Grab ទើប​មក​ដល់​កម្ពុជាមិនបាន​ប៉ុន្មានផង វាយលុក​ដល់​សេវា​ម៉ូតូកង់បី និង​ម៉ូតូឌុបទៀត​

  • 2018-04-13 06:59:47
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ក្រុម​ហ៊ុន​តាក់​ស៊ី​Grab ដែល​ទើប​ឈានជើង​ចូល​ទី​ផ្សារ​កម្ពុជា​កាល​ពី​ចុង​ឆ្នាំ​២០១៧​កន្លង​ទៅ​នេះ​ បាន​ពង្រី​ក​សេវាដឹក​ជញ្ជូនរបស់​ខ្លួន​បន្ថែមទៀត​រហូត​ដល់​សេវា​មូតូ​ឌុប សេវ៉ា​មូតូងក់​បី​ឥណ្ឌា​​សម្រាប់​ទីក្រុង​ភ្នំពេញ និង​ម៉ូតូ​កង់​បី​ខ្មែរ​សម្រាប់​ខេត្ត​សៀម​រាប ដោយ​អះអាង​ថា​ដើម្បី​ផ្តល់​ជម្រើស​កាន់តែ​ច្រើន​សម្រាប់អ្នក​ធ្វើ​ដំណើរ​។

កាលពីធ្នូ​ឆ្នាំ​២០១៧ ក្រុម​ហ៊ុន​តាក់​ស៊ី​មួយនេះ​បាន​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរ​ការ​សេវារថយន្ត​តាក់​ស៊ី លុះ​ដល់​ខែ​មីនា ឆ្នាំ២០១៨ ក៏​បាន​​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរ​ការ​សេវាម៉ូតូ​ឌុប​( GrabBike )មួយ​ទៀត។ សម្រាប់​ដើម​ខែ​មេសា​នេះ ក្រុមហ៊ុន​​ក៏បាន​ដាក់​ឲ្យ​​ដំណើរការ​សេវា​មូតូ​កង់​បីឥណ្ឌា​( Grab TukTuk )សម្រាប់ទីក្រុង​ភ្នំពេញ និ​ង​រ៉ឺម៉កកង់​បី​ខ្មែរ​(GrabRemorque)សម្រាប់​ខេត្ត​សៀម​រាប។

(រូបភាព៖ screenshot ពី​ហ្វេសប៊ុកក្រុម​ហ៊ុន​Grab)

ឆ្លើយ​តប​ទៅ​នឹង​សំនួរ​របស់​ Sabay នាយក​ក្រុម​ហ៊ុន Grab ប្រ​ចាំ​ប្រ​ទេស​កម្ពុជា​ លោក Yee Wee Tang លើក​ឡើងថា​ការ​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរប្រភេទ​​​មធ្យាបាយ​ដឹក​អ្នក​ដំណើរ​បន្ថែមនេះ​គឺដើម្បីផ្តល់​ជម្រើស​កាន់​តែ​ច្រើន​សម្រាប់​អ្នកធ្វើដំណើរ។ ចំពោះ​​ការ​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរ​ការ​មូតូ​កង់​បី​ឥណ្ឌានៅ​ទីក្រុង​ភ្នំពេញ​ លោក​ថា​មធ្យោបាយ​ប្រ​ភេទ​នេះ​កំពុង​តែ​ពេញ​និយម​នៅទីក្រុង​ភ្នំពេញ និង​ថា​ចំណែក​នៅ​សៀម​រាប​វិញ​ក្រុម​ហ៊ុន​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរ​ការ​ម៉ូតូ​កង់​បី​ខ្មែរ ក៏​ដោយ​សារ​នៅទី​នោះ​មាន​ការ​ពេញ​និយម​ច្រើន​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​តាម​មធ្យោបា​យ​មួយ​នេះ។

​​​​​​ថ្វី​ត្បិត​តែនៅ​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ក្រៅពី​សេវា​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​Grab នេះ​ក៏​មាន​ដែរ​ក្រុម​ហ៊ុន​ដឹក​អ្នក​ដំណើរ​ដោយ​ប្រើ​ប្រ​ព័ន្ធ​App ផ្សេងច្រើនទៀត​តែ​លោក Yee Wee Tang ចាត់​ទុក​ថា​ការ​ប្រ​កួត​ប្រជែង​ជា​រឿង​ល្អមួយ ដែលនាំឲ្យ​មាន​ការ​ច្នៃប្រឌិត​ថ្មី និង​ធ្វើ​ឲ្យ​តម្លៃ​ធ្វើ​ដំណើរ​កាន់តែ​អាច​ទទួល​យក​ និង​ទុក​ចិត្ត​បាន រួមជាមួយ​នឹង​​​សុវត្ថិភាពកាន់​តែ​ខ្ពស់​។​

