ប្រវត្តិ ឈិន ឡុង ​ពី​ក្មេង​​គ្មាន​ចំណេះ​​ក្លាយ​ជា​កំពូល​តារា​សម្ដែង​ពិភពលោក

  • 2016-02-02 13:04:03
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

កុមារភាព​របស់​ឈិន ឡុង ​ផ្សារ​ភ្ជាប់​ជាមួយ​នឹង​ស្លាក​ស្នាម​ឡើង​ជាំ​ពេញ​​ខ្លួន​ដោយ​សារ​តែ​ហាត់​ក្បាច់​គុន។ នៅ​ពេល​ធំ​ដឹង​ក្ដី​ឡើង​លោក​រស់​នៅ​ជាមួយ​នឹង​មុខ​របួស​រាប់​មិន​អស់​ដោយ​សារ​តែ​ឈុត​ឆាក​វាយ​តប់​គ្នា​នៅ​ក្នុង​រឿង។

 

ក្មេង​ប្រុស​កម្ជិល​រៀន ស្នេហា​វិស័យ​ក្បាច់​គុន

 

 

តារា​សម្ដែង​ល្បី​ឈ្មោះ Jackie Chan ដែល​ទស្សនិកជន​ខ្មែរ​ស្គាល់​ច្រើន​តាម​រយៈ​ឈ្មោះ ឈិន ឡុង នោះ​មាន​ឈ្មោះ​ពិត​ថា Chan Kong Sang កើត​ក្នុង​​ឆ្នាំ ១៩៥៤​នៅ​ទីក្រុង​ហុងកុង។ ឪពុក​ម្ដាយ​របស់​​ឈិន ឡុង​គឺ​​ជា​ប្រជាជន​ក្រីក្រ រៀន​មិន​បាន​ដិត​ដល់ ហើយ​តែង​តែ​សង្ឃឹម​ថា​កូន​​​នឹង​មិន​ក្លាយ​ជា​អក្ខរជន​ដូច​ខ្លួន។ អាស្រ័យ​ហេតុ​នេះ​ហើយ​ពួក​គេ​បាន​ចាត់​ទុក​​ការ​អប់​រំ​​កូន​ជា​ធំ​។ ឲ្យ​តែ​ឈិន ឡុង​ចង់​ពួក​គេ​មិន​ខ្លាច​ទុក្ខ​​លំបាក​សុខ​ចិត្ត​ធ្វើ​ការ​យប់​ថ្ងៃ​ដើម្បី​ប៉ះប៉ូវ​ឲ្យ​កូន។ ខុស​ពី​ក្ដី​រំពឹង​ទុក​របស់​ឪពុក​ម្ដាយ ឈិន ឡុង​វក់​នឹង​ការ​លេង រប៉ិលរប៉ូច និង​ស្អប់​​ចូល​សាលា។ ក្មេង​ប្រុស​ម្នាក់​នេះ​ជាមួយ​នឹង​ក្រុម​មិត្តភ័ក្ដិ​របស់​ខ្លួន​មួយ​ថ្ងៃ​ៗ​ចូល​ចិត្ត​ឡើង​ដើម​ឈើ ផ្លោះ​របង វាយ​ប្រតប់​គ្នា​គ្មាន​ពេល​អង្គុយ​នៅ​មួយ​កន្លែង។

 

 

​ពេល​នៅ​ក្នុង​ថ្នាក់ ឈិន ឡុង​ធ្វើ​ឬក៏​ពារ​ដូច​ស្វា យក​ក្រដាស​ខ្ចប់​ធ្វើ​​ជា​គ្រាប់​កាំភ្លើង​គប់​គ្នា​ទៅ​មក​ ត្រូវ​លោក​គ្រូ​អ្នក​គ្រូ​ស្ដី​បន្ទោស​ជា​ញឹកញាប់។ មក​ដល់​ផ្ទះ​វិញ ឈិន ឡុង បើ​មិន​ធ្វើ​ពុត​ជា​ឈឺ​ទេ​ក៏​ដូច​ដេក​ដូច​ស្លាប់​ដែរ​ដើម្បី​គេច​មិន​ចាំ​បាច់​រៀន​សូត្រ។ លទ្ធផល​ចុង​ក្រោយ​នោះ​គឺ ក្មេង​ប្រុស​​នេះ​ត្រូវ​ត្រួត​ថ្នាក់ ហើយ​មក​ដល់​សព្វ​ថ្ងៃ​នេះ ឈិន ឡុង​នៅ​តែ​មិន​ទាន់​រៀន​ចប់​បឋមសិក្សា​នៅ​ឡើយ​ទេ​។

