ទម្លាប់​អាក្រក់ ៦​យ៉ាងរបស់បុគ្គលិក អាចឱ្យក្រុមហ៊ុន​បញ្ឈប់​ការងារ​មិនស្រណោះ

  • 2017-05-31 03:24:51
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

មនុស្ស​ម្នាក់​ៗ តែង​ប្រាថ្នា​ក្លាយ​ជា​បុគ្គលិក​ល្អ មាន​តំណែង​ល្អ ប្រាក់​ខែ​ខ្ពស់ ​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ តែ​ទម្លាប់​អាក្រក់​មួយ​ចំនួន ​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ពិចារណា​បញ្ឈប់​បុគ្គលិក​នោះ​បាន។ ដូច្នេះ​តើ​ទម្លាប់​ណា​ខ្លះ​គួរ​ជៀសវាង ឬ​កែ​ប្រែ​ ដើម្បី​ក្លាយ​ជា​បុគ្គលិក​ល្អ​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​? ​ខាង​ក្រោម​នេះ​ជា​ការ​លើក​ឡើង​របស់​លោក ហៃ ឧត្ដម ជា​ប្រធាន​ផ្នែក​ធនធាន​មនុស្ស​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​មួយ​កន្លែង ទាក់ទង​នឹង​​ទម្លាប់​អាក្រក់ ៦​យ៉ាង​របស់​បុគ្គលិក ដែល​អាច​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​បញ្ឈប់​ការងារ​បាន​។​

១. ​តែង​លើក​តែ​បញ្ហា​មិន​មាន​ដំណោះស្រាយ

លោក​ ហៃ ឧត្ដម ប្រធាន​ផ្នែក​ធនធាន​មនុស្ស​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​ ឯកជន​មួយ​លើក​ឡើង​ថា កំហុស​ធ្ងន់​មួយ​របស់​បុគ្គលិក គឺ​នៅ​ពេល​ដែល​ថ្នាក់​លើ​ ដាក់​ផែន​ការ ឬ​ការងារ​អ្វី​មួយ​ឱ្យ​ធ្វើ គឺ​តែង​តែ​លើក​ឡើង​ពី​បញ្ហា និង​ឧបសគ្គ​ជានិច្ច ដោយ​មិន​មាន​ដំណោះ​ស្រាយ​ណា​មួយ​ទេ​។ ​ទង្វើ​បែប​នេះ គឺ​បាន​បង្ហាញ​ពី​ភាព​រួញរា​មិន​មោះមុត​របស់​បុគ្គលិក​នោះ តែង​លើក​ឡើង​ជា​បញ្ហា​មិន​ព្រម​អនុវត្ត ឬ​តាំង​ចិត្ត​ធ្វើ​ឱ្យ​អស់​ពី​សមត្ថភាព​នោះ​ទេ​។ ​លោក​ ឧត្ដម លើក​ឡើង​ថា ប្រសិន​បើ​បុគ្គលិក​នោះ នៅ​តែ​បង្ហាញ​ទម្លាប់​បែប​នេះ​ដដែល​ៗ នោះ​ក្រុមហ៊ុន អាច​ពិចារណា​បញ្ឈប់​ការងារ​ដល់​បុគ្គលិក​នោះ​បាន​។

២. ​ធ្វើ​ការងារ​មិន​ចំ​គោល​ដៅ

នៅ​ត្រង់​ចំណុច​នេះ មាន​ន័យ​ថា បុគ្គលិក​នោះ​ធ្វើ​ការ​មិន​ចំ​គោល​ដៅ មិន​ចេះ​វិភាគ​ពី​ទំហំ​ការងារ​ ថា​ការងារ​ណា​គួរ​ធ្វើ​មុន ហើយ​ការងារ​ណា​គួរ​ធ្វើ​បន្ទាប់​នោះ​ទេ។ ​លោក​ឧត្ដម លើក​ឡើង​ថា ការងារ​ខ្លះ​មិន​ចាំ​បាច់​បែរ​ជា​ទៅ​ធ្វើ​ទៅ​វិញ ទោះ​បី​ជា​ដឹង​ថា​លទ្ធផល​ចេញ​មក​ មិន​បាន​ជួយ​ដល់​ក្រុមហ៊ុន​ក៏​ដោយ​។ ​ចំណែក​ឯ​ការងារ​ណា​សំខាន់ ចាំ​បាច់​ត្រូវ​ធ្វើ​បន្ទាន់​បែរ​ជា​ទម្លាក់​ឱ្យ​អ្នក​ដទៃ​។ ​ដូច្នេះ​នេះ​ជា​សកម្មភាព​បង្ហាញ​យ៉ាង​ច្បាស់​ថា បុគ្គលិក​នោះ មិន​មាន​សមត្ថភាព​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ការងារ​ឱ្យ​ចំ​គោល​ដៅ​ក្រុមហ៊ុន ដែល​ចង់​បាន​ទេ​។

