ឆ្នាំ​ ២០១៤​​ មួយ​រឿង​​អស់​ ៦៨ ​ម៉ឺន ​ដុល្លារ ចុះ​ដឹង​ថា​ ទសវត្សរ៍ ៦០ ផលិតករ​​ចាយ​​ទុន​ប៉ុន្មាន​ទេ?

  • 2014-10-01 16:46:16
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ទុន​សម្រាប់​ផលិតករ​ឆ្នាំ​ ២០១៤ ​ប្រើប្រាស់​ក្នុង​ការ​​ផលិត​ខ្សែ​ភាពយន្ត​មួយ​រឿង​អស់​ជាង ៧០ ​ម៉ឺន​ដុល្លារ ក៏ប៉ុន្តែ​​សម្រាប់​​ទសវត្សរ៍​ទី ៦០ ផលិតករ​ប្រើ​ទុន​ពី ២០ ​ទៅ​ ៣០ ​ម៉ឺន​រៀល​តែ​ប៉ុណ្ណោះ។

 

 

ផលិតករ​ជើង​ចាស់​ល្បី​ឈ្មោះ​ជំនាន់​ទសវត្សរ៍​ទី ៦០ ​លោក លី ប៊ុនយីម បាន​និយាយ​ថា៖ "២០ ​ទៅ​ ៣០​ម៉ឺន​រៀល​ហ្នឹង​សម្រាប់​រឿង​តូច​តាច​ទេ តែ​បើ​រឿង​ធំ​វិញ​យើង​អាច​ចាយ​ទុន​ដល់ ជាង​១​លាន​រៀល​ក៏​មាន"។

អានអត្ថបទ៖គិត​ថា ​អ្នក​គ្រប់គ្រង​ កម្មវិធី​កម្សាន្ត​ តាម​ទូរទស្សន៍​រូប​ណា មាន​ភាព​ឈ្លាសវៃ លេច​ធ្លោ​​ជាង​គេ?

 រឿង អនអើយ ស្រីអន​របស់​ផលិតករ លី ប៊ុនយីម ទសវត្សរ៍៦០

ខ្សែ​ភាពយន្ត​នាំ​ឱ្យ​ផលិតករ​ជើង​ចាស់​ខាង​លើ​ល្បី​ឈ្មោះ​មក​ទល់​បច្ចុប្បន្ន​​ដែល​ប្រើ​ទុន​ត្រឹម ២០​ទៅ ៣០​ម៉ឺន​រៀល​ខ្មែរ​​មាន​ដូច​ជា​រឿង "អន​អើយ​ស្រី​អន" រឿង "សព្វសិទិ្ធ" និង​ រឿង "ពុទ្ធិ​សែន​នាង​កង្រី" ជាដើម។

 អានអត្ថបទ៖ ថ្លៃ​ខ្លួន​តារា​ចម្រៀង​ខ្មែរ ​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​២០១៤

លោក លី ប៊ុនយីម បន្ត​ថា​កត្តា​នាំ​ឱ្យ​​ខ្សែ​ភាពយន្ត​​ទសវត្សរ៍៦០ ប្រើប្រាស់​ថវិកា​តិច​តួច​ដូច្នេះ ដោយ​សារ​តែ​ជំនាន់​នោះ តួ​សម្ដែង​មិន​សូវ​ជា​ស៊ី​ថ្លៃ ហើយ​មាន​ពេល​ខ្លះ​គឺ​ផលិតករ និង​តារា​សម្ដែង​សហការ​គ្នា​ក្នុង​ការ​ផលិត​ដោយ​មិន​គិត​ពី​កម្រៃ។

 

 

