មូលដ្ឋាន​ចាប់​ប្លង់​ថត​វីដេអូ​ ​ឲ្យ​មើល​ទៅ​ទាក់​ភ្នែក​គេ​គ្រប់​គ្នា

  • 2017-08-24 03:14:13
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ


ការ​ផលិត​វីដេអូ​ដែល​ទាក់ទាញ​ ​គឺ​ត្រូវ​ស្រប​តាម​ក្បួន​ខ្នាត​ ​និង​មាន​សាច់​រឿង​ដែល​មាន​អត្ថន័យ​ងាយ​ស្រួល​យល់​ ​ហើយ​ជា​ប្រយោជន៍​ដល់​អ្នក​មើល​ ​ខណៈ​ក្បួន​ខ្នាត​ក្នុង​ការ​ផលិត​វីដេអូ​មាន​ច្រើន​អាស្រ័យ​ប្រភេទ​វីដេអូ​ដែល​អ្នក​ផលិត។ ដូច​នេះ​ ​Sabay​ ​សូម​បង្ហាញ​មូលដ្ឋាន​គ្រឹះ​មួយ​ចំនួន​ទាក់ទង​ការ​ថត​វីដេអូ​ ​ដែល​និយម​ប្រើ​ដោយ​អ្នក​ជំនាញ​ល្បីៗ។

Camera Shots

Camera Shots​ ​ជា​ចំនួន​លំហ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ ​Subject​ ​ដែល​ស្ថិត​នៅ​ទំហំ​ណា​មួយ​ក្នុង​ ​Frame​ ​ដូចជា​រូប​ពេញ​ ​ឬ​ពាក់​កណ្ដាល​ខ្លួន​។ ជាទូទៅ​ ​Camera Shots​ ​មាន​ច្រើន​ប្រភេទ​ដូចជា​៖

  • Extreme long shot: មាន​នូវ​ចំនួន​ទេសភាព​ធំ​ ​ដែល​ភាគច្រើន​ប្រើ​នៅ​ចំណុច​ចាប់ផ្ដើម​សម្រាប់​បង្ហាញ​នូវ​ទីតាំង​ទូទៅ​។
  • Long shot: មាន​នូវ​ទេសភាព​ ​ប៉ុន្តែ​ផ្ដល់​ឲ្យ​អ្នក​មើល​នូវ​គំនិត​ជាក់លាក់​នៃ​ ​Subject។
  • Full shot: មាន​នូវ​ទិដ្ឋភាព​ពេញលេញ​របស់​តួអង្គ​។
  • Mid shot: មាន​នូវ​តួអង្គ​ពី​ពាក់​កណ្ដាល​ខ្លួន​ឡើង​លើ​ ​ដែល​អាច​ឲ្យ​អ្នក​មើល​ឃើញ​មុខ​តួអង្គ​បាន​ច្បាស់​ល្អ​។​
  • Close-up: មាន​តែ​មុខ​របស់​តួអង្គ​ប៉ុណ្ណោះ​ ​ដែល​អាច​ឲ្យ​អ្នក​មើល​យល់​ពី​អារម្មណ៍​របស់​តួអង្គ​។
  • Extreme close-up: មាន​នូវ​ផ្នែក​មួយ​ចំនួន​នៃ​មុខ​របស់​តួអង្គ​ ​ឬ​ ​Object​ ​ដទៃ​ទៀត​ដែល​ជា​បច្ចេកទេស​និយម​ប្រើប្រាស់​សម្រាប់​រូបភាព​បែប​រន្ធត់​។

Camera angles

Camera angles​ ​មាន​លក្ខណៈ​ខុស​គ្នា​នឹង​ ​Camera shots។​ ​Camera angles​ ​ជា​មុំ​ណា​មួយ​ដែល​អ្នក​មើល​ ​មើល​ទៅ​កាន់​ ​Subject​ ​ដែល​អាច​ថត​​ពី​លើ ឬ​ពី​ក្រោម​ជា​ដើម​។ ​ ​Camera angles​ ​មាន​ច្រើន​ប្រភេទ​រួម​មាន​៖

