ចេះ​ក្បួន​កំណត់​ ​Composition​ ​ទាំង​នេះ​ ​ថត​រូប​ដឹង​តែ​ទាក់ទាញ

  • 2017-08-17 02:37:50
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ការ​ប្រើប្រាស់​ ​Composition​ ​ដែល​ត្រឹម​ត្រូវ​ ​គឺ​ពិត​ជា​សំខាន់​ ​និង​មាន​ឥទ្ធិពល​លើ​ការ​ថត​រូបភាព​។ Composition rule​ ​អាច​ប្រើប្រាស់​សម្រាប់​ការ​ថតរូប​ភាព​ ​ឬ​វីដេអូ​ ​ក្នុង​ការ​បង្ហាញ​ ​Subject​ ​ត្រង់​ចំណុច​ណា​ឲ្យ​បាន​ត្រឹមត្រូវ​ ​និង​មាន​ភាព​ងាយស្រួល​ដល់​ភ្នែក​អ្នក​មើល​។ អ្នក​អាច​ពិនិត្យ​មើល​ Composition rule​ ​ខាងក្រោម​សម្រាប់​យល់​ដឹង​ ​និង​អនុវត្ត​ ​ដែល​ផ្ដល់​នូវ​គំនិត​ក្នុង​ការ​ផលិត​រូបភាព​បាន​គុណភាព​កាន់​តែ​ល្អ​ ​៖

  • The Rule of Thirds

Rule of thirds​ ​ជា​ប្រភេទ​ ​Composition rule​ ​ក្នុង​ការ​ថតរូប​ ​ដែល​មាន​ការ​ប្រើប្រាស់​ច្រើន​។ ជា​រួម​ ភ្នែក​មនុស្ស​មាន​ការ​ចាប់អារម្មណ៍​កាន់​តែ​ច្រើន​ក្នុង​រូបភាព​ដែល​បាន​បែកចែក​ជា​ ​បី​ ​ដោយ​បន្ទាត់​ជាច្រើន​។ កាមេរ៉ា​ ​DSLR​ ​ជា​ច្រើន​មាន​ ​Setting​ ​ដែល​បង្ហាញ​នូវ​ ​Rule of Thirds​ ​ដោយ​បន្ទាត់​ ​Grid ក្នុង​កាមេរ៉ា​។ ប្រសិនបើ​គ្មាន​ ​អ្នក​អាច​ប្រើ​ចំណុច​ដែល​ ​Focus​ ​ឬ​ការ​ប៉ាន់ស្មាន​ដោយ​បែងចែក​រូបភាព​ជា​បី​។

ពេល​ថត​រូប​មនុស្ស​ ​គួរ​ដាក់​មុខ​ ​ឬ​ភ្នែក​របស់​ពួកគេ​ជិត​នឹង​កាមេរ៉ា​លើ​ ​បន្ទាត់​ប្រសព្វ​។ ប្រសិនបើ​ពួកគេ​មើល​ចេញ​ពី​កាមេរ៉ា​ ​គួរ​ឲ្យ​ពួកគេ​មើល​ក្នុង​ ​Frame​ ​ជៀស​ជាង​ខាងក្រៅ​។ ដោយ​មិន​អនុវត្ត​តាម​ Rule of Thirds​ ​អ្នក​ក៏​អាច​សាកល្បង​ថតរូប​ដោយ​ ​Subject​ ​ដែល​សំខាន់​នៅ​គែម​ ​ឬ​កណ្ដាល​ ​Grid​ ​ ដើម្បី​ពិនិត្យ​មើល​លក្ខណៈ​របស់​វា​អាច​ទទួល​យក​បាន​ដែរ​ឬ​អត់​។

