ក្រសួង​ព័ត៌មាន​ហាម​ឃាត់​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​​​​ពាណិជ្ជកម្ម​គ្រឿង​ស្រវឹង​

  • 2014-10-04 18:54:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ក្រសួង​ព័ត៌មាន​បាន​ព្រមាន​ខ្លាំង​ៗ លើ​ការ​ដក​ហូត​អាជ្ញាប័ណ្ណ​ ឬ ផ្អាក​ការ​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​ ហើយ​ក្រុម​ហ៊ុន​ផលិត​ ឬ ចែក​ចាយ​គ្រឿង​ស្រវឹង​នោះ នឹង​ត្រូវ​ហាម​​ឃាត់​មិន​ឲ្យ​ធ្វើ​ការ​ផ្វព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​បន្ដ​ទៅ​ទៀត​តាម​ប្រព័ន្ធ​ឃោសនា ប្រសិន​បើ​ក្រុម​ហ៊ុន​ទាំង​នោះ​​មិន​គោរព​តាម​​សារាចរ​របស់​ក្រសួង​ព័ត៌មាន។

 

សារចរ​របស់​ក្រសួង​ព័ត៌មាន ​​ចុះ​កាលបរិច្ឆេទ​ថ្ងៃ​ទី ០១ តុលា ដែល​មាន​​ហត្ថលេខា​ ដោយ​ឯកឧត្ដម​រដ្ឋមន្ត្រី ​ក្រសួង​ព័ត៌មាន​ ខៀវ កាញារីទ្ធ បាន​រក​ឃើញ​ថា ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​​គ្រឿង​ស្រវឹង​នៅ​តាម​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​នានា​នៅតែ​មាន​ ដែល​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ទាំង​នោះ បង្ក​ឲ្យ​មាន​ការ​ភ័ន្តច្រឡំ ខណៈ​គ្រឿង​ស្រវឹង​ផ្ដល់​ផល​ប៉ះពាល់​ដល់​សុខភាព និង​ គ្រោះ​ថ្នាក់​ផ្សេង​ៗ។

 

នៅ​ក្នុង​សារាចរ​ដដែល​បាន​រៀបរាប់​ថា ដើម្បី​ចូលរួម​ការពារ​ផល​ប្រយោជន៍​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ សុវត្ថិភាព​សង្គម កាត់​បន្ថយ​ផល​អវិជ្ជមាន​ខាង​លើ ​ដែល​បណ្ដាល​មក​ពី​គ្រឿង​ស្រវឹង​​ ក្រសួង​ព័ត៌មាន​​ចេញ​បទ​បញ្ជា​សម្រាប់​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​គ្រឿង​ស្រវឹង​ជា​ពិសេស​ការ​ផ្សាយ​​តាម​ស្ថានីយ​ទូរទស្សន៍ ទូរទស្សន៍​ខ្សែកាប និង វិទ្យុ FM ទាំង​អស់ ត្រូវ​គោរព​តាម​ គោល​ការណ៍​ ៤ ចំណុច។

 

សូម​អាន​សារាចរ​ណែនាំ​ទាំង​ស្រុង​របស់​ក្រសួង​ព័ត៌មាន​ខាង​ក្រោម​នេះ៖

 

 

 

 

អានអត្ថបទ៖ គេ​ថា​យុវវ័យ​ខ្មែរ​កាន់​តែ​ស្រវឹង​ទៅ​ៗ?

ព័ត៌មាន​ពាក់ព័ន្ធ​ចុច​ត្រង់​នេះ

អត្ថបទ ៖ លឹម សុ​នា​​​​​

​​​​​