មក​ដឹង​ពី​លក្ខណៈ​ពិសេស​របស់​ស្ពាន​ឆ្លង​សមុទ្រ​ដ៏​វែង​បំផុត​របស់​ពិភពលោក

  • 2018-03-31 08:32:27
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ស្ពាន​ដែល​ឆ្លងកាត់​ទីក្រុង ហុងកុង ហ្ស៊ូហៃ និង ម៉ាកាវ បាន​ក្លាយ​ជា​ស្ពាន​វែង​បំផុត​របស់​ពិភពលោក មាន​ប្រវែង​៥៥​គីឡូម៉ែត្រ។ ខាងក្រោម​នេះ​គឺ​ជា​លក្ខណៈ​ពិសេស​នានា​ ដែល​យើង​គួរ​ស្វែងយល់​ពី​ស្ពាន​យក្ស​មួយ​នេះ៖

ភាព​អស្ចារ្យ​នៃ​បច្ចេកវិទ្យា​បាន​តភ្ជាប់​ស្ពាន ​ហុងកុង ម៉ាកាវ និង ចិន​ដី​គោក​តាមរយៈ​ទីក្រុង​ហ្ស៊ូហៃ​បាន​ចំណាយ​ពេល ៨ ឆ្នាំ​ដើម្បី​សាងសង់ បូក​នឹង​ការ​រៀបចំ​រយៈពេល ៦ ឆ្នាំ​ទៀត មុន​ពេល​គម្រោង​នេះ​លេច​ជា​រូបរាង និង បាន​​ចំណាយ​ទឹកប្រាក់ ១៥,១ ប៊ីលាន​ដុល្លារ។ ការងារ​ភាគច្រើន​ត្រូវ​បាន​បញ្ចប់​កាល​ពី​ខែ​ធ្នូឆ្នាំ ២០១៧ ប៉ុន្តែ​ស្ពាន​នេះ​នៅ​មិន​ទាន់​បញ្ចប់​នៅ​ឡើយ។ នេះ​បើ​តាម​សារព័ត៌មាន​ក្នុង​ស្រុក​របស់​ចិន Nextshark។

ដែក​ទម្ងន់ ៤២ ម៉ឺន​តោន ត្រូវ​បាន​យក​មក​ប្រើប្រាស់​ដើម្បី​សង់​ស្ពាន​នេះ គឺ​គ្រប់គ្រាន់​ដើម្បី​យក​ទៅ​សង់​ Eiffel Towers នៅ​ប៉ារីស បាន​ចំនួន ៦០។

កោះ​សិប្បនិមិត្ត​៣ ត្រូវ​បាន​ធ្វើ​ឡើង​នៅ​កណ្តាល​សមុទ្រ ធ្វើ​ឡើង​សម្រាប់​ជា​ស្ថានីយ​សំចត ជា​ហូរហែ នៅ​លើ​វិថី​សមុទ្រ​ដ៏​វែង​អន្លាយ។

អ្វី​ដែល​ពិសេស​ជាង​នេះ​ទៅទៀត​គឺ ផ្លូវ​ក្រោម​បាត​សមុទ្រ​ជាង ៥,៦ គីឡូម៉ែត្រ ជា​តំបន់​ដែល​​គ្មាន​ស្ពាន​នៅ​លើ​សមុទ្រ​ទេ ព្រោះ​​ច្រក​នេះ​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​កប៉ាល់​​ធន់​ធំ​ឆ្លងកាត់ ខណៈ​ដែល​យានយន្ត​ទាំង​អស់​ត្រូវ​បើក​បរ​​ក្នុង​បំពង់​ផ្លូវ​ក្រោម​បាត​សមុទ្រ​ដ៏​ព្រឺ​ក្បាល​ ជម្រៅ ៤៤,៥ ម៉ែត្រ​ក្រោម​ផ្ទៃ​សមុទ្រ។

ផ្លូវ​ក្រោម​សមុទ្រ​មួយ​នេះ គឺ​ជា​បញ្ហា​ប្រឈម​ដ៏​ស្មុគស្មាញ​បំផុត​សម្រាប់​ក្រុម​អ្នក​សាងសង់។ លោក Gao Xinglin អ្នក​គ្រប់គ្រង​គម្រោង​សាងសង់​នេះ បាន​ប្រាប់ AFP ថា​ "ច្រើន​យប់​ដែល​ខ្ញុំ​គេង​មិន​លក់ ព្រោះ​មាន​ការ​លំបាក​ជាច្រើន​ក្នុង​អំឡុង​ពេល​សាងសង់។ តភ្ជាប់​បំពង់​ទម្ងន់ ៨​ម៉ឺន​តោន​ក្រោម​បាត​សមុទ្រ ដើម្បី​ការពារ​ជម្រាប​ទឹក គឺ​ជា​បញ្ហា​ប្រឈម​ដ៏​ធំ​បំផុត"។ លោក​បាន​និយាយ៕

សូម​ទស្សនា​វីដេអូ​ នៃ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ក្នុង​ផ្លូវ​ក្រោម​សមុទ្រ​ខាង​ក្រោម៖

ប្រភព៖ nextshark   ប្រែ​សម្រួល៖ សុខ លាងហ៊ត