សម្រាប់​ការ​ប្រ​កួត​ប្រ​ជែងក្នុងទីផ្សារ​វិញ​លោក​ថា​ការទុក​ចិត្ត​បាន តម្លៃ​សមរម្យ និង​សុវត្ថិភាព រួម ជាមួយ​និង​ការ​ផ្តល់​រង្វាន់​លើក​ទឹក​ចិត្ត​ដល់​អតិ​ថិ​ជន​ពីក្រុម​ហ៊ុន​ ជា​មធ្យោបាយ​មួយ​ក្នុងការ​ទាក់ទាញ​អតិជន​ឲ្យ​ប្រើ​ប្រាស់​Grab កាន់​តែ​ច្រើន​។

លោក វន ពៅ ប្រ​ធានសមាគមប្រ​ជាធិបតេយ្យ​ឯករាជ្យ​សេដ្ឋកិច្ច​ក្រៅ​ប្រព័ន្ធ ដែល​មាន​សមាជិក​អ្នក​រត់តាក់ស៊ី រ៉ឺម៉ក និងម៉ូតឌុប​ជាង​១ ០០០ នាក់ លើក​ឡើង​ថា​សមាជិក​របស់​លោក​ប្រហែល​៣០​ភាគរយ​បាន​ប្រើ​ប្រាស់ App របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​មួយ​ចំនួន។ លោក​ថាការ​រីកចម្រើន​នៃក្រុម​ហ៊ុន​App ហៅ​តាក់​ស៊ី​ ឬរ៉ឺម៉ក​នេះ ស្រប​ទៅ​តាម​សម័យ​កាល​ជៀន​លឿន​នៃបច្ចេក​វិទ្យា ម្យ៉ាង​ទៀត​លោក​ថា​បានជួយ​ច្រើន​ដល់​អ្នក​រត់​តាក់ស៊ី ឬរ៉ឺ​ម៉ក​ ងាយ​ស្រួលក្នុងការ​ទទួលបាន​អតិថិជន​ជាង​មុុន ជាពិសេស​គឺមិន​បាច់​បង់​ថ្លៃ​ចំណត​រង់​ចាំភ្ញៀវ​ដូចមុន។

ទោះបីជាមានចំណុច​វិជ្ជមាន​បែបនេះ​ក្តី ក៏​លោក​ថានៅមានដែរចំណុចអវិជ្ជមាន ដោយថា​ក្រុម​ហ៊ុន​ខ្លះ​បាន​កាត់​ភាគ​រយ​ច្រើនពេកពី​ម្ចាស់​រ៉ឺម៉កធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​រត់​រ៉ឺម៉ក​ទទួលបាន​កម្រៃតិច។ ដោយ​មើល​ឃើញពីចំណុចនេះ​លោក​ស្នើ​ឲ្យ​ក្រុម​ហ៊ុន​ទាំងនោះពិចារណា​លើ​ចំណុចនេះ ឡើង​វិញ។​

ងាក​មក​ក្រុម​ហ៊ុន Grab វិញ​ ក្រៅពី​ការ​ខិត​ខំពង្រីក​សេវាដឹក​ជញ្ជូន​របស់​ខ្លួនឲ្យ​កាន់តែ​ប្រសើរ​ ក្រុម​ហ៊ុន​មួួនេះ​ ក៏​បាន​ទិញ​រាល់​មុខជំនួយ​ទាំងអស់​របស់​ Uber រួមទាំង​សេវា​ហៅ​តាក់​ស៊ីនៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា ឥណ្ឌូណេស៊ី​ ម៉ាឡេស៊ី មីយ៉ាន់ម៉ា ហ្វីលីពីន សិង្ហបុរី ថៃ និង វៀតណាម។ ជំនួស​ពី​ការ​លក់​នេះ ក្រុម​ហ៊ុន Uber នឹង​កាន់​កាប់​ភាគ​ហ៊ុន​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​ Grab ចំនួន27.5% ហើយ​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ Uber លោក​ Dara Khosrowshahi នឹង​ចូល​រួម​ជា​គណៈ​គ្រប់គ្រង​របស់ Grab ផង​ដែរ។

គួរ​បញ្ជាក់​ដែរថា​ក្រុម​ហ៊ុន​ប្រើ​ «app» សម្រាប់​ហៅ​មធ្យោបាយ​ដឹក​ជញ្ជូន​នេះ​មិន​មែន​មាន​តែ​ក្រុម​ហ៊ុន​Grab នេះ​មួយ​ទេ​ដែល​កំពុង​ប្រតិបត្តិការ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​​។ សេវា​ហៅ​ម៉ូតូកង់​បីតាម​រយៈ Pass App Ugo711 CamGo ជាដើម បាន​និង​​កំពុង​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិ​ការ​លើ​សេវា​ប្រហាក់​ប្រហែល​គ្នា​នេះ​នៅ​កម្ពុជា​៕​

អត្ថបទ៖ ទូច សុខា

អត្ថបទថ្មី