 

តារា​សម្ដែង​​​ប្រុស​នេះ​ទទួល​ស្គាល់​ពី​ចំណេះវិជ្ជា​អន់​ថយ​របស់​ខ្លួន។ នៅ​ក្នុង​បទ​សម្ភាសន៍​មួយ​កាល​ពី​ចុង​​ឆ្នាំ ២០១៣ នៅ​ពេល​ភាពយន្ត "Police Story 2014” ត្រូវ​បាន​ចាក់​ផ្សាយ ឈិន ឡុង​បាន​បង្ហើប​ថា​តាំង​ពី​តូច​ក្រូច​ឆ្មា​មក​លោក​តែង​តែ​ស្រមៃ​ចង់​ក្លាយ​ជា​ប៉ូលិស​ជានិច្ច ប៉ុន្តែ​ដោយ​សារ​តែ​មិន​បាន​រៀន​សូត្រ​ខ្ពង់​ខ្ពស់ ដូច្នេះ​ហើយ​លោក​បាន​តែ​សម្រេច​ក្ដី​ប្រាថ្នា​នេះ​នៅ​ក្នុង​ភាពយន្ត​តែ​ប៉ុណ្ណោះ។

 

ក្នុង​វ័យ​​កុមារ​ភាព ឈិន ឡុង​ជក់​ចិត្ត​នឹង​រឿង​ក្បាច់​គុន​បុរាណ។ អំឡុង​ពេល​នោះ Sam Hui និង Karl Maka គឺជា​តារា​ក្បាច់​គុន​កំពុង​មាន​ឈ្មោះ​បោះ​សំឡេង។ ក្មេង​ប្រុស​រូប​នេះ​បាន​យក​អ្នក​ទាំង​ពីរ​ធ្វើ​ជា​និមិត្តរូប​របស់​ខ្លួន។

 

 

ឆ្នាំ ១៩៦១ ពេល​មាន​អាយុ ៧​ឆ្នាំ ឈិន ឡុង​ត្រូវ​បាន​ឪពុក​នាំ​មក​ជួប​លោក​គ្រូ​ក្បាច់​គុន Yu Jim Yuen។ ដើម​ឡើយ ឪពុក​ឈិន ឡុង​នាំ​កូន​មក​នេះ​ក្នុង​បំណង​គំរាមកំហែង​ បើ​គេ​មិន​ព្រម​រៀន​សូត្រ​ទេ នឹង​ទុក​ឲ្យ​នៅ​រង់​ទុក្ខ​វេទនា​នៅ​ទី​នេះ។ ផ្ទុយ​មក​វិញ ឈិន ឡុង​បែរ​ជា​មាន​ចិត្ត​កោត​សរសើរ​ក្មេង​ៗ​នៅ​ទី​នេះ ហើយ​គិត​ថា​បរិស្ថាន​នៅ​ទី​នេះ​គឺ​ជា​ឋានសួគ៌​សម្រាប់​ខ្លួន​ទៅ​វិញ​​។ មិន​ចាំ​បាច់​មើល​សៀវភៅ មិន​ត្រូវ​ជួប​មុខ​លោក​គ្រូ​អ្នក​គ្រូ ថែម​ទាំង​បាន​រត់​លេង​វាយ​តប់​គ្នា ឈិន ឡុង​បាន​អង្វរ​ឪពុក​ឲ្យ​កោរ​សក់​ដើម្បី​នៅ​រៀន​ក្បាច់​គុន​នៅ​ទី​នេះ។

 

នៅ​ក្នុង​សាលា​របស់ Yu Jim Yuen សិស្សានុសិស្ស​ត្រូវ​ចុះ​កិច្ច​សន្យា​ហ្វឹកហាត់​យ៉ាង​តិច​ក្នុង​រយៈ​ពេល​​៥​ឆ្នាំ។ គិត​ដល់​កូន​ប្រុស​រប៉ិលរប៉ូច ពិបាក​ប្រៀន​ប្រដៅ​របស់​ខ្លួន ឪពុក​ឈិន ឡុង​បាន​ចុះ​កិច្ច​សន្យា​ឲ្យ​កូន​រៀន​ក្បាច់​គុន​និង​សម្ដែង​ល្ខោន​នៅ​ទី​នេះ​រយៈ​ពេល ១០ ឆ្នាំ។