៣. ​មិន​ទទួល​យក​យោបល់​អ្នក​ជុំវិញ​ខ្លួន

មក​ដល់​ចំណុច​នេះ គឺ​កាន់​តែ​ធ្ងន់ធ្ងរ​ចំពោះ​ទម្លាប់​អាក្រក់​របស់​បុគ្គលិក គឺ​មិន​ចេះ​ទទួល​យក​យោបល់​អ្នក​ដទៃ​។ មនុស្ស​បែប​នេះ តែង​យល់​ថា​ខ្លួន​ឯង​ធ្វើ​អ្វី​ក៏​ត្រូវ និង​ចង់​បង្ហាញ​ថា​ខ្លួន​ឯង​ជឿជាក់​នូវ​អ្វី​ដែល​កំពុង​ធ្វើ​ ប៉ុន្តែ​ត្រូវ​ចាំ​ថា ក្រុមហ៊ុន​មួយ​មាន​គោលការណ៍ មាន​គោល​ដៅ​ដែល​គេ​ចង់​បាន។ ​ដូច្នេះ​ គេ​តែង​ចង់​បាន​បុគ្គលិក​ដែល​មោះមុត ធ្វើ​ការ​សម្រេច​គោលដៅ​របស់​ក្រុមហ៊ុន ​មិន​មែន​ផ្អែក​លើ​ការ​យល់​ឃើញ ចេះ​តែ​ចង់​ធ្វើ​លើ​គំនិត​របស់​បុគ្គលិក​នោះ​ទេ​។ ​លោក ឧត្ដម បន្ថែម​ថា ការ​ធ្វើ​ការ​គឺ​ត្រូវ​ចេះ​ទទួល​គំនិត​យោបល់​អ្នក​ជុំវិញ​ខ្លួន ជា​ពិសេស​ថ្នាក់​ដឹក​នាំ​របស់​ក្រុមហ៊ុន ទើប​អាច​ធ្វើ​ការ​បាន​ល្អ និង​ស្ថិតស្ថេរ​។

៤. ​ធ្វើ​ការ​មិន​ដែល​ចេញ​លទ្ធផល​ដល់​ក្រុមហ៊ុន

ការ​ផ្ដល់​ប្រាក់​ខែ​ដល់​បុគ្គលិក ក្រុមហ៊ុន​ក៏​រំពឹង​ពី​លទ្ធផល​ការងារ​វិញ​ដូច​គ្នា​។ ដូច្នេះ​បើ​បុគ្គលិក​ធ្វើ​ការ​មិន​ដែល​បាន​លទ្ធផល​ដល់​ក្រុមហ៊ុន​ក៏​ពិបាក​ដែរ ​មាន​ន័យ​ថា​ក្រុមហ៊ុន​កំពុង​ផ្ទុក​មនុស្ស​ដែល​មិន​មាន​សមត្ថភាព​យក​ប្រាក់​ខែ​ទទេៗ​ហើយ​។ ​ការ​បំពេញ​ការងារ​បាន​ល្អ មាន​ផ្លែ​ផ្កា​ដល់​ក្រុមហ៊ុន គឺ​ជា​រឿង​សំខាន់​បំផុត​ក្នុង​នាម​ជា​បុគ្គលិក​ម្នាក់​។ លោក​ ឧត្ដម បន្ថែម​។

​៥. ​ធ្វើ​ការ​មិន​ពេញ​ដៃ​ពេញ​ជើង

កំហុស​ដ៏​ធំ​មួយ​របស់​បុគ្គលិក គឺ​យក​ការងារ​ជា​ការ​កំដរ​អារម្មណ៍ ចង់​លទ្ធផល​ល្អ មិន​ល្អ គឺ​មិន​ខ្វល់​។ ការ​ដាក់​ចិត្ត​ដាក់​កាយ​ធ្វើ​ការ​ ដោយ​កើត​ចេញ​ពី​ការ​ស្រឡាញ់​ការងារ​ គឺ​សំខាន់​ណាស់​សម្រាប់​បុគ្គលិក​ម្នាក់ៗ។ បើ​សិន​ធ្វើ​ការ​​មិន​មែន​ចេញ​ពី​ក្ដី​ស្រឡាញ់ ធ្វើ​ការ​យក​តែ​ប្រាក់​ខែ នោះ​ក្រុមហ៊ុន​មិន​អាច​ទុក​បុគ្គលិក​បែប​នេះ​បន្ត​ទៀត​ទេ ​មិន​យូរ​មិន​ឆាប់ បុគ្គលិក​នោះ​ប្រាកដ​ជា​ត្រូវ​បាត់បង់​ការងារ​មិន​ខាន​។

៦. ​បង្ក​ជម្លោះ​ជាមួយ​ក្រុម​ការងារ

ចំណុច​ចុង​ក្រោយ​នេះ គឺ​កាន់​តែ​សំខាន់​បំផុត។ ​នៅ​ត្រង់​ចំណុច​នេះ​ត្រូវ​ជៀសវាង​ដាច់​ខាត​ ការ​បង្ក​ជម្លោះ​ជាមួយ​បុគ្គលិក​ដទៃ ព្រោះ​មិន​ត្រឹម​តែ​ផ្ដល់​ផល​មិន​ល្អ​ចំពោះ​ខ្លួន​ឯង​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ តែ​ថែម​ទាំង​ជះ​ឥទ្ធិពល​មិន​ល្អ​ដល់​ក្រុមហ៊ុន​ទៀត​ផង​។ បើ​ទម្លាប់​បង្ក​ជម្លោះ​ជាមួយ​ក្រុម​ការងារ​នេះ នៅ​តែ​បន្ត​កើត​មាន​ជា​ញឹកញាប់​ នោះ​ការងារ​ប្រាកដ​ជា​បាត់បង់​ថ្ងៃ​ណា​មួយ​មិន​ខាន​៕ ​

អត្ថបទ៖ វឌ្ឍនៈ