ទោះ​ជា​យ៉ាង​ណា​ក៏​ដោយ​​​ផលិតករ​មាន​ប្រភព​ពី​ខេត្ត កំពង់ចាម​រូប​នេះ អះអាង​ការ​ចំណាយ​ក្នុង​ការ​ផលិត​​​ខ្សែ​ភាពយន្ត​ទសវត្សរ៍៦០ និង​សម័យ​បច្ចុប្បន្ន​មិន​អាច​យក​មក​ប្រៀបធៀប​គ្នា​បាន​ទេ។ មិន​អាច​ប្រៀប​ធៀប​បាន​ដោយសារ​តែ​ខុស​សម័យ​គ្នា ហើយ​ការ​ប្រើប្រាស់​ឧបករណ៍​ក៏​ខុស​គ្នា​ដែរ។ ដូច្នេះ​ហើយ​តម្លៃ​គឺ​ត្រូវ​តែ​ខុស​គ្នា​តែ​ម្ដង។

 

ដោយ​ឡែក​ផលិតករ​ជើង​ចាស់​មួយ​រូប​ទៀត​ជំនាន់​ទសវត្សរ៍​៦០​ដែរ ដែល​បច្ចុប្បន្ន​ជា​រដ្ឋលេខាធិការ​ ក្រសួង​ព័ត៌មាន ឯកឧត្ដម​ ម៉ៅ អាយុទ្ធ បាន​និយាយ​ថា​ ដោយ​សារ​លុយ​រៀល​ជំនាន់​នោះ​ថ្លៃ​ធ្វើ​ឱ្យ​ការ​ផលិត​រឿង​ចំណាយ​លុយ​តិច។

 

ឯកឧត្ដម ម៉ៅ អាយុទ្ធ បាន​បញ្ជាក់​ថា៖"ខ្ញុំ​មិន​ច្បាស់​​ទេ​អា​រឿង​ចំណាយ ព្រោះ​យូរ​ដែរ​ហើយ តែ​បើ​ខ្ញុំ​ស្មាន​មើល​មិន​ច្រើន​អី​ទេ ២០​ម៉ឺន​រៀល​អី​ហ្នឹង​ក្នុង​មួយ​រឿង"។

អានអត្ថបទ៖ ធ្លាប់​តែ​ដឹង​តម្លៃ​ខ្លួន​តារា​ៗ​សម័យ​បច្ចុប្បន្ន បើ​ដឹង​កាល​ទសវត្សរ៍ ៩០ វិញ​បាន​គួរ​ឲ្យ​ចង់​សើច

 រឿង​ស្បែកគង់ របស់​ផលិតកម្ម Angkor Picture ឆ្នាំ​២០១៤

ងាក​មក​​សម័យ​បច្ចុប្បន្ន​វិញ​ការ​ផលិត​ខ្សែ​ភាពយន្ត​គេ​មិន​គិត​ជា​លុយ​រៀល​ដូច​មុន​ទៀត​ទេ។ ១០០​ភាគ​រយ​ផលិតករ​ការ​ប្រើប្រាស់​ដើម​ទុន​គេ​និយាយ​ពី​រឿង​លុយ​ដុល្លារ។ ជាក់​ស្ដែង​ខ្សែ​ភាពយន្ត​ដែល​ចំណាយ​ច្រើន​បំផុត​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៤ គឺ​រឿង ស្បែក​គង់ ​ជាង​​៧០​ម៉ឺន​ដុល្លារ។

 

​​​លោក លី ប៊ុនយីម លើក​ឡើង​ពី​​កម្រិត​ខ្សែ​ភាពយន្ត និង​ការ​ចំណាយ​​ក្នុង​ការ​ផលិត​រឿង​ទសវត្សរ៍​ទី ៦០​ថា៖"ចំណាយ​តិច​មែន​ ប៉ុន្តែ​រឿង​ពេល​នោះ​ផលិត​មាន​​គុណភាព​ណាស់ ហើយ​ទស្សនិកជន​​ខ្លះ​៥​ទៅ​៦​ដង​ក៏​មាន​ដែរ ដោយ​មិន​មាន​ភាព​ធុញទ្រាន់​ទេ ហើយ​ខ្សែ​ភាពយន្ត​ដាក់​តាម​រោង​វិញ រយៈ​មួយ​ខែ​ហើយ​ក៏​នៅ​តែ​មាន​មនុស្ស​ចូល​ទស្សនា​ទៀត"៕

 

អត្ថបទ៖ អ៊ីង សុឡា