ក្បួនដង្ហែ​ក្លៀរសាគូរ៉ា​ហ្វ្រេស​ ម្សិលមិញ​បញ្ចប់​ដោយ​ជោគជ័យ

  • 2015-06-28 19:15:28
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ក្បួនដង្ហែ​ក្លៀរសាគូរ៉ា​ហ្វ្រេស (Clear Sakura Fresh) របស់​ក្រុមហ៊ុន Unilever ពេញ​មួយ​ថ្ងៃ គឺ​នៅ​ថ្ងៃ​ទី ២៧ ខែ មិថុនា ម្សិលមិញ​តាម​​តំបន់​សំខាន់ៗ ចំនួន ១៣ កន្លែង​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ បាន​បញ្ចប់​ដោយ​ជោគជ័យ។ នេះ​បើ​តាម​ការ​អះអាង​របស់​លោក ឡោ​សារៈ តំណាង​អ្នក​រៀបចំ​កម្មវិធី។

 

 

Sabay៖ តើ​កត្តា​អ្វី​ដែល​លោក​អាច​បញ្ជាក់​ថា​ក្បួន​ដង្ហែ​​ម្សិលមិញ​បញ្ចប់​ដោយ​​ជោគជ័យ?​   លោក ឡោ សារៈ ៖ ជោគជ័យ​ត្រង់​ថា​គម្រោង​យើង​ដែល​រៀបចំ​ពេញ​មួយ​ថ្ងៃ​​ពី​ម៉ោង ៨ ព្រឹក ដល់ ៨ យប់​ តាម​គោល​ដៅ ទាំង ១៣ បាន​បញ្ចប់​​ដោយ​រលូន ហើយ​ជា​ពិសេស​នៅ​តាម​ដងផ្លូវ​ដែល​យើង​ឆ្លងកាត់​​មាន​​មនុស្ស​ច្រើន​​ចាប់​អារម្មណ៍​ខ្លាំង។

 

Sabay៖ តើ​លោក​អាច​បញ្ជាក់​​ពី​គោល​បំណង​នៃ​ការ​រៀបចំ​ក្បួន​ដង្ហែ​នេះ​បាន​ទេ? លោក ឡោ សារៈ ៖ ក្បួនដង្ហែ​ប្លែក​ភ្នែក​នេះ​ក្នុង​គោលបំណង​​ចង់​ប្រកាស​ប្រាប់​អតិថិជន​ឱ្យ​ដឹង​ច្បាស់​ថា ​ក្លៀរសាគូរ៉ា​ហ្វ្រេស ដែល​ជា​ផលិតផល​ថ្មី​របស់​ក្រុមហ៊ុន​​ មាន​ចេញ​លក់​នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​ហើយ។ យើង​ក៏​ចង់​ប្រាប់​ទៅ​អតិថិជន​​​ថា ​ក្លៀរសាគូរ៉ា​ហ្វ្រេស អាច​កំចាត់​អង្គែ ហើយ​បើ​ប្រើប្រាស់​រាល់​ថ្ងៃ​នឹង​កម្ចាត់​បាន ១០០% និង​ជួយ​ឱ្យ​សក់​ទន់​ទៀត​ផង។

 

Sabay៖ តើ​នៅ​ក្នុង​ក្បួន​ដង្ហែ​របស់​​ក្លៀរសាគូរ៉ា​ហ្វ្រេស មាន​អ្វី​​ខ្លះ? លោក ឡោ សារៈ៖ យើង​រៀបចំ​ឡាន ៥ តោន ១ គ្រឿង​រចនា​ពី​ផលិតផល​របស់ ក្លៀរសាគូរ៉ា​ហ្វ្រេស ជុំ​វិញ ដោយ​ដឹក​នារី​ម៉ូដែល ៤ នាក់ ដែល​តុបតែង​ខ្លួន​តាម​រយៈ​សំលៀកបំពាក់​ប្រពៃណី​របស់​ជប៉ុន។ ក្នុង​នោះ​មាន​ស៊ីក្លូ​ចំនួន ១២ គ្រឿង​ដឹក​នារី​ម៉ូដែល​ស្លៀកពាក់​ដូច​គ្នា ដោយ​មាន​បាញ់​ស្ព្រាយ​ក្លិន​ផ្កា​សាគូរ៉ា​ស្រស់ ដែល​មាន​នៅ​ក្នុង​កញ្ចប់​ក្លៀរសាគូរ៉ា​ហ្វ្រេស ​ផង​ដែរ។ ទន្ទឹម​នឹង​នេះ​ក៏​មាន​ចែក​វត្ថុ​អនុស្សាវរីយ៍​ដល់​អ្នក​ចូលរួម​ទៀត​ផង។

 

Sabay៖ តើ​លោក​រំពឹង​ថា​​ ក្លៀរសាគូរ៉ា​ហ្វ្រេស នឹង​ទទួល​បាន​អ្វី​ត្រឡប់​មក​វិញ បន្ទាប់​ពី​ដង្ហែ​ក្បួន​ម្សិលមិញ​នេះ? លោក ឡោ សារៈ ៖ យើង​រំពឹង​ថា​​នេះ​ជា​សារ​មួយ​ជូន​ដល់​អតិថិជន​ ហើយ​ទទួល​បាន​ការ​គាំទ្រ និង ចែកចាយ​តាម​ទីផ្សារ​កាន់​តែ​​ច្រើន ​ឡើងៗ។

 

 

អត្ថបទ៖ ម៉ឺន រស្មី

អត្ថបទថ្មី