ភាពយន្ត Ne Zha 2 របស់ចិន ក្លាយជាភាពយន្តគំនូរជីវចល​ រកចំណូលខ្ពស់បំផុត វ៉ាដាច់រឿង ហូលីវូដ

  • 2025-03-31 07:22:06
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ខ្សែភាពយន្តគំនូរជីវចលចិន Ne Zha 2 បានក្លាយជាភាពយន្តគំនូរជីវចលដែលរកចំណូលខ្ពស់បំផុតក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រពិភពលោក ដោយអាចរកចំណូលបានខ្ពស់ជាង ២ ពាន់លានដុល្លារនៅទូទាំងសកលលោក។ ភាពយន្តនេះ ដែលត្រូវបានចេញជាផ្លូវការនៅថ្ងៃទី២៩ ខែមករា ឆ្នាំ២០២៥ ក្នុងឱកាសបុណ្យចូលឆ្នាំចិន បានបំបែកឯកត្តកម្មជាច្រើន និងបានបង្ហាញពីភាពជោគជ័យដ៏អស្ចារ្យរបស់ឧស្សាហកម្មភាពយន្តចិន។

យោងតាមរបាយការណ៍ពីប្រភពដែលអាចទុកចិត្តបានដូចជា Variety និង The New York Times ខ្សែភាពយន្ត Ne Zha 2 ត្រូវបានផលិតឡើងជាមួយនឹងថវិកាចំនួន ៨០ លានដុល្លារអាមេរិក។ ថវិកានេះត្រូវបានគេចាត់ទុកថាមានតម្លៃទាបគួរឱ្យកត់សម្គាល់ បើប្រៀបធៀបទៅនឹងភាពយន្តគំនូរជីវចលធំៗរបស់ហូលីវូដដូចជា Inside Out 2 ដែលចំណាយថវិកា ២០០ លានដុល្លារ។ ទោះបីជាមានថវិកាតិចជាងក៏ដោយ Ne Zha 2 បានបង្កើតប្រាក់ចំណូលសរុបជាង ២.១៣ ពាន់លានដុល្លារនៅទូទាំងពិភពលោក គិតត្រឹមថ្ងៃទី៣០ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៥ ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាភាពយន្តគំនូរជីវចលដែលរកចំណូលខ្ពស់បំផុតគ្រប់ពេល។

ខ្សែភាពយន្តនេះ ដឹកនាំដោយអ្នកដឹកនាំរឿង Jiaozi និងផលិតដោយក្រុមហ៊ុន Coco Cartoon និង Beijing Enlight Media បានទទួលការគាំទ្រពីមូលនិធិវប្បធម៌ធំៗនៅខេត្តស៊ីឈួន ដែលមានថវិកាប្រចាំឆ្នាំ ៣០០ លានយ័ន (ប្រមាណ ៤២ លានដុល្លារ)។ ការផលិត Ne Zha 2 បានចំណាយពេល ៥ ឆ្នាំ ដោយមានការចូលរួមពីអ្នកផលិតជាង ៤,០០០ នាក់ មកពីក្រុមហ៊ុនគំនូរជីវចលចំនួន ១៣៨។ នេះជាការកើនឡើងទ្វេដងបើប្រៀបធៀបនឹងភាពយន្ត Ne Zha វគ្គមួយ ក្នុងឆ្នាំ២០១៩ ដែលមានអ្នកផលិតត្រឹម ១,៦០០ នាក់។

ភាពជោគជ័យនៃ Ne Zha 2 មិនត្រឹមតែបង្ហាញពីសមត្ថភាពផលិតភាពយន្តរបស់ចិនប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងបានបង្កើនមោទនភាពជាតិផងដែរ។ វាបានវ៉ាជាងភាពយន្តល្បីៗរបស់ហូលីវូដដូចជា Star Wars: The Force Awakens (២.០៧ ពាន់លានដុល្លារ) និង Avengers: Infinity War (២.០៥ ពាន់លានដុល្លារ) ហើយឥឡូវនេះកំពុងឈានទៅប្រជែងជាមួយ Titanic (២.២៦៥ ពាន់លានដុល្លារ) ដើម្បីក្លាយជាភាពយន្តដែលរកចំណូលខ្ពស់បំផុតលំដាប់ទី៤ ក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រ។

អ្នកវិភាគទីផ្សារភាពយន្តបាននិយាយថា ការចាក់បញ្ចាំង ក្នុងអំឡុងបុណ្យចូលឆ្នាំចិន រួមជាមួយនឹងការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីទស្សនិកជនចិន និងគុណភាពខ្ពស់នៃការផលិត បានជួយឱ្យ Ne Zha 2 សម្រេចបានលទ្ធផលដ៏អស្ចារ្យនេះ។ ភាពយន្តនេះត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងបន្តរកចំណូលបន្ថែមទៀតនៅក្នុងខែខាងមុខ ខណៈដែលការចាក់បញ្ចាំងនៅតែបន្តនៅទូទាំងប្រទេសចិន និងនៅលើទីផ្សារអន្តរជាតិ៕

អត្ថបទ ៖ គីម ណារ៉ាក់