ដឹង​អត់​ថា រថ​ភ្លើង​នៅ​កម្ពុជា វែង​បំផុត​មាន​ប៉ុន្មាន​ទូ​?

  • 2017-06-27 03:02:45
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

រថភ្លើង​នៅ​កម្ពុជា មាន​ភាព​ខុស​ប្លែក​ពី​បណ្ដា​ប្រទេស​ជឿនលឿន​មួយ​ចំនួន ត្រង់​ថា​មាន​ទូ​ជា​ច្រើន​​ដាច់​កន្ទុយ​ភ្នែក បន្ត​បណ្ដាក់​គ្នា រត់​នៅ​លើ​ផ្លូវ​ដែក ដើម្បី​ដឹក​ទំនិញ​ ឬ​អ្នក​ដំណើរ​។ ដូច្នេះ​តើ​ទូ​រថភ្លើង​នោះ​មាន​ចំនួន​ប៉ុន្មាន​ និង​មាន​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស​ដូច​ម្ដេច? ​

ឯកឧត្ដម លី បូរិន

នៅ​ក្នុង​កិច្ច​សម្ភាសន៍​ដោយ​ផ្ទាល់​ជាមួយ​ Sabay ឯកឧត្ដម លី បូរិន អនុរដ្ឋ​លេខាធិការ ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន បាន​ប្រាប់​ថា ចំពោះ​ លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស​រថភ្លើង​នៅ​កម្ពុជា គឺគេកំណត់​ចំនួន​ទូ និង​ចំនួន​កង់​រថភ្លើង​។ លោក​បាន​ប្រាប់​ថា បច្ចុប្បន្ន​នេះ​ជា​ទូទៅ​រថភ្លើង​មួយ​ខ្សែ​អាច​អូស​បាន​ចំនួន ២៥​ទូ ដោយ​ប្រើ​ក្បាល​ម៉ាស៊ីន​មួយ​ មាន​តៃកុង​ម្នាក់​។ ប៉ុន្តែ​បើ​ថែម​ក្បាល​ម៉ាស៊ីន ២ អាច​អូស​បាន​​ចំនួន ៥០​ទូ ដោយ​ប្រើ​ក្បាល​រថភ្លើង ២ នៅ​ខាង​មុខ​មួយ និង​ខាង​ក្រោយ​មួយ មាន​តៃ​កុង​២​នាក់​ជា​អ្នក​បញ្ជា។

​អនុរដ្ឋ​លេខាធិការ ក្រសួង​សាធារណការ ទទួល​បន្ទុក​ផ្នែក​ផ្លូវ​ដែក​រូប​នេះ​បាន​ប្រាប់​ទៀត​ថា រថភ្លើង​ដែល​វែង​បំផុត​នៅ​កម្ពុជា អាច​អូស​បាន​រហូត​ដល់ ៧៥​ទូ​ឯណោះ ហើយ​ត្រូវ​ប្រើ​ក្បាល​រថភ្លើង​រហូត​ដល់​ទៅ ៣ ​និង​មាន​តៃ​កុង ៣​នាក់។ ចំពោះ​តៃ​កុង​ទាំង​៣ មាន​តែ​ម្នាក់​នៅ​ក្បាល​រថភ្លើង​ខាង​មុខ​ទេ​ជា​អ្នក​បញ្ជា។ ដោយ​ឡែក អ្នក​កណ្ដាល និង​អ្នក​ក្រោយ​គ្រាន់​តែ​ជា​ជំនួយ​ដើម្បី​ជួយ​រុញ​ឱ្យ​រថភ្លើង​អាច​ដំណើរ​ការ​ប៉ុណ្ណោះ។

ឯកឧត្ដម លី បូរិន ដែល​ដឹង​ច្បាស់​ផ្នែក​បច្ចេកទេស​រថភ្លើង​បាន​ឱ្យ​ដឹង​ដែរ​ថា ទូ​នីមួយ​ៗ នៃ​រថភ្លើង មាន​ចំនួន​តែ​ ៤​កង់​ទេ ហើយ​ចំពោះ​ការ​ដឹក​ទំនិញ​បច្ចុប្បន្ន​នេះ ពី​ភ្នំពេញ​ទៅ​ប៉ោយប៉ែត អាច​ផ្ទុក​ទម្ងន់ ៦០​តោន។ ចំណែក​ពី​ភ្នំពេញ​ តៅ​ខេត្ត​ព្រះ​សីហនុ​អាច​ផ្ទុក​ទំនិញ​បាន ៨០​តោន​។ នេះ​ចំពោះ​រថភ្លើង​ ដែល​ប្រើ​ក្បាល​ម៉ាស៊ីន​មួយ អូស ២៥​ទូ តែ​បើ​ដាក់​ចំនួន​ទូ​កាន់​តែ​ច្រើន​អាច​ផ្ទុក​ទំនិញ​កាន់​តែ​ច្រើន​ទៅ​តាម​នោះ​ដែរ​៕

ចុចអាន៖ សែន​ស្រងេះស្រងោច! ពេល​ដឹង​ប្រវត្តិ​ផ្លូវ​ដែក​ដ៏​កម្សត់​របស់​កម្ពុជា​

ចុចអាន៖ គម្រោង​ផ្សារ​បណ្ដែត​ទឹក​ នឹង​រចនា​លំនាំ​តាម​សម័យ​បន្ទាយ​លង្វែក​​

ចុចអាន៖ ​ថ្មី​បំផុត! កម្ពុជា​នឹង​មាន​ផ្លូវ​ដែកទៅ២៧ប្រទេស ផ្លូវ​ទឹក ផ្លូវ​អាកាស ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន បើ​គម្រោង​នេះ​ចប់

អត្ថបទ៖ វឌ្ឍនៈ