អស្ចារ្យ​ណាស់! ចម្រៀង​ខ្មែរ​១​បទ​​​​ តារា​ស្រី​៦​ជំនាន់​ច្រៀង​ត្រាប់​ឡើង​វិញ​តែ​នៅ​តែ​ពិរោះរណ្ដំ

  • 2017-07-25 04:33:55
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

បទ "រាត្រី​សេកុង​" ជា​សំនៀង​ដើម​របស់​ធីតា​សំឡេង​​រនាត​ឯក​ ហួយ មាស និង​ជា​ចម្រៀង​មួយ​បទ​ដែល​ត្រូវ​តារា​ចម្រៀង​ស្រី​ចំនួន​៥​រូប​ទៀត​ច្រៀង​ត្រាប់​ឡើង​វិញ​ក្នុង​ផលិត​នានា​ជា​បន្ត​បន្ទាប់​ ពី​មួយ​ជំនាន់​ទៅ​មួយ​ជំនាន់​។

ដោយយោង​តាម​សៀវ​ភៅ "មាសស្រោបនគរ" ភាគ​ទី១ និង​ទី៥ របស់​លោក សេង តារា អ្នក​ស្រាវជ្រាវ​បទ​ចម្រៀង និង​ប្រវត្តិ​សិល្បករ​ជំនាន់​ដើម។ ថ្ងៃ​នេះ​ Sabay នឹង​ជូន​នូវ​ជីវប្រវត្តិ​ខ្លះៗ ​របស់​ចម្រៀង​ខាង​លើ និង​លក្ខណៈ​ពិសេស​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​បទ​នេះ​នៅ​តែ​ជា​ចម្រៀង​ក្នុង​ដួង​អ្នក​ស្ដាប់​គ្រប់​ស្រទាប់​មិន​ចេះ​សាប​សូន្យ​។

  • បទ​នេះ​ ជា​ស្នាដៃ​និពន្ធ​បទ​ភ្លេង និង​ទំនុក​ច្រៀង​របស់ អធិរាជ​សំឡេង​មាស ស៊ិន ស៊ីសាមុត នៅ​អំឡុង​ឆ្នាំ ១៩៦៣ ចូល១៩​៦៤ ក្រោម​ផលិតកម្ម​វត្តភ្នំ។

  • ជា​ចម្រៀង​តែ​មួយ​បទ​​គត់​ដែល​អធិរាជ​សំឡេង​មាស​និពន្ធ​ ពី​ខេត្ត​ស្ទឹង​ត្រែង ដែល​ជា​ទឹក​ដី​កំណើត​របស់​លោក ហើយ​ជំនាន់​នោះ​ក៏​មិន​មាន​កវីរូប​ណា និពន្ធ​ពី​ខេត្ត​ខាង​លើ​ដែរ។ ​

(រាត្រីសេកុង សំនៀង​ដើម​ដោយ​អ្នក​ស្រី ហួយ មាស)

  • ជា​ចម្រៀង​ទី២​ ដែល​ថត​ដាក់​ថាស​ក្នុង​ផលិតកម្ម​ "វត្ត​ភ្នំ" បន្ទាប់​ពី​បទ "​ចំប៉ា​បាត់​ដំបង" ក្រោយ​វត្តមាន​​ថាស​ចម្រៀង​ចូល​មក​ក្នុង​វិស័យ​សិល្បៈ​ខ្មែរ។

  • ​ច្រៀង​ដោយ​តារា​ចម្រៀង​ថ្មី​កាល​ពី​ជំនាន់​នោះ គឺ​ធីតា​សម្លេង​រនាតឯក​ ហួយ មាស គួប​នឹង​សំឡេង​ហ្គីតា​ដ៏​រណ្ដំ​របស់​អ្នក​លេង​ហ្គីតា​ជនជាតិ​ខ្មែរ​កាត់​វៀតណាម ឡាំ ហ៊ឺង។ ​​

ចុចអាន៖

ដោយ​សារ​តែ​ភាព​ល្បី​ល្បាញ​ និង​លក្ខណៈពិសេសទាំងនេះ ទើប​​ឲ្យ​មាន​ផលិតកម្ម​ក្នុង​ និង​ក្រៅ​ស្រុក​ជា​ច្រើន​យក​ចម្រៀង​ខាង​លើ​ថត​សារ​ឡើង​វិញ និង​ច្រៀង​ដោយ​តារា​ស្រីៗ​ល្បី​តាម​ជំនាន់​ដូច​ជា៖

ហ៊ឹម ស៊ីវន ក្នុងផលិតកម្ម "រស្មីហង្សមាស"

ទៀង មុំ​សុធារី ក្នុង​ផលិតកម្ម "រស្មីរៃមាស"

ព្រីម មន្ថា ក្នុងផលិតកម្ម "ភ្នំពេញ"

ទូច ស៊ិននិច

សុគន្ធ នីសា "រស្មីហង្សមាស"

អត្ថបទ៖ សុខណា

អត្ថបទថ្មី