អាចទៅរួចអត់ វៀតណាម ចង់​​​ដណ្ដើមយក​ចំណែក​ទីផ្សារ ៥០% ពី​​ Facebook

  • 2018-11-11 02:29:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ប្រទេស​វៀតណាម ចង់​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ប្រើ​បណ្ដាញ​​ទំនាក់ទំនង​សង្គម​​​របស់​​ខ្លួន​បាន ៥០% នៅ​ឆ្នាំ​២០២០ ប្រជែង​ជាមួយ Facebook ហើយ​ក៏​គ្រោង​ការពារ​ព័ត៌មាន​បំពុល​បរិយាកាស លើ​​បណ្ដាញ​សង្គម​របស់ Mark zuckerberg និង​ Google ផង​ដែរ​។ នេះ​បើ​តាម​សម្ដី​របស់​មន្ត្រី​ព័ត៌មាន​វៀតណាម ក្នុង​​សេវក្ដី​ថ្លែងការណ៍​មួយ ​កាល​ពី​ថ្ងៃ​ព្រហស្បតិ៍​សប្ដាហ៍​មុន​។

ក្រសួង​បាន​កំពុង​ធ្វើ​​សេចក្ដី​​ព្រាង​ក្រម​វិជ្ជាជីវៈ​មួយ​សម្រាប់​អ៊ីនធឺណេត ដើម្បី​បង្កើត​ឱ្យ​មាន​បណ្ដាញ​ដ៏​ល្អ និង​សុវត្ថិភាព។

ក្រសួង​បន្ថែម​ថា៖ "យើង​ក៏​កំពុង​ស្រាវជ្រាវ​លើ​​វិធានការ ដែល​អាច​ទប់ស្កាត់​ព័ត៌មាន​អវិជ្ជមាន និង​​មិន​ល្អ​លើ platforms បរទេស​គឺ Facebook និង Google ដែរ”។

Facebook និងGoogle កំពុង​ទទួល​បាន​ការប្រើប្រាស់​យ៉ាង​ទូលំទូលាយ​បំផុត ក្នុង​ប្រទេស​វៀតណាម និង​ជា platform ដ៏​សំខាន់​សម្រាប់​អ្នកប្រឆាំង។

កាល​ពី​ខែ​កញ្ញា មន្ត្រី​ព័ត៌មានលោក Nguyen Manh Hung បាន​និយាយ​ថា វៀតណាម​គួរ​តែ​លើក​ដំ​កើង​​បណ្ដាញ​សង្គម​ក្នុង​ស្រុក​របស់​ខ្លួន ដើម្បី​ប្រជែង​និង​ដណ្ដើម​ ​ជាមួយ Facebook ។

ក្រុមហ៊ុន​វៀតណាម​បី មាន​កម្មវិធី​ផ្ញើ​សារ Zalo របស់​ក្រុមហ៊ុន VNG Corp កម្មវិធី​ចែករំលែក​វីដេអូ Mocha និង​​ក្រុមហ៊ុន Internet ឈ្មោះ VCCorp ដែល​​បើក​​​គេហទំព័រ​ព័ត៌មាន e-commerce ជាច្រើន ត្រូវ​បាន​​ចាត់តាំង ឱ្យ​​​​ប្រជែង​ដណ្ដើម​ចំណែក​ទីផ្សារ​ពី​ហ្វេសប៊ុក ៥០%។

Zalo ជា​កម្មវិធី​ផ្ញើ​សារ​ដ៏​មាន​ប្រជាប្រិយភាព​របស់​វៀតណាម ពោល​មាន​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ១០០ លាន​នាក់ ខណៈ​​ Mocha និង VCCorp កំពុង​តស៊ូ​ប្រកួតប្រជែង​ប្រជា​ YouTube របស់ Google និង Facebook របស់​មហាសេដ្ឋី​វ័យ​ក្មេង Mark zuckerberg៕

ចុច Like និង See First ដើម្បីទទួលព័ត៌មានបច្ចេកវិទ្យាមុនគេ......

ប្រភព៖ Businessinsider   ប្រែ​សម្រួល៖ អ៊ុំ សុភក្តិ