ដំណោះស្រាយ ៩ ពេលដែល Wi-Fi លើ iPhone មានបញ្ហា
- 2016-07-28 13:15:28
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ដំណោះស្រាយ ៩ ពេលដែល Wi-Fi លើ iPhone មានបញ្ហា
ចន្លោះមិនឃើញ
អ្នកប្រើប្រាស់ iPhone មួយចំនួនប្រហែលជួបប្រទះការកើតមានបញ្ហាលើប្រព័ន្ធ Wi-Fi ដោយមិនអាចតភ្ជាប់នឹង Modem ឬ Router បាន។ ថ្ងៃនេះសូមបង្ហាញដំណោះស្រាយ ៩ ដែលអ្នកជួបបញ្ហាអាចអនុវត្តតាមបាន៖
១. បិទ Wi-Fi ហើយបើកឡើងវិញ
នេះជាដំណោះស្រាយសាមញ្ញបំផុតដែលមនុស្សជាច្រើនតែងអនុវត្តពេលជួបប្រទះបញ្ហា Wi-Fi។
២. បិទ Bluetooth
ប្រសិនបើមានបញ្ហាលើ Wi-Fi ស្របពេលដែល Bluetooth កំពុងបើកដែរនោះ គួរសាកល្បងបិទ Bluetooth ព្រោះថារលកសញ្ញា Bluetooth អាចប៉ះពាល់រលកសញ្ញា Wi-Fi បាន។
៣. Restart ទូរសព្ទ
នេះជាវិធីសាស្ត្រដ៏មានប្រសិទ្ធភាពមួយ ដោយការបិទហើយបើកទូរសព្ទឡើងវិញ អាចជួយឲ្យ System ដែលមានបញ្ហាប្រែជារៀបរយវិញ។
៤. សាកល្បង Restart Modem ឬ Router
ប្រសិនអ្នកប្រើ Wi-Fi នៅផ្ទះគួរសាកល្បង Restart Modem ឬ Router ដោយដកខ្សែភ្លើងចេញ ហើយទុកចោលរយៈពេល ១-២ នាទី សឹមដោតវិញ។
៥. សាកល្បងបិទ Wi-Fi Networking
ដំណោះស្រាយមួយទៀតគឺសាកល្បងបិទមុខងារ Wi-Fi Networking ដោយចូលទៅ Setting → Privacy → Location Services → System Services → Wi-Fi Networking។
៦. Forget Wi-Fi
សាកល្បង Forget Wi-Fi ដែលអ្នកមិនអាចភ្ជាប់បានដោយចូលទៅ Settings → Wi-Fi → ចុចលើសញ្ញាឧទាននៅខាងស្ដាំនៃឈ្មោះ Wi-Fi រួចចុចលើ Forget This Network។
៧. ប្ដូរ DNS របស់ Wi-Fi
អាចសាកល្បងប្ដូរ DNS របស់ Wi-Fi ដោយចូលទៅ Settings → Wi-Fi → ចុចលើសញ្ញាឧទាននៅខាងស្ដាំនៃឈ្មោះ Wi-Fi រួចចុចត្រង់ DNS ហើយប្ដូរទៅជា 8.8.8.8 ឬ 8.8.4.4។
៨. Reset Setting របស់ Network
អាចសាកវិធីមួយទៀតដោយ Reset Setting របស់ Network តាមរយៈការចូលទៅ Settings → General → Reset → Reset Network Settings។
៩. ដំឡើងប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការទៅជំនាន់ចុងក្រោយបង្អស់
វិធីចុងក្រោយគឺសាកល្បងដំឡើងប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការទៅកាន់ជំនាន់ចុងក្រោយ ដោយជំនាន់ iOS ដែលអ្នកប្រើអាចមានបញ្ហាលើប្រព័ន្ធ Wi-Fi៕
ចុចអាន៖ របៀប Jailbreak iOS 9.2 ដល់ iOS 9.3.3
ប្រែសម្រួល៖ ហៃ សុខហេង ប្រភព៖ thegioididong