  • Leading Lines

Leading Line​ ​ជា​ធាតុ​ដែល​នាំ​ភ្នែក​អ្នក​មើល​ទៅ​តាម​រូបភាព​។ បន្ទាត់​ទាំង​នេះ​អាច​កោង​ ​ត្រង់​ ​ឬ​រាង​ផ្សេងៗ​។ ប្រសិនបើ​ ​Leading Line​ ​ក្នុង​រូបភាព​មិន​បង្ហាញ​ច្បាស់​ ​ការ​សម្លឹង​មើល​របស់​អ្នក​មើល​ ​អាច​វង្វេង​ ​ហើយ​មាន​ឥទ្ធិពល​លើ​រូបភាព​ ​(បាត់បង់​ភាព​ច្បាស់​)។ Leading Line​ ​អាច​ស្វែងរក​ក្នុង​ធម្មជាតិ​ ដូចជា​ ​ផ្លូវ​ដែល​បក់​តាម​រយៈ​ដើមឈើ​ជា​ដើម​។

  • Depth of Field

ជាទូទៅ​ ​អ្នក​ជ្រើសរើស​ ​និង​ប្រើប្រាស់​ ​Depth of Field​ ​ក្នុង​រូបភាព​ ​វា​អាស្រ័យ​លើ​ប្រភេទ​រូបភាព​ដែល​អ្នក​ផលិត​។ សម្រាប់​រូបភាព​លក្ខណៈ​ ​Portraits​ ​ប្រើប្រាស់​ ​Wide aperture​ ​(ចំនួន​ ​F-stop​ ​តូច)​ ​ ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​ព្រាល​លើ​ផ្ទៃ​ខាងក្រោយ​ ​ឬ​ផ្ទៃ​ខាងមុខ​។ បច្ចេកទេស​នេះ​គឺ​ដើម្បី​ផ្ដាច់​ ​Subject​ ​ចេញ​ដែល​មើល​ច្បាស់​លេច​ល្អ​។ សម្រាប់​រូបភាព​លក្ខណៈ​ ​Contrast​ ​ប្រើប្រាស់​ ​Wide Depth of Field​ ​សម្រាប់​រូបភាព​ទេសភាព​ ​(Narrower aperture​ ​ដែល​មាន​ចំនួន​ ​F-stop​ ​ខ្ពស់)​ ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ផ្ទៃ​រូបភាព​ធំ​ ​និង​ស្ថិត​ក្នុង​ការ​ ​Focus​ ​ច្បាស់​ល្អ។

ចំនួន​ព្រាល​ ​ឬ​ស្រមោល​ ​Depth of Field​ ​ដែល​អ្នក​អាច​សម្រេច​បាន​ក្នុង​រូបភាព​ ​អាស្រ័យ​លើ​ប្រភេទ​ ​Lens​ ​ដែល​អ្នក​ប្រើប្រាស់​។ Kit lens​ ​ធម្មតា​លើ​កាមេរ៉ា​ ​DSLR​ ​មាន​ aperture​ ​ធំ​បំផុត​ ​F/4.0។ សម្រាប់​ ​Prime​ ​និង​ ​Zoom Lens​ ​កម្រិត​ខ្ពស់​ចុងក្រោយ​ ​មាន​ ​Aperture​ ​ធំ​បំផុត​ដែល​មាន​ចំនួន​ទាប​ ​F/1.4​ ​និង​ ​F/1.2​ ​ដែល​បង្កើត​ព្រាល​កាន់​តែ​ជ្រៅ​ ​និង​ស្រមោល​ខ្លាំង​ចំពោះ​ Depth of Field។

  • Framing

Framing​ ​ក្នុង​ការ​ថតរូប​ជា​ការ​បង្កើត​នូវ​ស៊ុម​រូបភាព​ក្នុង​រូបភាព​ដើម្បី​បង្កើត​ការ​ ​Focus​ ​លើ​ ​Subject។ Frame​ ​អាច​ជា​ធម្មជាតិ​ដូចជា​ ​មែក​ឈើ​ ​ឬ​ថ្ម​​ ហើយ​ក៏​អាច​ជា​ ​ស្ថាបត្យកម្ម​ដូច​ជា​ ​បង្អួច​ ​ឬ​ទ្វា។ ​​ឧទាហរណ៍​ ​៖​ ​ពេល​អ្នក​ថតរូប​ប្រភេទ​ ​Portrait​ ​ការ​ប្រើប្រាស់​ធាតុ​សំខាន់​របស់​ ​Subject​ ​ដើម្បី​កំណត់​ទីតាំង​ ​និង​មុខ​ជួយ​ក្នុង​ការ​បង្កើត​ការ​ចាប់អារម្មណ៍​លើ​ធាតុ​សំខាន់ៗ​។

