សម្ពោធហាង ឌីមសាំអ៊ីមភឺរៀ និងប៊្លូផាំឃីន ថ្មីនៅបឹងកេងកង១ កណ្តាលក្រុងភ្នំពេញ
- 2016-02-24 23:03:32
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
សម្ពោធហាង ឌីមសាំអ៊ីមភឺរៀ និងប៊្លូផាំឃីន ថ្មីនៅបឹងកេងកង១ កណ្តាលក្រុងភ្នំពេញ
ចន្លោះមិនឃើញ
ជាមួយនឹងការតុបតែងភោជនីយដ្ឋានខាងក្នុងថ្មីបែបចិនសម័យទំនើប និងជាកន្លែងទទួលទានអាហារពេញមួយថ្ងៃ ឌីមសាំអ៊ីមភឺរៀ (Dim Sum Emperors) បានបើកសាខាទី៤ ថ្មីមួយទៀតនៅទីក្រុងភ្នំពេញ កាលពីថ្ងៃសុក្រ សប្ដាហ៍មុននេះ ដែលមានទីតាំងនៅសង្កាត់បឹងកេងកង១ កែងនឹងផ្លូវ ៥៧ នៅលើអគារតែមួយជាមួយហាង ប៊្លូផាំឃីន (Blue Pumpkin) ដែលទើបតែរៀបចំតុបតែងលម្អថ្មី ក្លាយជាកន្លែងទទួលទានអាហារពោរពេញដោយផាសុកភាព ហើយក៏ជាហាង នំបុ័ង និងការ៉េមដ៏ឈ្ងុយឆ្ងាញ់ផងដែរ។ ការតុបបតែងផ្នែកខាងក្រៅជាមួយនឹងស័ង្កសីពណ៌ក្រហម និងខៀវបែបកុងទែណឺ បានធ្វើឲ្យហាងទាំងពីរក្លាយជាហាងដ៏ប្រណិតដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនមកនៅក្នុងតំបន់មួយនេះ។
លោក Eloi Courcoux នាយកក្រុមហ៊ុន Meas Development Holding បាននិយាយថា៖ "វាគឺជា អារម្មណ៍ពេញចិត្តមួយយ៉ាងខ្លាំងដែលប៉ុន្មានខែចុងក្រោយនេះ យើងបានជម្នះរាល់ឧបសគ្គ ហើយទទួលបានជោគជ័យយ៉ាងអស្ចារ្យជាមួយនឹងស្នាដៃជាច្រើនសម្រាប់ភោជនីយដ្ឋានទាំងពីរ គឺ ប៊្លូផាំឃីន និង ឌីមសាំអ៊ីមភឺរៀ។“
ការសម្ពោធហាង ប៊្លូផាំឃីន បឹងកេងកង១ លើកនេះគឺជាការសន្មតបញ្ចប់ការផ្លាស់ប្ដូរអត្តសញ្ញាណថ្មី រួមទាំងផ្លាកយីហោ មីនុយ និងការរៀបចំហាងដ៏ស្រស់បំព្រង។ នេះគឺជាការសម្ពោធចុងក្រោយបង្អស់ បន្ទាប់ពីការរៀបចំហាងថ្មីដំបូងបំផុតនៅ ប៊្លូផាំឃីន សាខាផ្សារចាស់ ខេត្តសៀមរាប រហូតដល់គ្រប់សាខាទាំងអស់នៅទីក្រុងភ្នំពេញ (ជាន់ទី២ នៅសាខាមាត់ទន្លេ សាខានៅផ្សារទំនើបថៃហ៊ួត ផ្លូវ ៦៣ និងសាខាបឹងកេងកង ផ្លូវ ៣៨០)។
បន្ទាប់ពីការរៀបចំថ្មីរបស់ ប៊្លូផាំឃីន យើងមានរៀបចំអាហារវិចខ្ចប់ជាច្រើនជម្រើស៖
១. យើងបានតាំងបង្ហាញយ៉ាងច្បាស់នូវអាហារបែបវិចខ្ចប់ ដើម្បីបង្កភាពងាយស្រួលដល់អតិថិជន របស់យើងក្នុងការស្វែងរកអាហារដែលពួកគាត់ចូលចិត្ត
២. យើងក៏បានប្រើប្រាស់គ្រឿងសង្ហារិម និងរបស់តុបតែងលម្អដែលផ្ដល់ជូនផាសុកភាពខ្ពស់
៣. ស្របជាមួយនឹងមុខម្ហូបដ៏ឆ្ងាញ់ជាច្រើនបន្ថែមទៀតក្នុងមីនុយ។
ឥលូវនេះ ភោជនីយដ្ឋាន ឌីមសាំអ៊ីមភឺរៀ ដែលជាទីកន្លែងទទួលទានអាហារចិន ឌីមសាំ បានទទួលប្រិយភាពខ្លាំង ហើយបានពង្រីកសាខា២ផ្សេងទៀត នៅទួលគោក និងនៅបឹងកេងកង១ ដែលទាំង ២ សាខានេះស្ថិតនៅជាប់ ប៊្លូផាំឃីន ទាំងអស់។
ការរួមបញ្ចូលគ្នារវាងភោជនីយដ្ឋានទាំង២ប្រភេទនេះ បានបណ្តុះគំនិតមួយគឺ “គេហដ្ឋានមិនមែនជាកន្លែងតែមួយគត់ដែលអ្នកអាចទទួលទានអាហារឆ្ងាញ់នោះទេ។”
ភាពជោគជ័យទាំងអស់នេះបានមកពីការរួមចំណែកមួយផ្នែកធំពីការសហការជាមួយ Cellcard, Heatwave, Coca-Cola, Blue O, Warehouse, Posh និង Hard Rock Café Angkor band, Pitch Black ។
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទងមកកាន់អ៊ីម៉ែល marketing@mdh.asia ៕
អត្ថបទ៖ ពាណិជ្ជកម្ម