BMW ​ក្លាយ​ជា​ម៉ាក​រថយន្ត​ប្រណីត​លេខ​១​របស់​ប្រទេស​ចិន​

  • 2017-12-18 11:48:17
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ការ​លក់​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ BMW ​ក្នុង​ប្រទេស​ចិន​បាន​កើន​ឡើង​ ១២% ​ក្នុង​ខែ​វិច្ឆិកា​ស្មើ​នឹង​ ៥៥ ២៩៣ ​គ្រឿង​ដែល​លទ្ធផល​នេះ​បង្ហាញ​ថា​ BMW​ក្លាយ​ជា​ម៉ាក​រថយន្ត​ប្រណីត​លក់​ដាច់​ជាង​គេ​បំផុត​របស់​ចិន​ក្នុង​ឆ្នាំ​ ២០១៧ ​នេះ​ ។

ក្នុង​រយៈពេល​ដូចគ្នា​នេះ​ដែរ​ការ​លក់​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ Audi ​បាន​កើន​ឡើង​ ៦,៥​% ​ឬ​ ៥៦ ២០៨ ​គ្រឿង​ខណៈ​ Mercedes កើន​ឡើង​ ២២% ឬ​ស្មើ​ ៥០ ៨១៣ ​គ្រឿង​ ។ ថ្វី​បើ​ Audi ​បាន​លក់​ដាច់​ជាង​គេ​ក្នុង​ខែ​វិច្ឆិកា​យ៉ាងណា​ក៏​ដោយ​ក៏​ក្រុមហ៊ុន​នៅ​តែ​ព្យាយាម​ស្តារ​ការ​លក់​ខាត​ដើម​កាល​ពី​ដើម​ឆ្នាំ​ ២០១៧ ​នៅ​ពេល​ដែល​ពួក​ឈ្មួញ​មិន​បេតី​ម៉ាក​របស់​ខ្លួន​ ។ ក្រុមហ៊ុន​ Audi ​គ្រោង​នឹង​ដំឡើង​ទីតាំង​ចែកចាយ​ទី​ពីរ​ក្នុង​ទឹក​ដី​ចិន​ដើម្បី​ច្បាម​ឈ្មួញ​ដែល​មិន​ប្រើ​រថយន្ត​ម៉ាក​ Audi ​កាល​ពី​ខែ​ឧសភា​ពោល​គឺ​បន្ទាប់​ពី​ក្រុមហ៊ុន​លុបចោល​ផែនការ​ចម្រូង​ចម្រាស​នេះ​ចោល​ ។ ការ​លក់​រថយន្ត​ Audi ​បាន​កើន​ឡើង​ចាប់​តាំង​ពី​ពេល​នោះ​មក​តែ​ខ្លួន​មិន​អាច​តាម​ទាន់​ការ​លក់​របស់​ BMW ​និង​ Mercedes ​បាន​ឡើយ​ក្នុង​ឆ្នាំ​នេះ​ ។ ដោយឡែក​ក្នុង​រយៈ​ពេល​ ១១ ​ខែ​ឆ្នាំ​២០១៧​ ការ​លក់​របស់​ BMW ​កើន​ឡើង​ ១៥% ​ស្មើ​នឹង​ការ​លក់​រថយន្ត​ ៥៤២ ៣៦២ គ្រឿង​ ។ បរិមាណ​លក់​របស់​ Audi ​ធ្លាក់​ចុះ​ ២,១% ​ស្មើ​នឹង​ ៥២៨ ៧០៦ ​គ្រឿង​ ។ រីឯ​ក្រុមហ៊ុន​ Mercedes ​វិញ​ដែល​ពី​មុន​ជា​ម៉ាក​រថយន្ត​លំដាប់​ទី​៣​របស់​ចិន​ការ​លក់​បាន​កើន​ឡើង​ ២៧% ​ឬ​ ៥៣៩ ៧២៨ ​គ្រឿង​ ។

គួរ​បញ្ជាក់​ថា​ ក្រុមហ៊ុន​ BMW ​កំពុង​អនុវត្ត​ជំហាន​មួយ​ចំនួន​ដើម្បី​បង្កើន​ការ​លក់​ខណៈ​ខ្លួន​កំពុង​រៀប​ចំ​កិច្ច​ពិភាក្សា​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​ចិន​ Great Wall Motor ​ដើម្បី​បង្កើត​ក្រុមហ៊ុន​បណ្តាក់​ទុន​មួយ​រួមគ្នា​ផលិត​រថយន្ត​ក្នុង​ទីផ្សារ​ប្រទេស​ចិន​សម្រាប់​ម៉ូដែល​តូចៗ​ Mini ។ ទន្ទឹមគ្នានេះដែរ​នៅ​ខែ​ធ្នូ​នេះ​ក្រុមហ៊ុន​កំពុង​បង្កើត​កម្មវិធី​ចែក​រំលែក​រថយន្ត​ដែល​ជួល​បុគ្គលិក​មួយ​ផ្នែក​តូច​នៃ​ការ​ផលិត​រថយន្ត​អគ្គិសនី​ i3 ​ក្នុង​ក្រុង​ Chengdu ​ហើយ​បើ​សិន​ជា​ជោគជ័យ​ BMW ​អាច​ពង្រីក​កម្មវិធី​ចែក​រំលែក​រថយន្ត​របស់​ខ្លួន​ដើម្បី​ជួយ​បំពេញ​តម្រូវ​ការ​ផលិត​រថយន្ត​អគ្គិសនី​ដ៏​យ៉ាប់យឺន​របស់​ចិន​នៅ​ឆ្នាំ​ ២០១៩ ខាងមុខ​ ៕

ប្រភព៖ autonews   ប្រែ​សម្រួល៖ សិរីបុទ្រ