ការ​ស្វែងរក​ ​Frame​ ​កំឡុង​ពេល​ថត​ជា​ការ​ប្រមាញ់​បែប​ច្នៃប្រឌិត​ ​ក្នុង​ការ​ស្វែងរក​នូវ​វិធី​ថ្មី​សម្រាប់​កំណត់​ ​subject។ ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​អាច​ស្វែងរក​ ​Frame​ ​បែប​ធម្មជាតិ​នោះ​ទេ​ ​អ្នក​អាច​បន្ថែម​ ​Frame ខ្លួនឯង​បាន​ទៅ​លើ​រូបភាព​។ ការ​រុំ​ក្រណាត់​ស្ដើង​ ​និង​ស្រាល​ជុំវិញ​ ​Lens​ ​អាច​បង្កើត​បាន​នូវ​ពណ៌​ស្រអាប់​ជុំវិញ​ ​Subject។ ម្យ៉ាង​ទៀត​ ​អ្នក​ក៏​អាច​យក​មែក​ឈើ​តូចៗ​ដាក់​ពី​មុខ​ ​Lens​ ​ដើម្បី​បង្កើត​ជា​ Frame​ ​សម្រាប់​ ​Subject​ ​បាន​ផង​ដែរ​។

  • Fill the Frame

គំនិត​របស់​ ​Composition​ ​គឺ​បំពេញ​ ​Frame​ ​ដែល​អាច​ឲ្យ​អ្នក​ផ្ដាច់​ធាតុ​ពី​រូបភាព​បាន​ល្អ​ ​ដោយ​ផ្ដល់​ភាព​សំខាន់​លើ​ ​Subject​ ​ដែល​សំខាន់ៗ​។ ពេល​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ក្បួន​ច្បាប់​នេះ​ ​ជា​សំខាន់​អ្នក​លុប​នូវ​ Context​ ​ណា​មួយ​ដែល​ ​Background​ ​ផ្ដល់​ឲ្យ​។ ឧទាហរណ៍​ ​៖​ ​ប្រសិនបើ​អ្នក​មាន​កូន​ម្នាក់​ដែល​ឈរ​ក្នុង​ចំណោម​មនុស្ស​នៅ​សួនច្បារ ហើយ​អ្នក​អាច​ពង្រីក​កាន់​តែ​ជិត​ ​ដើម្បី​ញែក​ធាតុ​សំខាន់​ ​និង​ការ​ Focus​ ​លើ​ក្មេង​បាន​ល្អ។

ទោះ​បី​ជា​យ៉ាង​ណា​​ ប្រសិនបើ​ក្មេង​ឈរ​ក្នុង​សួនច្បារ​ដែល​មាន​មិត្តភ័ក្ដិ​ ​និង​គ្រួសារ​នៅ​ជុំវិញ​សម្រាប់​ពិធី​ខួបកំណើត​ ​ធាតុ​ ​Background​ ​អាច​ជួយ​ប្រាប់​ពី​សាច់រឿង​បាន​។ ការ​បំពេញ​ ​Frame​ ​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​រូបភាព​មើល​ទៅ​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ច្រើន​ជ្រុល​ចំពោះ​ហ្វូង​មនុស្ស​ ​ដូច្នេះ​ត្រូវ​ប្រយ័ត្នប្រយែង​ ​ពេល​សម្រេច​ចិត្ត​នូវ​ចំនួន​ប៉ុន្មាន​ដើម្បី​បំពេញ​ ​Frame។