 

កិច្ច​សន្យា​១០​ឆ្នាំ​របស់​ឈិន ឡុង​និង​លោក​គ្រូ Yu

 

លោក​គ្រូ Yu បង្រៀន​សិស្ស​របស់​ខ្លួន​តាម​វិធីសាស្ត្រ​ចាស់​បុរាណ គឺ​ថា​បើ​អ្នក​ហ្វឹក​ហាត់​មិន​បាន​ល្អ​គឺ​ប្រើ​រំពាត់​វាយ​ភ្លាម​មួយ​រំពេច។ កាល​គ្រា​ដំបូង ឈិន ឡុង​តែង​តែ​លួច​យំ​​ម្នាក់​ឯង​ពេល​យប់​ព្រោះ​ឈឺ​ដោយសារ​ផ្ដៅ​របស់​លោក​គ្រូ។

 

អំឡុង​ពេល​ហ្វឹក​ហាត់​ក្បាច់​គុន

 

ក្នុង​ទសវត្ស​​ឆ្នាំ ១៩៦០ ឈិន ឡុង​នៅ​រៀន​ក្បាច់​គុន​នៅ​សាលា​គុន​របស់​លោក​គ្រូ Yu។ ជា​រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ក្មេង​ប្រុស​រូប​នេះ ត្រូវ​ក្រោក​ពី​ម៉ោង​៥​ព្រឹក​ហើយ​ហ្វឹក​ហាត់​ដល់​ម៉ោង ១២ អធ្រាត្រ​។ នេះ​គឺ​ជា​ច្បាប់​ទម្លាប់​មិន​អាច​ធ្វើ​ខុស​បាន។ កំពុង​ស្ថិត​ក្នុង​វ័យ​ពេញ​លូត​លាស់ ឈិន ឡុង​និង​មិត្ត​រួម​គ្រូ​របស់​ខ្លួន​តែង​តែ​ឃ្លាន​ម្ហូប​ដែល​មាន​ត្រី​សាច់​គ្រប់​ប្រភេទ​តែ​ពួក​បាន​បរិភោគ​ត្រឹម​បន្លែ​ស្រុះ​និង​តៅហ៊ូ​តែ​ប៉ុណ្ណោះ។ ចូល​មក​ដល់​ដើម​ទសវត្ស​ឆ្នាំ ១៩៧០ ពេល​ថ្ងៃ​ឈិន ឡុង​ទៅ​ធ្វើ​ការ ពេល​យប់​មក​សម្រាក​នៅ​ផ្ទះ​លោក​គ្រូ។ ក្នុង​វ័យ ១៧ ឆ្នាំ​ក្មេង​ជំទង់​រូប​នេះ​​បាន​បញ្ចប់​កិច្ច​សន្យា​ហ្វឹកហាត់ ១០ ឆ្នាំ​នៅ​សាលា​គុន​នេះ។

 

 

នៅ​ពេល​នេះ ឈិន ឡុង​ចាប់​ផ្ដើម​ប្រឡូក​ខ្លួន​នៅ​ក្នុង​វិស័យ​សិល្បៈ។ ពេល​ទើប​ឈាន​ជើង​ចូល​​វិស័យ​នេះ​ដំបូង​តារា​ភាពយន្ត​ត្រូវ​គេ​ប្រគល់​ឲ្យ​ដើរ​តួ​គ្មាន​ឈ្មោះ​ឬ​តួ​ជំនួស​របស់​ផលិតកម្ម​ភាពយន្ត Shaw Brothers Studio ដោយ​យក​រហស្សនាម​ថា Chang Yuen Long។ នៅ​ពេល​គ្មាន​ការងារ​ធ្វើ ឈិន ឡុង ​ដើរ​ប៉ោឡែ​ ផឹក​ស្រា រាំ​លេង​​គ្មាន​ទី​បញ្ចប់។ ទី​កន្លែង​ដែល​លោក​តែង​តែ​ទៅ​លេង​គឺ​ក្លឹប​រាត្រី។ ចាប់​យក​អាជីព​ដូច​ឈិន ឡុង​គឺ​វេទនា​និង​គ្រោះ​ថ្នាក់​ជា​ទី​បំផុត ហើយ​ថែម​ទាំង​មិន​ត្រូវ​បាន​គេ​ឲ្យ​តម្លៃ​ទៀត​ផង។ ដើម្បី​ទទួល​បាន​ចំណាប់​អារម្មណ៍​របស់​អ្នក​ដទៃ ឈិន ឡុង​សុខ​ចិត្ត​ប្រថុយ​ជីវិត​របស់​ខ្លួន។ នៅ​ក្នុង​ភាពយន្ត "Fist Of Fury” ដែល​សម្ដែង​ដោយ​កំពូល​តារា​សម្ដែង លី ស៊ាវ​ឡុង ឈិន ឡុង​ត្រូវ​គេឲ្យ​ដើរ​តួ Samurai ម្នាក់​របស់​ជប៉ុន​ហើយ​ត្រូវ​លី ស៊ាវ​ឡុង​វ៉ៃ​ដូច​បាវ​សាក់ តែ​នៅ​ពេល​រឿង​ចាក់​ផ្សាយ​លោក​បាន​​បង្ហាញ​វត្តមាន​បាន​ត្រឹម​តែ​ប៉ុន្មាន​វិនាទី​តែ​ប៉ុណ្ណោះ។ នៅ​ក្នុង​វគ្គ​ជិត​​ចប់​របស់ "Fist Of Fury” ឈិន ឡុង​បាន​ដើរ​តួ​ជំនួស​ឲ្យ​តួឯក​ដែល​ក្នុង​ឈុត​នោះ​លោក​ត្រូវ​ឈិន ជិន(សម្ដែង​ដោយ លី​ស៊ាវ​ឡុង) ទាត់​ធ្លាយ​ជញ្ជាំង។

