ចាន់ រដ្ឋា៖ ចង់ក្លាយជាអ្នកលក់ជោគជ័យ ត្រូវខ្លាំងលើ Personal Branding
- 2016-07-11 20:13:45
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ចាន់ រដ្ឋា៖ ចង់ក្លាយជាអ្នកលក់ជោគជ័យ ត្រូវខ្លាំងលើ Personal Branding
ចន្លោះមិនឃើញ
ពេលដែលទីផ្សារសេរីមានលក្ខណៈទូលំទូលាយ ពេលនោះការប្រកួតប្រជែងក៏មានច្រើនទៅតាមនោះដែរ ដូចនេះបុគ្គលិកផ្នែកលក់ទាំងអស់តម្រូវមានលក្ខណៈពិសេសអ្វីមួយដែលប្លែក ហើយអាចទាក់ទាញអតិថិជនមកទិញផលិតផលរបស់ខ្លួន ឬក្រុមហ៊ុនរបស់ខ្លួន។
ក្នុងសិក្ខាសាលា ការលក់ក្នុងសតវត្សទី២១ លោកចាន់ រដ្ឋា នាយកនៃនាយកដ្ឋានផ្នែកលក់ នៃក្រុមហ៊ុនមេនូឡាយហ្វ៍ បានចែករំលែកនូវពាក្យមួយឃ្លា នោះគឺ "បើចង់ក្លាយជាអ្នកលក់ជោគជ័យ យើងត្រូវខ្លាំង Personal Branding”។
តើអ្វីទៅជា Personal Branding? ឬតើយើងមានលក្ខណៈពិសេសអ្វី?
លោក រដ្ឋា បានមានប្រសាសន៍ថា មនុស្សគ្រប់រូបមានលក្ខណៈពិសេសរៀងៗខ្លួន តែថាតើបុគ្គលម្នាក់ៗបានធ្វើអីខ្លះជាមួយលក្ខណៈពិសេសនោះ។ ហើយលោកក៏បានគូសបញ្ជាក់ទៀតថា personal branding ខុសពី network ដោយសារតែ network គឺមនុស្សម្នាក់ស្គាល់គេច្រើន តែ personal branding គឺអ្នកផ្សេងជាច្រើនស្គាល់ពីអ្នក ។
លោក រដ្ឋា បានមានប្រសាសន៍ថា៖ "តើ branding របស់យើងដូចគ្នាដែរអត់រាល់ថ្ងៃ សាមញ្ញបំផុតfinger printរបស់យើង DNA គឺខុសគ្នា យើងមាន uniqueness(មានតែមួយ) រៀងៗខ្លួន... ប៉ុន្តែយើងបានធ្វើអីជាមួយលក្ខណៈពិសេសហ្នឹង....personal branding ខុសពី network អូ!ខ្ញុំស្គាល់គេច្រើនណាស់ ហ្នឹងគេហៅ network រីឯ personal brandingគឺតើគេស្គាល់ពីយើងប៉ុន្មាននាក់?”
លោកក៏បានបង្ហាញបន្តទៀតថា personal branding មានបីចំណុចសំខាន់ៗ៖ ជួយនរណាម្នាក់ ធ្វើឱ្យលើសពីអ្វីដែលភ្ញៀវរំពឹងទុក និងប្រមូលភស្តុតាង។
១. ជួយនរណាម្នាក់
សំដៅលើការជួយភ្ញៀវ ដូចជាចុះទៅនិងជួយសហគមន៍ ការនិយាយល្អពីភ្ញៀវ និងការជួយផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ភ្ញៀវ
២. ធ្វើឱ្យលើសពីអ្វីដែលភ្ញៀវរំពឹងទុក
បុគ្គលិកទាំងអស់ត្រូវយល់ពីការរំពឹងទុករបស់ភ្ញៀវសិន និងបុគ្គលិកក៏ត្រូវដឹងថាហេតុអីបានជាភ្ញៀវត្រូវទិញពីខ្លួនឯង និងត្រូវធ្វើឱ្យភ្ញៀវសប្បាយចិត្តដោយសារការធ្វើខួបកំណើត និងការដោះស្រាយបញ្ហា។
៣. ប្រមូលភស្តុតាង
ពេលភ្ញៀវសរសើរពីអ្នក សូមកុំភ្លេចប្រមូលភស្តុតាង ដូចជា៖កាដូ ការសរសេរថ្លែងអំណរគុណពីភ្ញៀវជាដើម។
យ៉ាងណាមិញ ដើម្បីដឹងថាខ្លួនមាន personal branding ល្អយ៉ាងណា សូមសួរខ្លួនឯងថា តើមានអតិថិជនប៉ុន្មាននាក់ដែលហៅខ្លួនអ្នកចូលរួមបុណ្យ អាពាហ៍ពិពាហ៍របស់គេ ហើយភ្ញៀវប៉ុន្មានអ្នកជួយលក់ផលិតផលឱ្យអ្នក។ ហើយលោកក៏បានជូនសិក្ខាកាមជាមួយនឹងពាក្យមួយឃ្លាថា "មនុស្សគេទិញពីអ្នកដែលគេទុកចិត្ត និងស្រឡាញ់"៕
អត្ថបទ៖ នួន ចាន់លីហួត