  • Negative Space

Negative space​ ​ជា​លំហ​នៅ​ជុំវិញ​ ​Subject​ ​សំខាន់​ក្នុង​រូបភាព​។ លំហ​ក្នុង​រូបភាព​គ្រាន់​តែ​សំខាន់​សម្រាប់​ ​Subject​ ​ខ្លួន​វា​ប៉ុណ្ណោះ​ព្រោះ​វា​ផ្ដល់​ឲ្យ​ ​Subject​ ​នូវ​កន្លែង​បន្ថែម​ ​និង​អាច​បង្ហាញ​ពី​អារម្មណ៍​បាន​។  Negative space​ ​ជួយ​ញែក​ធាតុ​បាន​ល្អ​ក្នុង​រូបភាព​ ​និង​ផ្ដល់​ឲ្យ​ ​Subject​ ​នៅ​លំហ​ដើម្បី​ផ្លាស់ទី​ពេល​មាន​ចលនា​។ ប្រសិនបើ​ ​Subject​ ​កំពុង​មើល​ចេញ​ពី​កាមេរ៉ា​ ​វា​ជា​ការ​ល្អ​ដែល​ឲ្យ​ពួកគេ​មើល​ក្នុង​ ​Negative space​ ​ជៀស​ជាង​មើល​ចេញ​ពី​លំហ​។

  • Viewpoint

សំដៅ​លើ​ទីតាំង​ដែល​រូបភាព​ចាប់​យក​ពេល​ថត​។ វា​កំណត់​នូវ​ទីតាំង​ដែល​អ្នក​មើល​ ​ចាប់​យក​ពេល​មើល​លើ​រូបភាព​។ ការ​ផ្លាស់ប្ដូរ​ ​Viewpoints​ ​ជា​វិធី​ងាយស្រួល​បំផុត​ដើម្បី​ផ្លាស់ប្ដូរ​ ​Mood​ ​របស់​រូបភាព​។ ការ​ថតរូប​ពី​ ​Viewpoint​ ​ទាប​អាច​នឹង​ ​Distort​ ​(រីក​បន្តិច​)​ ​ទំហំ​នៃ​ ​Object​ ​ហើយ​ធ្វើ​ឲ្យ​វា​លេច​ឡើង​ធំ​ ​និង​កាន់​តែ​លេច​ធ្លោ​។

ការ​ថតរូប​ពី​ ​Viewpoint​ ​ខ្ពស់​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​ ​Subject​ ​លិច​ឡើង​តូច​ ​និង​បង្កើត​អារម្មណ៍​ដែល​មាន​ឥទ្ធិពល​មួយ​សម្រាប់​អ្នក​មើល​។ ការ​ថតរូប​នៅ​កម្រិត​ ​Eye-level​ ​ផ្ដល់​ឲ្យ​អ្នក​មើល​ ​នូវ​ឱកាស​ដើម្បី​ឃើញ​ពិភពលោក​នៅ​កម្រិត​ដូចគ្នា​ទៅ​នឹង​អ្នក​ថតរូប​។ Viewpoint​ ​មិន​ត្រូវ​បាន​កំណត់​នោះ​ទេ​ដែល​អាច​ ខ្ពស់​ ​ទាប​ ​និង​ ​Eye-Level។ អ្នក​ក៏​អាច​ផ្លាស់ប្ដូរ​ការ​យល់​ឃើញ​នៃ​រូបភាព​ ​ដោយ​ការ​ថត​ពី​ចម្ងាយ​ ​ឬ​ជិត​។

  • Rule of Odds

ភ្នែក​ដែល​បាន​គូរ​ចេញ​ជា​រូបភាព​មាន​នូវ​ចំនួន​សេស​នៃ​ធាតុ​ជា​ច្រើន​ជៀស​ជាង​ចំនួន​គូ​ ​ដែល​ជា​ទ្រឹស្ដី​នៅ​ពី​ក្រោយ​ ​Rule of Odds។ លើស​ពី​នេះ​ ​ភ្នែក​មនុស្ស​ក៏​ត្រូវ​បាន​គូរ​ជា​ធម្មជាតិ​ទៅ​នឹង​ចំណុច​កណ្ដាល​នៃ​ក្រុម​មួយ​ដែរ​។