 

ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​ដោយ​ញើស​ឈាម​ខ្លួន​ឯង

 

ក្រោយ​រយៈ​ពេល​ដើរ​តួ​កំប៉ិកកំប៉ុក​គ្មាន​អ្នក​ណា​ស្គាល់​មុខ ក្នុង​ឆ្នាំ ១៩៧៥ ឈិន ឡុង​ចុះ​កុងត្រា​ជា​មួយ​នឹង​ផលិតកម្ម​ភាពយន្ត​​និង​ចាប់​ផ្ដើម​បាន​ដើរ​តួ​ឯក។ រឿង​ដំបូង​ៗ​របស់​លោក​បរាជ័យ​យ៉ាង​ជោគ​ជាំ​ដោយ​គ្មាន​អ្នក​ណា​ទិញ​សំបុត្រ​ចូល​មើល។ រហូត​ដល់​ចុង​ទសវត្ស​ឆ្នាំ ១៩៧០ លោក​បាន​ភ្លក់​រសជាតិ​ជោគជ័យ​ជា​លើក​ទី​១​ តាម​រយៈ​​ភាពយន្ត​ដូច​ជា "ក្បាច់​ស្រវឹង" “The Fearless Hyena” និង "Snake In The Eagle's shadow” ជា​ដើម។​

 

ចូល​មក​ដល់​ទសវត្ស​ឆ្នាំ ១៩៨០ ឈិន ឡុង​បន្ត​ភាព​ជោគជ័យ​របស់​ខ្លួន​ជាមួយ​ភាពយន្ត​ដូច​ជា "Amour Of God” “Plan A” “Police Story”។ រឿង​ទាំង​នេះ​សុទ្ធ​សឹង​តែ​ទទួល​បាន​ការ​គាំទ្រ​យ៉ាង​ពេញ​ទំហឹង​ពី​ទស្សនិកជន។

 

 

ឆ្នាំ ១៩៨២ គឺ​ជា​ឆ្នាំ​ដែល​ឈិន ឡុង​បើក​ទំព័រ​ថ្មី​មួយ​ទៀត​នៅ​ក្នុង​ជីវិត​របស់​ខ្លួន​ដោយ​លោក​បាន​ឈាន​ជើង​ចូល​​ទីផ្សារ​ហូលីវូដ​ជា​លើក​ដំបូង។ យ៉ាងណាក៏ដោយ​សមិទ្ធកម្ម​ទី​១​របស់​លោក​គឺ​មិន​បាន​​ទទួល​​ជោគជ័យ​ដូច​ការ​រំពឹង​ទុក​នោះ​ទេ។ រហូត​ដល់​ឆ្នាំ ១៩៩៤ នៅ​ពេល​សម្ដែង​ក្នុង​រឿង "Rumble In The Bronx” ទើប​លោក​ទទួល​បាន​ការ​ចាប់​អារម្មណ៍​ពី​អ្នក​គ្រប់​គ្នា។ បន្ទាប់​មក​ទៀត​បណ្ដុំ​ភាពយន្ត "Rush Hour” បាន​រុញ​កេរ្តិ៍​ឈ្មោះ​របស់​ឈិន ឡុង​ឡើង​លំដាប់​កំពូល​។​