  • Bird's eye angle: ជា​មុំ​ដែល​មើល​ពី​លើ​ចូល​ប្លង់​ ​មាន​រយៈ​ចម្ងាយ​ឆ្ងាយ​ ​ដូច​ជា​ពី​លើ​អាកាស​ជា​ដើម។
  • High angle: ជា​មុំ​ដែល​មើល​ចុះ​ឆ្ពោះ​ទៅ​កាន់​ ​Subject​ ​តែ​ម្ដង​។
  • Eye-level angle: ជា​មុំ​ដែល​មាន​លក្ខណៈ​ស្មើ​ធម្មតា​ ​ដែល​អាច​ឲ្យ​អ្នក​មើល​មាន​អារម្មណ៍​ល្អ​ជាមួយ​នឹង​តួអង្គ​។
  • Low angle: ជា​មុំ​ដែល​អ្នក​មើល​ ​មើល​ពី​ក្រោម​ឡើង​ទៅ​តួអង្គ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​តួអង្គ​មើល​ទៅ​មាន​ឥទ្ធិពល​។
  • Dutch angle: ជា​មុំ​ដែល​រូបភាព​មាន​លក្ខណៈ​ផ្អៀង​ ​ដែល​បង្ហាញ​នូវ​ការ​យល់​ច្រឡំ​របស់​តួអង្គ​។

Camera movement

Camera movement សំដៅ​លើ​ការ​រំកិល​កាមេរ៉ា​ទៅ​តាម​ ​Subject​ ​ដែល​ចង់​បង្ហាញ​បន្ថែម​។​ ​Camera movement ​ ​មាន​ច្រើន​ប្រភេទ​រួម​មាន​៖

  • Crane shot: ជា​ការ​រំកិល​កាមេរ៉ា​ពី​ធម្មតា​ឡើង​ទៅ​លើ ដើម្បី​មើល​ទិដ្ឋភាព​បាន​ច្រើន​ ​និង​ឆ្ងាយ​។
  • Tracking shot និង​ ​Dolly shot: ជា​ការ​ពង្រីក​ ​ឬ​បង្រួម​ទិដ្ឋភាព​ទៅ​លើ​ ​Subject​ ​ក្នុង​ពេល​ដំណើរការ​ថត​។
  • Panning: ជា​ការ​រំកិល​ទិដ្ឋភាព​ដែល​មាន​លក្ខណៈ​ ​Panaramic​ ​(ទិដ្ឋភាព​វែង​)​ ​ក្នុង​ពេល​ដំណើរការ​ថត​ ​ដែល​នាំ​អ្នក​មើល​ពី​កន្លែង​ទៅ​កន្លែង​មួយ​ទៀត។

Lighting

Lighting​ ​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់​សម្រាប់​ទិដ្ឋភាព​ដែល​ជួយ​បន្ថែម​ពន្លឺ​លើ​ពន្លឺ​ធម្មជាតិ​។​ ​អ្វី​ដែល​សំខាន់​សម្រាប់​ ​Lighting​ ​គឺ​ចំនួន​ពន្លឺ​ដែល​ជះ​លើ​ ​Subject​ ​ព្រម​ទាំង​ទិសដៅ​នៃ​ពន្លឺ​ជះ​ទៅ​ ​ដែល​ជួយ​បន្ថែម​ពន្លឺ​ ​និង​ស្រមោល​បាន​ ដូចជា​ពន្លឺ​ទាន​ ​ឬ​ឧបករណ៍​បន្ថែម​ពន្លឺ​ ​ឬ​សូម្បី​តែ​ពន្លឺ​ធម្មជាតិ​ពី​ព្រះអាទិត្យ៕

ទទួល​បាន​ព័ត៌មាន​ថ្មីៗ គន្លឹះ​មាន​ប្រយោជន៍​រួម​ទាំង​ចំណេះដឹង​ផ្សេង​ៗ​ពី​បច្ចេកវិទ្យា កុំភ្លេចចុច Like Page Sabay News Technology...

ចុចអានបន្ត ៖

ប្រភព៖ SKwirk   ប្រែសម្រួល ​៖ ប៊ុន ធឿន