ប្រសិន​បើ​មាន​តែ​ ​Objects​ ​ពីរ​ក្នុង​រូបភាព​ ​ភ្នែក​នឹង​មើល​នៅ​ចន្លោះ​រវាង​ ​Objects​ ​ទាំង​ពីរ​ ​ជៀស​ជាង​លំហ​ទទេ​។ នេះ​ហាក់​បី​ដូចជា​គំនិត​សាមញ្ញ​មួយ​ ​ប៉ុន្តែ​គ្រប់គ្រាន់​ ​ពេល​ដំណើរការ​ជាមួយ​ ​Object​ ​ជា​ច្រើន​ដែល​អ្នក​អាច​កែប្រែ​ ​ប៉ុន្តែ​ការ​ស្វែងរក​ធាតុ​បែប​ធម្មជាតិ​ដែល​ត្រូវ​នឹង​ ​Rule of Odds​ ​អាច​ពិបាក​បន្តិច​ ​(អាស្រ័យ​លើ​ពេលវេលា​ដែល​អ្នក​ចំណាយ​លើ​វា)។

  • Symmetry

រូបភាព​ដែល​គោរព​តាម​ ​Composition Rule​ ​នៃ​ ​Symmetry​ ​ដែល​ពិនិត្យ​ទៅ​ឃើញ​ដូចគ្នា​ផ្នែក​ម្ខាង​។ រូបភាព​អាច​បំបែក​ជា​បញ្ឈរ​ ​ឬ​ផ្ដេក​ ​ដើម្បី​បង្កើត​បន្ទាត់​នៃ​ ​Symmetry។ Reflection​ ​ជា​ឧទាហរណ៍​ដ៏​ល្អ​នៃ​ ​Symmetry​ ​ប៉ុន្តែ​ទម្រង់​ផ្សេង​ទៀត​នៃ​ ​Symmetry​ ​អាច​ស្វែងរក​ក្នុង​ធម្មជាតិ​ ​និង​កត្តា​ដែល​បង្កើត​ដោយ​មនុស្ស​។ ពេល​ថត​រូបភាព​ប្រភេទ​ ​Symmetry​ ​អ្នក​គួរ​ថត​ពី​ចំណុច​កណ្ដាល​នៃ​ ​Structure​ ​និង​ប្រាកដ​ថា​កាមេរ៉ា​ស្រប​ទៅ​នឹង​ ​Structure។

  • Patterns

Pattern​ ​មាន​នៅ​ជុំវិញ​យើង​ទាំង​ធម្មជាតិ​ ​និង​បង្កើត​ដោយ​មនុស្ស​។ ការ​ប្រើប្រាស់​ ​Pattern​ ​ក្នុង​រូបភាព​បង្កើត​នូវ​អារម្មណ៍​ ​Rhythm​ ​និង​ ​Harmony។ Patterns​ ​លេច​ឡើង​ពេល​ធាតុ​ជា​ច្រើន​ដូចជា​ បន្ទាត់​ ​រូបរាង​ណាមួយ​ ​ពណ៌​ ​ឬ​ទម្រង់​ដែល​កើតឡើង​ដដែលៗ​ខ្លួន​វា​។ អាថ៌កំបាំង​ដើម្បី​ស្វែងរក​ Patterns​ ​គឺ​ពិនិត្យ​មើល​លើ​ ​Subject​ ​និង​រូបភាព​របស់​អ្នក​ពី​ ​មុំ​ ​និង​ ​Viewpoints​ ​ផ្សេង​គ្នា​។ អ្នក​ក៏​អាច​ស្វែងរក​នូវ​ ​Patterns​ ​ដោយ​ពិនិត្យ​មើល​ឲ្យ​ជិត​នឹង​ ​Subject។ រូបភាព​ប្រភេទ​ ​Macro​ ​បង្ហាញ​នូវ​ Patterns​ ​បែប​ធម្មជាតិ។