 

ឆ្នាំ ១៩៩៧ នៅ​ពេល​ទីក្រុង​ហុងកុង​ត្រូវ​ប្រគល់​​ឲ្យ​ចិន​ដីគោក​វិញ ប្រធានាធិបតី​​ចិន​នៅ​ពេល​នោះ​គឺ​លោក Jieng Zemin បាន​ហៅ​ឈិន ឡុង​ថា​ "បង​ធំ" នៅ​ពេល​អ្នក​ទាំង​២​ចូល​រួម​ក្នុង​កម្មវិធី​ជប់​លៀង​មួយ។ ចាប់​ពី​ពេល​នោះ​មក​តារា​ស្រករ​ក្រោយ​តែង​តែ​ហៅ ឈិន ឡុង​ថា "បង​ធំ"។​

 

ក្នុង​រយៈ​ពេល​នោះ​ដែរ ឈិន ឡុង ទិន​ហ្វី និង Chow Yun Fat គឺ​ជា​សសរ​ទ្រូង​ទាំង​៣​របស់​វិស័យ​ភាពយន្ត​ហុងកុង។ ដោយ​​អ្នក​ទាំង​៣​គឺ​សុទ្ធ​តែ​មាន​ទេពកោសល្យ​ខុស​ៗ​គ្នា និង​បាន​ជាប់​ឈ្មោះ​ជា​តារា​ភាពយន្ត​អស្ចារ្យ​បំផុត​​ដែល​ជ្រើស​រើស​ដោយ​ទស្សនាវដ្ដី​មាន​ឈ្មោះ​ល្បី។

 

ដើម្បី​ទទួល​បាន​ភាព​ជោគជ័យ​យ៉ាង​ត្រចះ​ត្រចង់​នេះ ឈិន ឡុង​បាន​លះបង់​ជីវិត​របស់​ខ្លួន​​ជា​ច្រើន​លើក​ច្រើន​សារ​។ ឆ្នាំ ១៩៧៨ ឈិន ឡុង​ត្រូវ​គេ​ទាត់​ចូល​ភ្នែក ឆ្អឹង​ចិញ្ចើម​ត្រូវ​រង​របួស​ធ្ងន់​នៅ​ក្នុង​ភាពយន្ត "ក្បាច់​ស្រវឹង"។ នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ​ដដែល​នេះ​ដែរ នៅ​ពេល​ថត​រឿង "Snake In The Eagle's Shadow” លោក​ត្រូវ​គេ​ទាត់​បាក់​អស់​ធ្មេញ​១ ដើម​ដៃ​ត្រូវ​ដាវ​ឆាប ឈាម​ហូរ​ដូច​ទឹក។ ឆ្នាំ ១៩៨០ ពេល​ថត​រឿង "The Young Master” ឈិន ឡុង​ត្រូវ​គេ​វាយ​បាក់​ខ្ទង់​ច្រមុះ និង​ត្រូវ​គេ​កាប់​នៅ​បំពង់ក​គ្រោះ​ថ្នាក់​ដល់​អាយុ​ជីវិត។ ឆ្នាំ ១៩៨៣ ពេល​ថត​រឿង "Plan A” លោក​រង​របួស​ជា​ទម្ងន់​នៅ​កញ្ចឹង​ក​និង​បាក់​ខ្ទង់​ច្រមុះ។ ឆ្នាំ ១៩៨៥ ពេល​សម្ដែង​រឿង "Police Story” ឈិន ឡុង ត្រូវ​រង​របួស​ធ្ងន់​នៅ​ឆ្អឹងជំនី​និង​ឆ្អឹង​ចង្កេះ។ ឆ្នាំ ១៩៨៦ ពេល​ចូល​ខ្លួន​ថត​រឿង "Armour Of God” ឈិន ឡុង​ធ្លាក់​ពី​លើ​អាគារ​ខ្ពស់​បណ្ដាល​ឲ្យ​ប៉ះ​ទង្គិច​ខួរ​ក្បាល ឱកាស​រស់​រាន​មាន​ជីវិត​នៅ​សល់​ត្រឹម ២០​%។ ឆ្នាំ ១៩០០ នៅ​ពេល​ថត​បន្ត​វគ្គ​ទី​២​របស់​រឿង​នេះ ឈិន ឡុង​ត្រូវ​របួស​នៅ​ក្បាល​ជា​ថ្មី​ម្ដង​ទៀត។

