺ​ឲ្យ​ពួក​គេ​​សាក​ល្បង​​ ​​ដើម្បី​ទទួល​បាន​បទពិសោធន៍។ បទ​ពិសោធន៍​គឺ​សំខាន់​ណាស់។ ​​​យើង​នឹង​ផ្ដល់​​​ឲ្យ​​អតិជន​​នូវ​ចំណង់​ចំណូល​ចិត្ត​នៃ​ការ​ថត​រូប​តាម​​រយៈ​ ការ​​ផ្ដល់​​​​​វគ្គ​បណ្ដុះបណ្ដាល​​ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ​ទៅ​តាម​កម្មវិធី​ និង យុទ្ធ​​ សាស្ត្រ​ដែល​បាន​រៀប​ចំ​ទុក។

 

 

​៣.​ ​​​​និយាយ​ពី​ការ​ផ្ដល់​បទ​ពិសោធន៍​ ​ តើ​​​លោក​ផ្ដល់​ដល់​អតិថិជន​ប្រភេទ​ណា​ខ្លះ?   Nishimura៖ ​យើង​ផ្ដោត​ទាំង​អស់​​នៅ​លើ​ទីផ្សារ​ មិន​​ថា​អ្នក​ប្រើ​​ប្រាស់​ធម្មតា ឬ​ អ្នក​អាជីព​នោះ​ទេ។ ​បើ​សិន​យើង​ផ្ដោត​តែ​លើ​អ្នក​អាជីព​ ​តើ​មាន​ប៉ុន្មាន​ភាគរយ​ដែល​ធ្វើ​ការ​អាជីព ​ដូច្នេះ​​​ យើង​ត្រូវ​លៃ​លក​ទីផ្សារ​ ឬ​ ​តម្រូវ​ការ​ផលិត​​​ឲ្យ​អតិថិជន​ទាំង​អស់​បាន​​ស្វែង​យល់​ និង​ ប្រើ​ប្រាស់​ទាំង​អស់​គ្នា។ ​ផែន​ការ​ដែល​ត្រូវ​ដាក់​ចេញ​ គឺ​ ឲ្យ​​​អតិថិជន​ បាន​​​​តេស្ដ​​ផលិត​ផល​របស់​យើង​ ​ដែល​និយាយ​សាមញ្ញ​ថា ​​​ស្ទាប​ ​ឬ ប៉ះ និង សាក​ល្បង (​Touch & Try) រួម​ទាំង​​ផ្ដល់​ឱកាស​​​ឲ្យ​​ពួក​គេ​​បាន​​​រៀន​សូត្រ​ពី​វគ្គ​​ខ្លីៗ​ នៃ​ការ​ថត​រូប។

 

៤. ចុះ​​​ងាក​មក​កម្ពុជា​បន្តិច​ ហេតុ​អ្វី​បាន​ជា Canon ជ្រើសរើស​​ កម្ពុជា​ Canon ជា​ទីផ្សារ​សំខាន់​មួយ​ក្នុង​ចំណោម​ ​ទីផ្សារ​អាស៊ាន?   ចម្លើយ៖ ​ ខ្ញុំ​បាន​ដឹង​ពី​​​ប្រជាជន​កម្ពុជា​​ ​គឺ​​សុភាព​រាប​សារ​​ព្រោះ​ខ្ញុំ​ទៅ​ដល់​ទី​នោះ។ ​​ចំណែក​សេដ្ឋកិច្ច​ទៀត​សោត​កំពុង​តែ​ដើរ​​ទៅ​មុខ។ ​​មួយ​វិញ ទីផ្សារ​កម្ពុជា មិន​តូច​ទេ​ អម​​ដោយ​ប្រជាជន​ក្នុង​ប្រទេស​នេះ មាន​សក្ដានុពល​​ក្នុង​ការ​ប្រើប្រាស់​ ​​​ផលិត​ផល​ Canon ថែម​ទៀត​នោះ។ ​ ការ​ប្រើ​ប្រាស់​ផលិត​ Canon ​គឺ​មាន​ការ​កើន​ឡើង​ជា​ពិសេសកាមេរ៉ា។ ​​ ​​​ថ្មីៗ​​នេះ​​​ខ្ញុំ​បាន​ឃើញ​ការ​ចូល​រួម​ច្រើន ជា​ពិសេស​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ Photo Marathon ,​​វគ្គ​សិក្សាពីការ​ថតរូប Canon Imaging Academy​និង ស្ទូឌីយោថតរូប Q-Studio និង កម្ពុជា​​ជា​ច្រើន​ទៀត​ ដែល​រៀប​ចំ​ដោយ i-Qlick ​នៅ​កម្ពុជា។ ក្រុម​ហ៊ុន​ i-Qlick​ ទទួល​សេវាកម្ម​អាជ្ញាប័ណ្ណ ​ពី​ក្រុមហ៊ុន​ Canon សម្រាប់​តំហែទាំ​គ្រប់ផលិតផលCanon។​ ​   ខ្ញុំ​សង្ឃឹម​យ៉ាង​មុខ​មាំ​ថា​​ទៅ​ថ្ងៃ​មុខ​ឬ​មិន​ថា​ថ្ងៃ​ណា ​ប្រជាជន​កម្ពុជា​​​នៅ​តែ​ជឿជាក់​លើ​ផលិត​ផល​ Canon។ ជឿជាក់ Canon គឺ​ជឿជាក់​លើ​គុណភាព​ជប៉ុន៕

 

ព័ត៌មាន​បន្ថែម​ សូម​ចូល​ទៅ​កាន់​គេហទំព័រ​ www.i-qlick.com

 

អត្ថបទ​៖ ឆន ទិត្យ

អត្ថបទថ្មី