  • Balance

នៅ​ក្នុង​រូបភាព​ ​ពេល​ខ្លះ​មាន​ការ​ច្រឡំ​ជា​មួយ​នឹង​ ​Symmetry​ ​ប៉ុន្តែ​មិន​មែន​ដូច​គ្នា​នោះ​ទេ​។ រូបភាព​អាច​មាន​តុល្យភាព​ដោយ​មាន​នូវ​ធាតុ​ដែល​មាន​ទម្ងន់​ស្មើ​គ្នា​នៅ​លើ​ ​Frame​។ Balance​ ​អាច​សម្រេច​ទៅ​បាន​ដោយ​ការ​ប្រើប្រាស់​ ​Rule of Thirds។ ពេល​ប្រើប្រាស់​ ​Rule of Thirds​ ​ជា​ធម្មតា​វា​មាន​ ​Subject​ ​ធំ​និង​លេចធ្លោ​ក្នុង​ផ្ទៃ​ខាងមុខ​ ​ប៉ុន្តែ​ធ្វើ​ឲ្យ​រូបភាព​មើល​ទៅ​មិន​សូវ​មាន​តុល្យភាព​។ យ៉ាងណាមិញ​ ​វា​អាច​កែ​តម្រូវ​បាន​ដោយ​បន្ថែម​ធាតុ​សំខាន់​តិច​តួច​ក្នុង​ផ្ទៃ​ខាងក្រោយ​។

  • Color Theory

ពេល​រូបភាព​ត្រូវ​បាន​បម្លែង​ទៅ​ជា​សរ​ ​និង​ខ្មៅ​ ​ប៉ុន្តែ​មាន​ធាតុ​មួយ​នៅ​មាន​ពណ៌​។ បច្ចេកទេស​ក្នុង​ការ​កាត់ត​នៅ​តែ​ល្អ​ ​និង​ប្រើប្រាស់​ច្រើន​ក្នុង​ការ​ប្រើប្រាស់​ពណ៌​ក្នុង​ ​Composition​ ​ដើម្បី​ទាញ​ការ​ចាប់​អារម្មណ៍​សម្រាប់​ធាតុ​សំខាន់​ក្នុង​រូបភាព​។ ការ​ប្រើប្រាស់​ ​ពណ៌​អាច​ផ្លាស់ប្ដូរ​ ​Mood​ ​នៃ​រូបភាព​។ ការ​ប្រើប្រាស់​ពណ៌​ដូចជា​ ​ពណ៌ខៀវ​ ​បៃតង​ ​និង​ស្វាយ​ ​ធ្វើ​ឲ្យ​រូបភាព​មាន​លក្ខណៈ​ស្ងប់ស្ងាត់​។ ចំណែក​ពណ៌ក្រហម​ ​ទឹកក្រូច​ ​និង​លឿង​ធ្វើ​ឲ្យ​រូបភាព​មាន​លក្ខណៈ​ស្វាហាប់​ ​និង​រីករាយ​។ ការ​បន្ថែម​ពណ៌​ទៅ​លើ​ ​Monochromatic Background​ ​បង្កើត​នូវ​ ​Strong Focal Point។ អ្នក​អាច​ចំណាំ​ចំពោះ​ពណ៌​ជា​ច្រើន​ជុំវិញ​អ្នក​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​អារម្មណ៍​ខុស​គ្នា​ទៅ​តាម​ពណ៌​ ​ហើយ​អ្នក​អាច​បញ្ចូល​វា​ក្នុង​រូបភាព​របស់​អ្នក​។