 

នេះ​គ្រាន់​តែ​ជា​ការ​រង​​របួស​មួយ​ចំនួន​របស់ Jackie Chan តែ​ប៉ុណ្ណោះ។ បើ​ទោះ​បី​ជា​នៅ​លើ​ខ្លួន​ពោរពេញ​ទៅ​ដោយ​ស្លាក​ស្នាម តែ​សូម្បី​តែ​ម្ដង​ក៏​តារា​វ័យ ៦១ ឆ្នាំ​មិន​ដែល​រាថយ​នឹង​ឧបសគ្គ​ទាំង​នេះ​ដែរ។

 

 

មាន​ពេល​មួយ​នោះ នៅ​ពេល​ត្រូវ​បាន​គេ​បញ្ជូន​ទៅ​មន្ទីរ​ពេទ្យ​ដើម្បី​ព្យាបាល​របួស ឈិន ឡុង​បាន​សំណូមពរ​ឲ្យ​វេជ្ជបណ្ឌិត​​ទប់​ឈាម​ឲ្យ​ខ្លួន​ដើម្បី​ឲ្យ​លោក​បាន​ត្រលប់​ទៅ​ថត​បន្ត។ លោក​បាន​សន្យា​ជា​មួយ​នឹង​គ្រូពេទ្យ​ថា៖ "ចាំ​ថត​រឿង​ចប់​ខ្ញុំ​នឹង​មក​ព្យាបាល"។ ពេល​នោះ​គ្រូពេទ្យ​បាន​ត្រឹម​គ្រវី​ក្បាល៖ "គាត់​ប្រៀប​ដូច​ជា​មនុស្ស​ស្ពាន់ មិន​ចេះ​ឈឺ​ មិន​ខ្លាច​ស្លាប់ មិន​ដឹង​ជា​ត្រូវ​ដោះ​ស្រាយ​យ៉ាង​ណា​ពិត​មែន"។

 

នៅ​ពេល​​មិត្ត​រួម​ការងារ​សម្ដែង​ការ​ព្រួយ​បារម្ភ​​ដោយ ឈិន ឡុង​មក​ធ្វើ​ការ​ទាំង​មិន​ទាន់​ជា​សះ​ស្បើយ​នោះ លោក​បាន​ប្រាប់​ថា៖ "អត់​អី​ទេ ការ​រង​របួស​ចំពោះ​ខ្ញុំ​គឺ​ប្រៀប​ដូច​ជា​ហូប​បាយ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​ទៅ​ហើយ គ្មាន​អ្វី​ត្រូវ​ខ្វល់​នោះ​ទេ"។

 

ក្នុង​ទសវត្ស​ឆ្នាំ ១៩៧០-៨០ ដោយ​សារ​តែ​បច្ចេកទេស​មិន​ទាន់​បាន​ជឿនលឿន ដូច្នេះ​ហើយ​ឈុត​ឆាក​គ្រោះ​ថ្នាក់​ជា​ច្រើន​ត្រូវ​សម្ដែង​ដោយ​តួ​ពិត​ៗ។ Jackie Chan ទទួល​ស្គាល់​ថា៖ "បច្ចេកទេស​របស់​ចិន​មិន​អាច​ប្រៀប​ផ្ទឹម​នឹង​បរទេស​ ដូច​នេះ​ហើយ​មាន​តែ​ត្រូវ​ប្រើ​កណ្ដាប់​ដៃ​វ៉ៃ​គ្នា​មែន​ទែន ហើយ​សម្ដែង​ឈុត​​គ្រោះ​ថ្នាក់​ដល់​ជីវិត​ដោយ​ខ្លួន​ឯង​ទើប​អាច​មាន​ឱកាស​ប្រកួត​ប្រជែង​និង​ភាពយន្ត​ក្រៅ​ស្រុក​បាន"៕

 

ចុចអាន៖ឈិនឡុង និយាយ​ពី​ការ​លំបាក​ខ្លះ​ៗ​​ពេល​បញ្ចូល​សំឡេង​រឿង “Kung Fu Panda 3”

 

ប្រែសម្រួល៖ សុវណ្ណផៃ ប្រភព៖guu

អត្ថបទពេញនិយម
អត្ថបទថ្មី