Chevrolet បង្កើត​យុទ្ធសាស្ត្រ​ថ្មី​ពង្រីក​ទីផ្សារ​លក់​រថយន្ត

  • 2016-03-21 18:34:39
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ក្រុមហ៊ុន​រថយន្ត​អាមេរិក Chevrolet បាន​បង្កើត​យុទ្ធសាស្ត្រ​ថ្មី​បន្ថែម ដើម្បី​ជំរុញ​ទីផ្សារ​លក់​រថយន្ត​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា ក្នុង​ពេល​ដែល​ក្រុមហ៊ុន​មើល​ឃើញ​ស្ថានភាព​ការ​កើន​ឡើង​ការ​ប្រកួតប្រជែង​​កាន់​តែ​ខ្លាំង​ពី​ម៉ាក​រថយន្ត​ដទៃ​ទៀត។

 

 

លោក ប៉ែន ពិសិដ្ឋ ប្រធាន​គ្រប់គ្រង​ទូទៅ​ក្រុមហ៊ុន​យូណាយធីត អូតូ ត្រេឌីង​ជា​ក្រុមហ៊ុន​នាំចូល​រថយន្ត Chevrolet បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ដោយសារ​មាន​ការ​ប្រកួតប្រជែង​កាន់​តែ​ខ្លាំង ខណៈ​ម៉ាក​រថយន្ត​ថ្មីៗ​ក៏​បាន​វាយ​លុក​ទីផ្សារ​យ៉ាង​សម្បើម ក្រុមហ៊ុន​បាន​រៀបចំ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ថ្មី​បន្ថែម ដើម្បី​ពង្រីក​ទីផ្សារ​លក់​រថយន្តនៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា។ កម្មវិធី​នោះ​មាន​ឈ្មោះ​ថា ហ្សេវរ៉ូឡេ (CHEVROLET 3+3)។

 

លោក​ថា ហ្សេវរ៉ូឡេ (CHEVROLET 3+3) នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​អតិថិជន​​កក់​ក្តៅ​លើ​ការ​​ទិញ​រថយន្ត Chevrolet ជាមួយ​ការ​ផ្តល់​​ការ​ការពារ ការ​ធានា​ដល់​ទៅ 3 ឆ្នាំ​ឬ 100,000km​។ ការ​ផ្តល់​ជូន​ការ​ផ្លាស់ប្ដូរ​គ្រឿងបន្លាស់​សុទ្ធ​ ឥត​គិត​ថ្លៃ​ដល់​ទៅ 3 ឆ្នាំ ឬ 60,000km ​មាន​​ដូចជា ប្រេងម៉ាស៊ីន តម្រង​ប្រេង​ម៉ាស៊ីន តម្រង​ខ្យល់ តម្រង​ប្រេង អាគុយ ផ្លិត​ទឹក ស្បែក​ហ្វាំ្រង ប្រេង​ប្រអប់លេខ ប្រេង​សម្រាប់​ប្រព័ន្ធ​កាពីតាស់ តម្រង​ម៉ាស៊ីន​ត្រជាក់ ថ្លៃ​ពលកម្ម រួម​ទាំង​ការ​ផ្តល់​ជំនួយ​តាម​ដង​ផ្លូវ និង​សេវា​ជួសជុល​ចល័ត 24 ម៉ោង។

 

 

លោក ប៉ែន ពិសិដ្ឋ បន្ត​ថា ការ​ផ្តល់​ជូន​នេះ​ជា​អាច​កាត់​បន្ថយ​ការ​ចំណាយ​របស់​អតិថិជន​លើ​ការ​ប្រើប្រាស់​និង​ការ​ថែទាំ ដោយ​អតិថិជន​គ្រាន់​ចំណាយ​លើ​ថ្លៃ​សាំង​ធ្វើ​ដំណើរ​តែ​ប៉ុណ្ណោះ។ លោក​ថា ការ​ផ្តល់​កម្មវិធី​នេះ ដើម្បី​រក្សា​ការ​នាំ​មុខ​គូ​ប្រកួតប្រជែង​ហើយ​ដែល​លោក​រំពឹង​ទុក​ថា​អាច​ផ្តល់​ភាព​ជឿជាក់​ដល់​អតិថិជន​ដែល​ទិញ​ប្រើប្រាស់​រថយន្ត Chevrolet នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា។

 

ចុច​អាន៖ រថយន្ត​ប្រើ​ហ្គាស ប្រយ័ត្ន​​ត្រូវ​ថែទាំ​ត្រួត​ពិនិត្យ​ដិតដល់បំផុត​

 

អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា

អត្ថបទថ្មី