  • Golden Ratio

Golden Ratio​ ​មាន​លក្ខណៈ​ស្រដៀង​នឹង​ ​Rule of Thirds​ ​ប៉ុន្តែ​មាន​សមាមាត្រ​ ​Ratio​ ​ច្រើន​ល្អ​សម្រាប់​ភ្នែក។ សម្រាប់​ ​Rule of Thirds​ ​មាន​ ​1:1:1​ ​Frame​ ​ខណៈ​ ​Golden Ratio​ ​មាន​ ​1:1.618​ ​Frame។ លោក​ ​Leonardo Fibonacci​ ​បាន​សំគាល់​ថា​មាន​ ​Ratio​ ​ជាក់​លាក់​ដែល​បាន​ស្វែងរក​ក្នុង​ធម្មជាតិ​ ​ដែល​មាន​ផល​ល្អ​ ​និង​ច្បាស់លាស់​ដល់​ភ្នែក​មនុស្ស​។ នេះ​ជា​ចំនួន​ ​Golden​ ​និង​បាន​ប្រើប្រាស់​ក្នុង​សិល្បៈ​ ​និង​រចនា​ច្រើន​សតវត្ស​មក​ហើយ​។

Grid​ ​បាន​ប្រើប្រាស់​សម្រាប់​បង្កើត​ ​Golden Ratio Composition​ ​ដែល​ស្រដៀង​នឹង​ ​Grid​ ​របស់​ ​Rule of Thirds​ ​ដែរ​។ យ៉ាង​ណា​មិញ​ ​បន្ទាត់​ប្រសព្វ​នៅ​ក្បែរ​នឹង​ចំណុច​កណ្ដាល​នៃ​ ​Frame​ ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ភ្នែក​អ្នក​មើល​ ​កាន់​តែ​ផ្ដោត​លើ​ធាតុ​កណ្ដាល​។

  • Golden Spiral

ជា​ការងារ​មួយ​ផ្នែក​របស់​លោក​ ​Fibonacci​ ​ដែល​បាន​បង្កើត​ដោយ​ប្រើប្រាស់​ ​Sequence of square។ មាន​ចំណុច​ជា​ច្រើន​លើ​ ​Square​ ​នីមួយៗ​ ​ដែល​កំណត់​ផ្លូវ​សម្រាប់​ ​Spiral។ វិធី​ ​Composition​ ​នេះ​ដំណើរការ​យ៉ាង​ល្អ​ ​ព្រោះ​វា​បង្កើត​នូវ​បែប​បទ​ធម្មជាតិ​ក្នុង​ការ​ថតរូប​។

  • Golden Triangle

ប្រសិនបើ​រូបភាព​អ្នក​មាន​បន្ទាត់​ ​Diagonal​ ​អ្នក​គួរ​ព្យាយាម​ប្រើប្រាស់​ ​Golden Triangle។ ពេល​អ្នក​ថតរូប​ ​អ្នក​អាច​ពិនិត្យ​មើល​បន្ទាត់​ដិត​ទាំង​បី​ដែល​ស្ថិត​នៅ​មុំ​ដូចគ្នា​។ គិត​ថា​មាន​បន្ទាត់​ ​Diagonal​ ​ ប្រសព្វ​ក្នុង​រូបភាព​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ភ្នែក​អ្នក​មើល​មាន​ភាព​ងាយស្រួល​ទៅ​នឹង​ធាតុ​នីមួយៗ​ក្នុង​ ​Frame។ ស្ដាប់​ទៅ​ហាក់​បី​ដូចជា​ច្រឡំ​ ​ប៉ុន្តែ​វា​សាមញ្ញ​ជាង​អ្នក​គិត​នោះ​ទេ​ដែល​អ្នក​អាច​មើល​រូបភាព​ដោយ​មាន​ ​Grid Overlay​ ​ខាងក្រោម​បាន៕

ទទួល​បាន​ព័ត៌មាន​ថ្មីៗ គន្លឹះ​មាន​ប្រយោជន៍​រួម​ទាំង​ចំណេះដឹង​ផ្សេង​ៗ​ពី​បច្ចេកវិទ្យា កុំភ្លេចចុច Like Page Sabay News Technology...

ចុចអានបន្ត ៖

ប្រភព៖ Photoblog   ប្រែសម្រួល ៖ ប៊ុន ធឿន